• Heb jij er nooit van gedroomd? Na die suffe High School naar een geweldige College van jouw keuze, waar lessen naar jouw interesse volgt en vrienden voor het leven maakt. Voor veertien jongeren gaat dit avontuur beginnen. Zeven jongens en zeven meisjes met ieder een andere major komen aan op hun gekozen College, Florida State College, gelegen in het warme Florida. Ze worden ingedeeld in twee huizen. Een voor de jongens, één voor de meisjes. Ieder hebben ze een eigen kamer voor genoeg privacy, die naar eigen wens ingericht mag worden. Allen kijken ze uit naar de beroemde Redcups-feestjes, het leren op het grasveld en de gezellige tijd met hun huisgenootjes. Vriendschappen en liefdes ontstaan, net als ruzies en plagerijen.



    Het huis.
    Woonkamer.
    Keuken.
    Badkamer.

    Campus.
    Bibliotheek. (heeft ook computerruimtes)
    Gym. (bevat fitnessruimte, dansruimten, zwembad en erachter liggen voetbal en rugby-velden) Elke dag open van 7am - 22pm
    Theater. Buiten lesuren open op zaterdagen van 11am - 15pm.
    Kunstateliers. Elke dag open van 9am - 16pm
    Radio- en opnamestudio. Elke dag open van 11am - 18pm.
    Muziekruimten. Buiten lesuren elke dag open van 8am - 18pm
    Lunchbar Elke dag open van 11am - 14pm.
    Café/pub. Elke avond open van 20pm - 01am. Op vrijdag- en zaterdagavond open van 21pm - 03am.

    Major.
    Een major is het vak wat je studeert. Dit kan variëren van Rechten, Filosofie, Engels, Communicatie naar creatieve majors als Kunst, Muziek, Theater en dans. Colleges duren 3 uur (aan één stuk) en van ieder vak hebben de studenten 3 lessen per week. Rooster wordt aangemaakt!

    Rollen:

    Invullijstje:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18):
    Major:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):
    Extra:


    Meisjes: Vol!
    - Victoria Carrie Parker - Engels en Creative Writing - Pebble 1,1
    - Violet Harmon - Kunst - Murderhouse 1,3
    - Lucy Savannah Doyle - Kunst en Ontwerp - Raccoon 1,2
    - Roselyn Bella Smith - Engels - CrazyGirlxx 1,2
    - Fenna Charly Jones - Muziek en Spaans - AnnaxElsa 1,6

    Jongens: Vol!
    - Ashton Miles Price - Economie en Muziek - Pebble 1,2
    - Fredrick Salvadore - Theater en Muziek - RIN 1,1
    - Finley Daniel Cruther - Kunst - Curls 1,5
    - Jayden Luke Hale - Muziek - quin98 1,3
    - Markus Eliah Salvadore - Filosofie en dans - Raccoon 1,4



    Regels:
    - +/- 300 woorden per post.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's, iedereen heeft flaws.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Overleg in het Praattopic, als het in het topic zelf moet tussen haakjes! [] () {}
    - 16+ en schelden is toegestaan, maar houdt het gepast.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Minstens twee keer per week posten, lukt dat niet dan doorgeven!
    - Houdt het realistisch.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna vervallen ze!
    - Altijd naam van je personage boven het stukje.


    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lunalovesit schreef:
    Volledige naam: Fenna Charly Jones
    Bijnaam: Fenz, Fenzy, Vensterbankje
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18): 20
    Major: Muziek en Spaans
    Innerlijk: Fenna is een erg open en sociaal meisje. Ze is er altijd wel voor in om een grap uit te halen. Ze is wel betrouwbaar, je kunt haar alles vertellen. Ze luistert dan goed naar je en geeft advies. Ze kan heel agressief zijn en vooral erg lui. Fenna is zo'n meisje dat een vrolijk masker draagt, maar erg gevoelig is en ook heel onzeker. Ze durft maar weinig en denkt heel goed na voordat ze iets doet. Haar motto is YOLO maar op een hele andere manier. Je leeft maar één keer, zorg dus dat je lang leeft. Fenna kan goed zingen en begeleidt zichzelf daarbij op de gitaar.
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):



    Fenna heeft lang bruin haar wat aan de onderkant steeds lichter kleurt. Ze heeft donkergroene ogen die altijd lijken te glimmen. Haar muts lijkt op de kop van een wasbeer en is haar erg dierbaar. Ze is niet te groot, ongeveer 1.74. Haar schoenen, meestal gympen of sneakers, zijn maat 40.
    Extra:

    Klaar! Moet ik nog iets toevoegen?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Pebble, misschien is het handig om de mensen die hun rol nog niet hebben ingevuld eens een gb te sturen ? :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Pebble, misschien is het handig om de mensen die hun rol nog niet hebben ingevuld eens een gb te sturen ? :x


