• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:12 ]

    Jongens, wat moet ik doen?
    Een klasgenoot van mij heeft zijn artikel naar mij gestuurd omdat ik had aangeboden om zijn stuk na te kijken op spelling en stijl. Echter, zijn inleiding is echt - grofgezegd - bagger. Ik snap er de ballen van, en wat ik vooral niet snap is waar hij nou precies heen wilt met zijn artikel.
    Ik weet alleen niet of ik dit wel moet zeggen. Ik sta al bekend als een pietje precies in de klas. Als ik hem nu ook nog eens kom vertellen dat zijn inleiding gewoon echt heel slecht is kan dat misschien heel erg raar overkomen.
    Decisions decisions. I hate them, sometimes.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, wat moet ik doen?
    Een klasgenoot van mij heeft zijn artikel naar mij gestuurd omdat ik had aangeboden om zijn stuk na te kijken op spelling en stijl. Echter, zijn inleiding is echt - grofgezegd - bagger. Ik snap er de ballen van, en wat ik vooral niet snap is waar hij nou precies heen wilt met zijn artikel.
    Ik weet alleen niet of ik dit wel moet zeggen. Ik sta al bekend als een pietje precies in de klas. Als ik hem nu ook nog eens kom vertellen dat zijn inleiding gewoon echt heel slecht is kan dat misschien heel erg raar overkomen.
    Decisions decisions. I hate them, sometimes.
    Hij wil dat je het nakijkt, dus kijk het na en geef daarover een mening. Dat lijkt me het best.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, wat moet ik doen?
    Een klasgenoot van mij heeft zijn artikel naar mij gestuurd omdat ik had aangeboden om zijn stuk na te kijken op spelling en stijl. Echter, zijn inleiding is echt - grofgezegd - bagger. Ik snap er de ballen van, en wat ik vooral niet snap is waar hij nou precies heen wilt met zijn artikel.
    Ik weet alleen niet of ik dit wel moet zeggen. Ik sta al bekend als een pietje precies in de klas. Als ik hem nu ook nog eens kom vertellen dat zijn inleiding gewoon echt heel slecht is kan dat misschien heel erg raar overkomen.
    Decisions decisions. I hate them, sometimes.


    Probeer het anders te verwoorden ipv te zeggen 'het is slecht'?


    16 - 09 - '17

    PUKKELxDING schreef:
    Jongens, wat moet ik doen?
    Een klasgenoot van mij heeft zijn artikel naar mij gestuurd omdat ik had aangeboden om zijn stuk na te kijken op spelling en stijl. Echter, zijn inleiding is echt - grofgezegd - bagger. Ik snap er de ballen van, en wat ik vooral niet snap is waar hij nou precies heen wilt met zijn artikel.
    Ik weet alleen niet of ik dit wel moet zeggen. Ik sta al bekend als een pietje precies in de klas. Als ik hem nu ook nog eens kom vertellen dat zijn inleiding gewoon echt heel slecht is kan dat misschien heel erg raar overkomen.
    Decisions decisions. I hate them, sometimes.


    Als je het artikel niet snapt, vraag hem dan gewoon waar zijn artikel precies over gaat. En verbeter de grammaticale en/of spellingsfouten alvast als dat kan, dan weet hij dat je al wel iets gedaan hebt voor hem. (:

    Succes met dat artikel nakijken/verbeteren! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wees eerlijk, maar breng het misschien wat zachter?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik heb het nu maar eerlijk gezegd, met wel de opmerking dat ik hem gewoon graag wil helpen zodat hij een goed artikel inlevert. Ik heb hem de tip gegeven dat hij bij het schrijven van het artikel continu voor ogen moet hebben wat hij nu eigenlijk wil zeggen met het artikel.
    Was wel moeilijk :$ ik ben niet zo goed in kritiek opbouwend te geven :$ al probeer ik het wel altijd, het klinkt altijd lullig in mijn achterhoofd


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb het nu maar eerlijk gezegd, met wel de opmerking dat ik hem gewoon graag wil helpen zodat hij een goed artikel inlevert. Ik heb hem de tip gegeven dat hij bij het schrijven van het artikel continu voor ogen moet hebben wat hij nu eigenlijk wil zeggen met het artikel.
    Was wel moeilijk :$ ik ben niet zo goed in kritiek opbouwend te geven :$ al probeer ik het wel altijd, het klinkt altijd lullig in mijn achterhoofd
    Tja, commentaar krijgt hij later toch wel. Dus beter dat hij het nu al goed doet ipv. dat hij later alsnog op zijn vingers wordt getikt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb het nu maar eerlijk gezegd, met wel de opmerking dat ik hem gewoon graag wil helpen zodat hij een goed artikel inlevert. Ik heb hem de tip gegeven dat hij bij het schrijven van het artikel continu voor ogen moet hebben wat hij nu eigenlijk wil zeggen met het artikel.
    Was wel moeilijk :$ ik ben niet zo goed in kritiek opbouwend te geven :$ al probeer ik het wel altijd, het klinkt altijd lullig in mijn achterhoofd

    Goed verwoord. Ik denk wel dat dat goede kritiek is. Zelf vind ik het ook soms echt moeilijk om goede kritiek te geven, dus ik begrijp wat je bedoeld :Y)
    Gefeliciteerd met je 9.4 trouwens!


    Tijd voor koffie.

    Mijn ckv docent heeft me een 4,5 gegeven op iets waar ik best wel erg m'n best op had gedaan. Ik voel me nu echt waardeloos :c


    26 - 02 - '16

    Ik heb gisteravond mijn eerste hoofdstuk voor SotY online gezet. Happy me :3

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 10:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RapunzeI schreef:
    Mijn ckv docent heeft me een 4,5 gegeven op iets waar ik best wel erg m'n best op had gedaan. Ik voel me nu echt waardeloos :c
    Awh, dat is echt kut.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo kapot T_T

    Bijna hele nacht opgeweest, Laang laang geleden dat ik me tweeling broer zo heb gezien. Niet leuk... Helemaal niet leuk. En als dat domme wijf geen respect kan tonen en hem met rust laat, dan heb ik schijt aan dat ze zwanger is en heeft ze een heel heel groot probleem.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RapunzeI schreef:
    Mijn ckv docent heeft me een 4,5 gegeven op iets waar ik best wel erg m'n best op had gedaan. Ik voel me nu echt waardeloos :c

    Aww. ):
    Heeft hij/zij ook nog verteld waarom?

    Die line-up van Pinkpop is nu al om te huilen, zeg. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goedemorgen!
    Muziek componeren is irritant zeg. Of naja, componeren... ik voer bladmuziek in op het programma waarmee je componeren moet. Maar het is niet echt componeren, want het is al geschreven....
    Toch is het irritant. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •