• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:12 ]

    DarkSavior schreef:
    (...)Zie ik eruit als een Belg? (Ja, dat moest even. Sorry Belgjes -geeft koekjes-) Ik bedoelde waarover gaat het stukje, misschien kunnen we helpen.


    Nee, ik denk het niet. Dit moet ik alleen doen, ik moet het gewoon schrijven.


    Your make-up is terrible

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Gebruiken jullie dat serieus? Ik wil meer omkoopvoedsel.
    Nee, tenminste niet dat ik weet. Had gewoon even zin om dat te gebruiken. -geeft je chocolade-

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik denk het niet. Dit moet ik alleen doen, ik moet het gewoon schrijven.
    Hm, okay. Succes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik denk het niet. Dit moet ik alleen doen, ik moet het gewoon schrijven.


    In ieder geval heel veel succes daarmee.


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    (...)Zie ik eruit als een Belg? (Ja, dat moest even. Sorry Belgjes -geeft koekjes-) Ik bedoelde waarover gaat het stukje, misschien kunnen we helpen.
    Ik snap het niet. Of gebruik je die uitdrukking om aan te tonen dat je niet dom bent?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mitchell, nee, je ziet eruit als een Duitser GOH :D
    Weet je mensen, ik ben vet trots op mezelf. Ik had anderhalve week terug echt ontzettend goed geleerd voor mijn toets en het heeft geloond: ik heb gewoon een @!#@$ 9,4 gehaald! Het beste van niet alleen mijn klas, maar mijn hele studiejaar! Yeaaaaah (banana)
    Wat gaan jullie snel zeg met die pagina's? Of ben ik gewoon sloom :'D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Mitchell, nee, je ziet eruit als een Duitser GOH :D
    Weet je mensen, ik ben vet trots op mezelf. Ik had anderhalve week terug echt ontzettend goed geleerd voor mijn toets en het heeft geloond: ik heb gewoon een @!#@$ 9,4 gehaald! Het beste van niet alleen mijn klas, maar mijn hele studiejaar! Yeaaaaah (banana)
    Wat gaan jullie snel zeg met die pagina's? Of ben ik gewoon sloom :'D


    Goedzoooo. *O*


    Your make-up is terrible

    Nami schreef:
    (...)Ik snap het niet. Of gebruik je die uitdrukking om aan te tonen dat je niet dom bent?
    Ik bedoel ermee of Nikki dacht dat ik dom was. Weet je wel, belgen zijn dom, die generalisatie. Daarom zei ik ook sorry.

    PUKKELxDING schreef:
    Mitchell, nee, je ziet eruit als een Duitser GOH :D
    Weet je mensen, ik ben vet trots op mezelf. Ik had anderhalve week terug echt ontzettend goed geleerd voor mijn toets en het heeft geloond: ik heb gewoon een @!#@$ 9,4 gehaald! Het beste van niet alleen mijn klas, maar mijn hele studiejaar! Yeaaaaah (banana)
    Wat gaan jullie snel zeg met die pagina's? Of ben ik gewoon sloom :'D
    Ik ben meer Nederlander dan Duitser, dus hush. En goedzoooo! Ze spammen hier gewoon veel, haha.

    EDIT: Ik wil ook *O* kunnen doen ;c

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 21:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eeeeeh. Bijna twee A4'tjes samengevat uit Engelse artikelen. Ik voel me zo dood. D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Eeeeeh. Bijna twee A4'tjes samengevat uit Engelse artikelen. Ik voel me zo dood. D:
    Erg he, vooral in het Engels vind ik dat zo moeilijk! Ik had laatst ook een samenvatting gemaakt van alle stof van het tentamen, waren gewoon 10 kantjes, oh gawd D: Gelukkig was het getypt, anders had ik denk ik kramp gehad haha:P


    Life is hard and then we die

    Oh Mitchell u hurt ma feelings. Wist je zelf dat de Nederlanders naar hier komen voor een beter diploma. Figure that out.
    Ah geeft niet hoor, wij hebben ook wel van die zinnetjes over jullie. (bloos)

    En wow Annick. Proficiat. Voelt vast goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Erg he, vooral in het Engels vind ik dat zo moeilijk! Ik had laatst ook een samenvatting gemaakt van alle stof van het tentamen, waren gewoon 10 kantjes, oh gawd D: Gelukkig was het getypt, anders had ik denk ik kramp gehad haha:P

    Ik krijg gewoon ontzettende hoofdpijn van 't constant vertalen, haha. En ik ben ook nog eens niet klaar. D: Mot maar weer verder.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nami schreef:
    Oh Mitchell u hurt ma feelings. Wist je zelf dat de Nederlanders naar hier komen voor een beter diploma. Figure that out.
    Ah geeft niet hoor, wij hebben ook wel van die zinnetjes over jullie. (bloos)

    En wow Annick. Proficiat. Voelt vast goed.
    Ja klopt, jullie onderwijs is beter geregeld en vaak meer gestructureerd.


    Life is hard and then we die

    Nami schreef:
    Oh Mitchell u hurt ma feelings. Wist je zelf dat de Nederlanders naar hier komen voor een beter diploma. Figure that out.
    Ah geeft niet hoor, wij hebben ook wel van die zinnetjes over jullie. (bloos)

    En wow Annick. Proficiat. Voelt vast goed.


    Ik hou mijn troostvoedsel gewoon.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nami schreef:
    Oh Mitchell u hurt ma feelings. Wist je zelf dat de Nederlanders naar hier komen voor een beter diploma. Figure that out.
    Ah geeft niet hoor, wij hebben ook wel van die zinnetjes over jullie. (bloos)

    En wow Annick. Proficiat. Voelt vast goed.


    16 - 09 - '17

    Net een potje Betoverd Doolhof verloren(huil)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||