    Ga ik nu doen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Er zijn twee rollen vervallen van meisjes. Deze zijn nu dus vrij en mogen aangemaakt worden!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 17:28 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mono schreef:
    Volledige naam:
    Evan Cameron Blakefield.
    Bijnaam:
    Heeft hij niet.
    Leeftijd (minimum leeftijd is 18):
    Eenentwintig.
    Major:
    Fotografie en Editing.
    Innerlijk:
    Evan is een echte levens genieter. Hij had er van om op pad te zijn, met zijn camera. Ook houd Evan echt van feesten. Hij kent de beste feestjes en weet goed hoe je feest moet vieren. Hij is 's avonds negen van de tien keer dan ook in een pub,club, of het beste feest te vinden. Maar als het met kan Evan ook rustig en serieus zijn, want achter die lacherige laag die je altijd ziet zit een jongen die niet zo goed weet wat hij met zijn gevoelens moet. Hij stopt ze altijd weg. Zijn gevoelens blijven zich maar ophopen. Met vreugde weet hij wel wat hij moet doen, eruit gooien, maar hoe hij met verdriet moet omgaan vindt hij maar moeilijk. Boos is Evan ook niet vaak, hij blijft het liefst uit ruzies.
    Uiterlijk (plaatjes + uitleg):


    Evan heeft lichtbruin haar dat altijd in een kuifje omhoog staat. Over zijn haar draagt hij bijna altijd een beanie. Als je hem niet met een beanie op ziet dan is dat een echte uitzodering. Wat raar aan Evan's uiterlijk is is dat hij bruin haar heeft en hele lichte blauwe ogen die omringt zijn met een zwart lijntje. Ook heeft Evan vrij dikke wenkbrauwen waardoor zijn ogen echt opvallen. Verder is Evan de gemiddelde lengte en heeft hij niet meer speren dan de gemiddelde jongen. Je ziet Eva voor de rest vaak in een hoodie met een spijkerjasje lopen en een spijkerbroek lopen. Verder draagt Evan altijd sneakers.
    Extra:
    De ouders van Evan hebben weinig geld, ze hebben jaren lang gespaard om hem naar College te laten gaan. Evan heeft ook nog een zusje van wie hij zielsveel houd. Hij hoopt als hij afgestudeerd is snel werk te vinden en geld te verdienen. Dan kan hij een deel opzij zetten voor als zijn zusje gat studeren.


    Het is niet uitgebreid ik weet het, maar ik heb even geen inspiratie meer en aangezien jullie snel willen beginnen hou ik het voor nu even hier bij.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Nog twee meisjes en dan kunnen we beginnen! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Start gewoon, mensen spri ben en maar in :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik open vanavond het eerste topic, als er dan nog twee rollen open zijn springen die later wel in (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Het zou kunnen dat ik vanavond niet online ga zijn.Ik ben namelijk op vakantie voor een weekend ;3 hopelijk is er wifi,maar ik gok dat ik er voor vanavond geen zal hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wanneer word het topic nu geopend?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik open hem morgenmiddag, heb van het weekend geen tijd gehad, sorry!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een meisje?^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    Mag ik een meisje?^^


    Tuurlijk! Ik zet je erbij (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mono-> Aphordite


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †


    Volledige naam: Annastacya Mumrai.
    Bijnaam: Anna.
    Leeftijd: 18.
    Major: Kunst.

    Innerlijk: Annastacya is rustig, en treed niet graag op de voorgrond. Ze is in het begin erg stil en afwachtend, maar als je een gesprek met haar aanknoopt zal ze niet voor je weg lopen. Annastacya heeft even wat tijd nodig, en iemand anders moet het ijs breken. Ze is betrokken, lief en behulpzaam. Als ze je eenmaal in haar hart heeft gesloten, gaat ze voor je door het vuur. Annastacya is betrouwbaar, de grootste geheimen zijn veilig bij haar. Ze glimlacht altijd, simpelweg om haar tranen geen kans te geven. Annastacya is veel pijn gedaan, maar ze zal zich niet snel kwetsbaar opstellen. Ruzies gaat ze uit de weg, maar als iemand haar met onrecht behandeld zal ze niet terugdeinzen. Annastacya neemt geen plaat voor haar mond, en ze zal zeggen waar het op staat. In de avonden en op school voelt ze zich vaak erg eenzaam, en zoekt ze de rust op. Annastacya is zorgzaam en ze wil voor iedereen het beste. Ook als dat betekend dat ze zichzelf op zij moet zetten.

    Uiterlijk: Erg groot is Annastacya niet, slechts 1,63m. Ze heeft ijsblauwe ogen. Annastacya is erg slank, maar niet mager. Annastacya heeft geen tattoos, maar draagt wel een aantal mooie ringen en armbanden. Annastacya draagt het liefst spijkerbroeken met een effen shirtje er boven, en een lekker vest er overheen. Annastacya is van buiten eigenlijk een heel gewoon meisje.

    Extra: Annastacya valt op vrouwen, maar durft hier niet meer voor uit te komen. Op de middelbare school werd het bekend, en is ze er jaren mee gepest. Wat begon als plagen, eindigde in doodsbedreigingen. Annastacya blokkeert de liefde, ze wil het niet voelen omdat ze niet meer wil falen.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.