• You get the best of both worlds
    Chillin' out, take it slow
    Then you rock out the show

    You get the best of both worlds
    Mix it all together and you know
    that it's the best
    You get the best of both worlds
    Without the shades and the hair
    You can go anywhere


    Wat doe je als een normaal leven wilt leiden, maar tegelijkertijd ook je gouden stem wilt laten horen? De jongens van One Direction hebben daar het antwoord op, want zij hebben beide levens. Wie niet slim is, moet creatief zijn, werd altijd tegen ze gezegd en dat is precies wat zij hebben gedaan. De jongens hebben allemaal de kast leeg getrokken, pruiken gekocht, om overdag als een normale tiener naar school toe te gaan en in de avond hun zelf te laten zien en de sterren van de hemel te kunnen zingen. Een dubbele persoonlijkheid, een dubbelleven. Het klinkt allemaal als het perfecte plan, maar is dat het ook? Wat als de jongens betrapt worden? Misschien zelfs verliefd worden, of hun vriendinnen, want worden net zo goed voorgelogen, achter het geheim komen? Het kan zelfs voorkomen dat je beroemde vrienden, ook hetzelfde plan had, om uiteindelijk ook op haar andere persoonlijkheid verliefd te worden.Of dat je als een vrouw verkleed naar school gaat, om verliefd te worden op 'hetzelfde' geslacht. Wat doe je dan? Ga je voor de waarheid, of komen er nog meer leugens, om jezelf te beschermen? De enige met wie je kan praten zijn de vier andere jongens, die precies hetzelfde doormaken.

    Rollen:
    De jongens:
    • Niall James Horan • Josh Dylan Cooper • quin98
    • Harry Edward Styles • Lucas Hunter Ransom • Tenacious
    • Louis William Tomlinson • Tyler James Summerfield • Magicales
    • Zayn Javadd Malik • Mona Davison • KiliOfDurin
    • Liam James Payne • James Logan Jackson • Kendizzzzle


    De klasgenoten:
    Louis • Sylvia Noah Watson • KiliOfDurin
    Liam • Lilyan 'Little of Lil/Lils' Emarald Holmes • Snowqeeun
    Niall • Grace Olivia Bäcker • Bonjourx
    Harry • Robin Willow McAllister • After


    De mensen in het beroemde leven:
    Denk hierbij aan vrienden en paparazzi.

    • •
    • •
    • •
    • •
    • •





    Lijstje:
    Rol:
    Naam: Zowel de echte als de roepnaam overdag.
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Zowel overdag als 's nachts
    Studierichting:
    Extra:


    Kamergenoten:

    Studierichting:
    • Sylvia • Film
    • Zayn • Beeldende vormgeving
    • Louis • Drama
    • Grace • Singer en songwriter
    • Liam • Singer en songwriter
    • Lilyan • Beeldende vormgeving
    • Harry • Psychologie


    Regels:
    •Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    •Maximaal 2 personages per persoon.
    •Topics worden alleen geopend door Tenacious en Magicales.
    •Schrijf je alleen in als je zeker weet dat je blijft reageren.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •16+ mag maar houd het netjes.
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Het is geen sneltrein!

    •Naar het idee van Tenacious, Magicales en de geweldige film: She's the man.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 11:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vriendje misschien zelfs? ;)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:02 ]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Vriendje?


    O ja dat bedoel ik. Foutje met tikken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Oke change! zayn als toekomstige vriendje


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Maakt niet uit

    Yay!!!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 18:11 ]


    Bowties were never Cooler

    Rol: Daddy Direction.
    Naam: Liam James Payne/James Logan Jackson.
    Leeftijd: 20, verjaart op 29 Augustus.
    Nationaliteit: Wolverhampton, London.
    Innerlijk:
    Liam:
    Liam is een lieve, spontane jongen waarmee je kunt lachen. Hij houd ontzettend van zijn vrienden en familie, en zou dan ook voor ze door het vuur gaan. Ook is hij ook erg bezorgt over zijn vrienden en familie. Hij zou nooit iemand expres pijn doen, en als hij dat per ongeluk wel doet heeft hij een ontzettend schuld gevoel. Je moet hem wel heel ver krijgen voordat hij kwaad word, en dan kan je gerust voor hem uitkijken. Hij kan er ook totaal niet tegen als iemand zonder reden gepest of uitgescholden word, en zal het ook altijd voor diegene opnemen.

