• Jaa, ik ben alvast opzoek naar een cover voor mijn nieuwe Hobbit story die over een niet al te lange tijd wordt geactiveerd.
    Sorry voor de weinige afbeeldingen trouwens, maar de laatste twee.. ik kan daar gewoon echt geen mooi en geschikt plaatje van vinden D:

    titel: Remember

    beschrijving van de story etc: Iedereen kent het verhaal wel van Bilbo Baggins. echter hadden de dwergen en Bilbo nog een reisgenoot, haar naam was Ruby Roper

    - Afbeeldingen ;

    en eigenlijk wil ik een meisje die met haar gezicht naar Erebor toe staat dus met de rug naar je toe. Daarnaast zoek ik een plaatje van Smaug die weg vliegt, maar ik kan het niet vinden!



    Als jullie nog iets willen weten, moeten jullie het maar zeggen... of als jullie leukere afbeeldingen heb-. nou weetje? Leef je uit!
    (trouwens) Ruby heeft Hazelnoot bruin golvend haar, misschien handig voor het plaatje van het meisje.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:12 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik probeer na het avondeten wel even wat. ^^

    Ik hem me plat gezocht naar een 'Ruby', maar kan geen goed plaatje vinden voor de twee afbeeldingen hierboven. Heb jij misschien een goed plaatje?

    Ik heb wat geprobeerd. Ik weet niet wat je er van vindt maar moet je maar even kijken (:
    Zelf vind ik dat ik het verprutst heb :Y) Maar ik ben ook nog maar beginner hahaha.



    Groter:


    Sometimes it's best not to care.

    Trouwens ik weet niet wie of wat Ruby is dus ik heb er maar gewoon een random meisje in geplakt. :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Lucid schreef:
    Ik hem me plat gezocht naar een 'Ruby', maar kan geen goed plaatje vinden voor de twee afbeeldingen hierboven. Heb jij misschien een goed plaatje?

    Ook ik heb me rot zitten zoeken xd maar ik vind alleen maar tekeningen van Smaug -.-
    van het hobbit meisje, het hoeft niet precies bruin te zijn, als het maar lang is.

    Btw, Ruby is een Hobbit... vond ik wel eens leuker dan een elf of zo


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    (...)
    Ook ik heb me rot zitten zoeken xd maar ik vind alleen maar tekeningen van Smaug -.-
    van het hobbit meisje, het hoeft niet precies bruin te zijn, als het maar lang is.

    Btw, Ruby is een Hobbit... vond ik wel eens leuker dan een elf of zo


    Ooo lijkt me echt super leuk! Oke, ik ga weer proberen en dan post ik later ;)

    Ik wist niet precies wat ik ermee moest doen. Dus ik weet niet zeker of dit resultaat wel oké is.

    Ik probeer later nog eens iets (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Ik wist niet hoe ik Bilbo erin moest verwerken, maar het werd heel lelijk :$
    Het is niet mijn beste, voor derest kan ik je niet helpen sorry x

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 21:45 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Lucid schreef:



    Ik wist niet hoe ik Bilbo erin moest verwerken, maar het werd heel lelijk :$
    Het is niet mijn beste, voor derest kan ik je niet helpen sorry x


    hmmm om eerlijk te zijn is het zonder Bilbo ook mooi!
    Maar, heb je een linkje? want hij is zo mini


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Draculea schreef:
    Ik wist niet precies wat ik ermee moest doen. Dus ik weet niet zeker of dit resultaat wel oké is.



    ik vind hem echt heel mooi geworden!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    (...)

    hmmm om eerlijk te zijn is het zonder Bilbo ook mooi!
    Maar, heb je een linkje? want hij is zo mini


    Hier is het linkje: http://i44.tinypic.com/zy8u49.jpg
    Thanks btw (:

    De tweede keer dat ik zoiets probeer. Ik vind hem niet zo heel bijzonder, maar toch ben ik stiekem best trots dat ik überhaupt nog iets weet te produceren :Y)


    -