• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het allereerste, vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:12 ]

    Goedemorgen ^^

    Statistiek is ook irritant. Ik heb een boek waarvan ik echt helemaal niets begrijp. Meh.


    I am an idiot, I move.

    Ugh. Verschrikkelijk dit. Ben werkelijkwaar al vijf maanden aan het schoonmaken/administratieve dingen aan het doen, terwijl ik grafisch vormgeving doe :') Ja, want ik heb schoonmaken echt nodig straks. Lang leve stage. :W


    To infinity and beyond •

    Huf schreef:
    Ugh. Verschrikkelijk dit. Ben werkelijkwaar al vijf maanden aan het schoonmaken/administratieve dingen aan het doen, terwijl ik grafisch vormgeving doe :') Ja, want ik heb schoonmaken echt nodig straks. Lang leve stage. :W

    Kun je dat niet melden bij je opleiding?


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    (...)
    Kun je dat niet melden bij je opleiding?


    Ja heb ik gedaan. Maar het punt is, degene die mijn stagebedrijf 'regelt' kent mijn praktijkbegeleider al meer dan 9 jaar dus neemt 't voor haar op. Heb ook al gesprekken op school gehad met mijn ouders, daar heb ik ook gewoon gehuild. Komt ie' vorige week hier.
    'En wat heb je geleerd? Op stofzuigen en schoonmaken na dan,' en begint keihard te lachen. Vond 't eigenlijk alles behalve grappig.


    To infinity and beyond •

    RapunzeI schreef:
    Mijn ckv docent heeft me een 4,5 gegeven op iets waar ik best wel erg m'n best op had gedaan. Ik voel me nu echt waardeloos :c

    Oh dat ken ik. Wat vervelend voor je! Wat voor opdracht was het?

    Trouwens, is het erg als ik jullie bij jullie voornaam noem? Of vinden jullie dat vervelend?


    Tijd voor koffie.

    Joehoe, zware buikkramp tijdens gym. D:
    Ach ja, nu kan ik wel de rest van de dag op Q.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik heb 3 uur lang koppijn en ik kan er niks tegen doen, want ik zit op school, ze hebben hier geen ibuprofen en ik kan niet weg want ik heb telkens les. Ugh T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik heb 3 uur lang koppijn en ik kan er niks tegen doen, want ik zit op school, ze hebben hier geen ibuprofen en ik kan niet weg want ik heb telkens les. Ugh T_T


    Nawh, beterschap!


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik heb net van mijn ckv docent gehoord dat ik het cijfer alsnog op kan halen door drie kleinere opdrachtjes te maken. Die opdrachten lukken bij mij altijd wel. YAY.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ik heb net van mijn ckv docent gehoord dat ik het cijfer alsnog op kan halen door drie kleinere opdrachtjes te maken. Die opdrachten lukken bij mij altijd wel. YAY.
    Succes!

    @Sorcery, dankjewel ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RapunzeI schreef:
    Ik heb net van mijn ckv docent gehoord dat ik het cijfer alsnog op kan halen door drie kleinere opdrachtjes te maken. Die opdrachten lukken bij mij altijd wel. YAY.


    Wat fijn! Geluksvogeltje. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    DarkSavior schreef:
    (...)

    Succes!

    @Sorcery, dankjewel ^^


    Crystal is de naam, en geen dank. c:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Crystal is de naam, en geen dank. c:
    I prefer usernames, want namen onthoud ik toch niet / heel moeilijk :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yay, ik denk dat mij examen statistiek goed gegaan is. Al vind ik het wel raar dat er een paar mensen bij een vraag het omgekeerde van mij uitkwamen. Ik ben er namelijk wel van overtuigd dat mijn redenering juist was. Ahja we zien wel zeker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)

    I prefer usernames, want namen onthoud ik toch niet / heel moeilijk :'D


    Heb ik ook, heel stiekem lijd ik aan geheugenverlies. ^-^


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.