• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Took zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:45 ]

    Stapper schreef:
    (...)

    Volgens mij kan het toch ook gewoon bij de Hema?


    Ahh, ik heb ook nog een site gevonden. Maar dank je voor het zeggen dat het kan :')


    Stenenlikker

    Draculea schreef:
    Whuuuuuuut. Er bestaat een wijk in NL die alleen maar LotR namen heeft. Ik weet al waar ik later ga wonen. :9~:9~
    Klik


    O. My. God..
    Daar wil ik wonen <3 <3.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ik zou niet kunnen kiezen om eerlijk te zijn. :'D
    Ik wil wel bij Kili wonen... of Aragorn.


    Haha, ik ook niet heel erg, nee. Al is Faramir wel echt een van mijn favorieten. Als ze ook Elrohir hadden :9~


    Stenenlikker

    Stapper schreef:
    (...)

    Er zijn sites en winkels waar je je eigen hoesje kunt ontwerpen.. Voor welk merk enz. dan ook.
    Ik kan alleen zo snel ff niet op de site komen, zit op mn mobiel..
    Heb ik ook gedaan voor mijn mobiel. Daar zijn ook amper hoesjes voor te vinden. (:

    Ik heb het gewoon op de site van de Hema besteld, daar kun je heel makkelijk een foto uploaden. (:


    Caution first, always.

    Draculea schreef:
    Looool of Erebor!
    Vraagt iemand; waar kom je vandaan?
    kan je heel stoer antwoorden; Erebor bitch!

    Dat zou echt cool zijn, die ander zou denken, wat?(nerd)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Ik heb het gewoon op de site van de Hema besteld, daar kun je heel makkelijk een foto uploaden. (:


    Bij hema hebben ze wel weer de hardcovers alleen voor de nieuwste modellen. En ik heb juist liever een hardcover dan zo'n hoesje...


    Stenenlikker

    Niniel schreef:
    (...)
    Dat zou echt cool zijn, die ander zou denken, wat?(nerd)


    Op een of andere manier voel ik me telkens aangesproken als ik Erebor lees xD


    Stenenlikker

    Draculea schreef:
    Whuuuuuuut. Er bestaat een wijk in NL die alleen maar LotR namen heeft. Ik weet al waar ik later ga wonen. :9~:9~
    Klik


    Klopt. Ik had een schoolkamp in Geldrop twee jaar geleden en ik moest er bij de halte Aragorn uit.
    Echt super vet, meteen een rondje gelopen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh. Als ik daar een x in de buurt kom. Wil ik op de foto met álles wat een lotr naam heeft x].
    Word nog een lange dag ;D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ja, ik was toevallig samen met een LOTR-fan, maar we hadden geen fototoestel bij ons. D:
    We wilden eigenlijk met het bordje Mordor op de foto, in de zin van "you do simply walk into Mordor" maar er was geen Mordor. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    Ja, ik was toevallig samen met een LOTR-fan, maar we hadden geen fototoestel bij ons. D:
    We wilden eigenlijk met het bordje Mordor op de foto, in de zin van "you do simply walk into Mordor" maar er was geen Mordor. xD


    Beeeeeeetje jammer weer...


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    Zo voel ik me nu


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Het is verschrikkelijk irritant dat ik nog 5 euro moet sparen voor ik The One Ring massief verguld zilver kan kopen. Grrrrr


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Het is verschrikkelijk irritant dat ik nog 5 euro moet sparen voor ik The One Ring massief verguld zilver kan kopen. Grrrrr

    Zo vet, die vijf euro heb je zo binnen :D, hoop ik ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Zo vet, die vijf euro heb je zo binnen :D, hoop ik ;)


    ja, zeuren bij mijn ouders :)


    I dress to kill, but tastefully