• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik zin heb in vrijdag. Maar dan lieg ik.


    :)

    Hij praat weer tegen mij AAAAH <3

    Het ene moment ben je weer mijn beste vriend, het andere laat je me stikken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil ook zo'n leven als in dat boek :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kom iemand voor mij naar het Elysium gaan (uit de film "Elysium"), daar zo'n helingsapparaat jatten en die aan mij geven? Ik heb het gevoel alsof mijn lichaam elk moment opgeeft.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat zal ik eens doen met dat lege notitieboek...


    You are beautiful, you are love.

    It's. Just. Too. Much.


    Hamartia

    Ik wil me geen zorgen maken en toch doe ik het, zeer frustrerend ><


    You're never fully dressed without a smile

    Hehe, 100 boeken in mijn nieuwe boekenkast.


    Your make-up is terrible

    Oh god, die man heeft best veel commentaar op iedereens essay en ze moeten het gaan verbeteren..

    Neeee, dan moet ik er straks ook alwéér aan gaan werken. Dat kan ik echt niet aan, ik heb er echt al zo lang en veel aan gewerkt. Het moet echt klaar zijn.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:28 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik ben zo moe. Waarom kon ik vannacht dan ook niet normaal slapen? Waardeloos.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Y'all just love to annoy me, don't you?


    help

    Jongen, als je me vraagt om jouw verslag te verbeteren, ga dan niet zeggen dat het niet klopt, terwijl ik degene ben die altijd op school doodgegooid wordt met grammatica, spelling en zinsontleding.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:40 ]


    Take risks and conquer your fears.

    Wauw, blijkbaar is mijn profiel wel erg interessant voor jullie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wauw, blijkbaar is mijn profiel wel erg interessant voor jullie.


    Vindt je pageviews niet leuk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.