    James:
    James is een echt buitenbeentje. Hij word gepest, en is verlegen. Maar toch neemt hij het op voor andere mensen die gepest worden. Hij word liever zelf vol gescholden dan dat een ander dat word. Liam is als James dus compleet anders. Hij haalt goede cijfers, maar eigenlijk heeft hij een ontzettende hekel aan school. James is het liefst alleen, en doet alles liever zelf.
    Uiterlijk:

    Liam heeft bruin haar wat meestal in een kuif zit, en hij heeft chocolade bruine ogen. Hij is rond de 1.78 lang, en heeft een normaal postuur. Ook heeft hij een paar tattoos. Hij draagt meestal een zwart shirt met een leren jasje erover, en zwarte jeans, met Nike gympen.
    James heeft donker bruin haar, wat meestal gewoon een beetje door de war zit, en heeft blauwe ogen. Hij is rond de 1.78 lang, en heeft een normaal postuur. Hij draagt meestal een effe oversized shirts, en een spijkerbroek met converse gympen.
    Extra: X.

    Ik hoop dat hij goed is ^^


    How far is far

    Rol: Klasgenoot en toekomstige vriendin Niall
    Naam: Grace Olivia Bäcker
    Leeftijd: Grace is 19 jaar.
    Nationaliteit: Duitse. Ze is verhuisd toen ze 13 was. Omdat haar ouders waren gescheiden. Haar moeder wilde hierdoor niet meer in Duitsland wonen en ze zijn dus verhuisd naar Engeland.
    Innerlijk: Grace is een rustige en stille meid. Ze wil haar mening wel uiten maar durft het niet. Simpel weg omdat mensen dan opmerkingen gaan maken. Grace heeft niet veel vrienden misschien 1 of 2. Meer niet, maar dat vindt ze ook niet nodig. Je kunt Grace goed vertrouwen en ze zal je helpen als je advies nodig hebt. Ondanks dat ze gepest wordt, neemt ze het op voor anderen die gepest worden. Hierdoor heeft ze ook al eens gevochten. Grace is slim, en haalt goede cijfers. Ze is erg ongeduldig en houdt er niet van als mensen te laat zijn.
    Uiterlijk:


    Grace heeft lange blonde lokken met krul erin. Haar ogen hebben een verschillende kleur. Haar rechter oog is chocolade bruin en haar linker oog is ijsblauw. Ook hebben ze een twinkeling. Ze is niet heel lang 1.65 maar wilt ook geen hakken dragen. Meestal draagt ze all stars en vans. Grace draagt vaak jurkjes met leuke vestjes of jasjes. Maar ook gewoon broeken enzo. Grace haar huid is licht, en haar tanden staan recht en zijn best wit. Grace heeft een hekel aan haar ogen, ze denkt dat anderen haar gek vinden.
    Studierichting:Ze wilt songwriter worden en haar eigen liedjes zingen en spelen. Dus singer/songwriter
    Extra: Grace wordt gepest. Ook bespeelt ze de piano en gitaar.

    Hopelijk is ze goed (:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 20:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Euhm...Lilyan is het vriendinnetje van Liam niet Zayn


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Euhm...Lilyan is het vriendinnetje van Liam niet Zayn


    Ik blijf jouwn rollen altijd origineel vinden X)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KiliOfDurin schreef:
    Euhm...Lilyan is het vriendinnetje van Liam niet Zayn


    Dat had ik toch ook - Uhg, laat maar, mijn telefoon heeft weer eens zijn kuren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Die van mij? Bedankt (flower):$


    Bowties were never Cooler

    (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    F***, kan ik Grace haar achternaam even veranderen? Die ze nu heeft is Frans. Was in de war met een hoofdpersoon uit mn verhaal waar k mee bezig was. Die heette ook Grace >.<


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Anders maak je dr frans


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Anders maak je dr frans


    Dat is zo vaak. Een Duits persoon komt bijna nooit voor (: In de rpg wereld

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 19:24 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    True


    Bowties were never Cooler