• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Took zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:45 ]

    Oew, laat hem zien als je klaar bent!
    Helemaal niet erg hoor (A)

    @Thranduii ik denk de hele tijd dat jij Orchard bent, echt heel verwarrend :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    @Thranduii ik denk de hele tijd dat jij Orchard bent, echt heel verwarrend :'D

    Sorrehh. C: Over een paar uur ben ik eindelijk weer Oropher. Ik had echt na drie minuten spijt van Thranduil. :'D


    Caution first, always.

    Ok. Even jullie mening. Ik was van plan om deze te gaan tekenen..



    De bovenste dan..

    Leuk of niet? :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Sorrehh. C: Over een paar uur ben ik eindelijk weer Oropher. Ik had echt na drie minuten spijt van Thranduil. :'D


    Zal ik het maar alvast veranderen in de beginpost of pas als je écht weer Oropher bent ^^


    Stapper schreef:
    Ok. Even jullie mening. Ik was van plan om deze te gaan tekenen..



    De bovenste dan..

    Leuk of niet? :]


    Ik vind hem persoonlijk een beetje raar kijken als je niet snapt dat hij naar Gimli kijkt... Maar misschien word het juist wel heel leuk! Niet geschoten altijd mis :Y)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:13 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Zal ik het maar alvast veranderen in de beginpost of pas als je écht weer Oropher bent ^^

    Van mij mag het nu ook al hoor. Dan hoef je er straks niet meer aan te denken. C:


    Caution first, always.

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Van mij mag het nu ook al hoor. Dan hoef je er straks niet meer aan te denken. C:


    Denk niet dat ik het over het hoofd zal zien. Waarschijnlijk zal je super blij (en hyper?) zijn als je je oude naam weer hebt :Y)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:17 ]

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Sorrehh. C: Over een paar uur ben ik eindelijk weer Oropher. Ik had echt na drie minuten spijt van Thranduil. :'D

    Als Oropher herken ik jou weer. :Y) Trouwens, mijn username is ook allang verandert. Nym -> Thenn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    Als Oropher herken ik jou weer. :Y) Trouwens, mijn username is ook allang verandert. Nym -> Thenn.


    Sorry :3 had je dat in het topic gezet? Ik zie nog wel eens dingen over het hoofd. Gewoon even een mep verkopen en zeggen dat je username nog veranderd moet worden in de beginpost en dan verander ik het snel ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:21 ]

    ThranduiI schreef:
    (...)
    Sorrehh. C: Over een paar uur ben ik eindelijk weer Oropher. Ik had echt na drie minuten spijt van Thranduil. :'D


    Noohh! Nooohh! Ik vond Thranduil juist zo leuk! Zonde.. x].
    Komt het door de i? (huil)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Ik vind hem persoonlijk een beetje raar kijken als je niet snapt dat hij naar Gimli kijkt... Maar misschien word het juist wel heel leuk! Niet geschoten altijd mis :Y)


    Dat vind ik júist leuk.. Denk ik. Omdat je er dan zelf bij moet bedenken welk stuk het was enz. enz. Als het niks is, kan ik altijd nog Gimli tekenen en die tegenover in de map stoppen x]. Toch?
    Ik wil sowieso Legolas tekenen.. Mijn vorige hele oude Legolas - tekeningen zijn niet bepaald gelukt..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Dat vind ik júist leuk.. Denk ik. Omdat je er dan zelf bij moet bedenken welk stuk het was enz. enz. Als het niks is, kan ik altijd nog Gimli tekenen en die tegenover in de map stoppen x]. Toch?
    Ik wil sowieso Legolas tekenen.. Mijn vorige hele oude Legolas - tekeningen zijn niet bepaald gelukt..


    Échte fans zullen zich die scene altijd herinneren ^^ Ik ben heel erg benieuwt. Ik weet al dat je goed kan tekenen, dus hij word vast prachtig

    Het Hobbittopic kwam even bij mij op bezoek. (cat)

    Thenn schreef:
    @Thranduii ik denk de hele tijd dat jij Orchard bent, echt heel verwarrend :'D


    Nu begrijp ik waarom. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou.. Heb even snel mijn oude Legolas tekeningen opgezocht..
    Maar deze zijn geloof ik al iets van 3 jaar oud - als het niet nóg ouder is. Vind ze dan ook niet goed gelukt. Al zijn ze ook niet lelijk genoeg voor de versnipperaar.


    Legolas 1:



    Legolas 2:



    Elfenblad:



    Bij 1 vind ik hem iets te vrouwelijk geworden. Waarschijnlijk doordat ik hem wimpers heb gegeven. En bij 2 vind ik zijn gezicht iets te.. breed geworden, voor Legolas' doen. Maar goed, zoals ik al zei; dit was lang. lang geleden.. En toen was ik nog niet zo bezig met het tekenen.. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Noohh! Nooohh! Ik vond Thranduil juist zo leuk! Zonde.. x].
    Komt het door de i? (huil)

    Neh, it just didn't do anything for me. :') Op Oropher ben ik echt verliefd geworden.


    Caution first, always.