• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:12 ]

    Meuh, ik heb net een leuk boek uit en voel me weer levenloos.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    IK WIL EEN NIEUWE USERNAME UGH.
    27 januari is zo ver weg :<


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    IK WIL EEN NIEUWE USERNAME UGH.
    27 januari is zo ver weg :<


    Je bent niet de enigste die een nieuwe username wil. Ik ben zeer gehecht aan Gibbs, maar door Brother Bear wilde ik eigenlijk Koda. Maar die is helaas bezet, en ik wil wel eigenlijk eens wat nieuws. x)
    mjah, het datumprobleem heb ikgelukkig niet, want ik heb Gibbs al meerdere maanden. :p

    En 27 januari is er zo joh, nog maar een paar weekjes wachten. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil mijn username ook veranderen, al heb ik werkelijk geen idee naar wat. :')


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik niet, ik hou van Assassin. Ik verander hem enkel als ik een leukere vind voor even, maar nooit omdat het kan en ik niks weet, dat vind ik altijd dom.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zin om hem te veranderen naar iemand uit Eragon :3 Gewoon omdat hij/zij awesome is en ik gek ben op de serie.:Y)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 15:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin is ook een geweldige username (:
    En ik wil hem naar iets veranderen waarvan ik weet dat hij nog niet bezet is, maar dat ga ik niet posten vanwege 'het incident'.
    Verder was het dus zo dat een dag voor ik mijn username kon veranden mijn GM afliep, waardoor ik nu dus moet wachten tot twee weken verder :')
    Daarom voelt het zo lang. En ik kan geen nieuw GM kopen, want mijn beltegoed is op.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zodra het kan, neem ik Insurgent weer terug. Ik mis die naam.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Zodra het kan, neem ik Insurgent weer terug. Ik mis die naam.
    Ik wou die naam. Het leven is voor de rappe, niet?
    Ik heb ook al een andere op het oog, maar ik wil graag Horizons nog eens terugnemen. Die username is gewoon toepasselijk op het moment.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    hele jaar hard gewerkt, loop ik studie vertraging op door een klein foutje in 1 verslag.
    kan wel janken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivyrise schreef:
    Zodra het kan, neem ik Insurgent weer terug. Ik mis die naam.


    Ik herkende je altijd aan Insurgent. ^^ Ook al ken ik je niet persoonlijk of zo.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    After schreef:
    Assassin is ook een geweldige username (:
    En ik wil hem naar iets veranderen waarvan ik weet dat hij nog niet bezet is, maar dat ga ik niet posten vanwege 'het incident'.
    Verder was het dus zo dat een dag voor ik mijn username kon veranden mijn GM afliep, waardoor ik nu dus moet wachten tot twee weken verder :')
    Daarom voelt het zo lang. En ik kan geen nieuw GM kopen, want mijn beltegoed is op.


    Dat suckt best wel, als het een dag van te voren afloopt, haha.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Ik herkende je altijd aan Insurgent. ^^ Ook al ken ik je niet persoonlijk of zo.

    Haha, dat krijg ik wel vaker te horen. Over een paar weken heet ik waarschijnlijk weer Insurgent (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb een hekel aan Netflix. Heeft iemand mijn rekeningnummer ingevuld om een abonnement te krijgen van Netflix en dat kan blijkbaar zonder bevestiging of pincode. -.- Nu heb ik dus al drie maanden voor iemand betaald, @*$*$*&. Gelukkig kon ING het geld van de laatste twee maanden terughalen, maar ik baal hier echt van. Iemand zit gewoon al drie maanden op mijn kosten naar Netflix te kijken, de hufter/het kutwijf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik heb een hekel aan Netflix. Heeft iemand mijn rekeningnummer ingevuld om een abonnement te krijgen van Netflix en dat kan blijkbaar zonder bevestiging of pincode. -.- Nu heb ik dus al drie maanden voor iemand betaald, @*$*$*&. Gelukkig kon ING het geld van de laatste twee maanden terughalen, maar ik baal hier echt van. Iemand zit gewoon al drie maanden op mijn kosten naar Netflix te kijken, de hufter/het kutwijf.


    Serieus? Klotezooi. Slecht beveiligd dat. D:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.