• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Opheliac Deceased.
    - Montana Kenley Fonteyn; Natsukashii
    - Jacky Kendra Smith; Medousa
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Hector.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov - overgenomen door Zarathos (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Assassin Deceased.
    - Matthew Blythe; Hector.

    Speeltopic & Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Montana zou er ook geen "nee" tegen zetten om een beschuitje mee te eten (cat)

    Nawh, ze zou hem uiteindelijk wel gewoon helpen :Y)
    Ik zal zo lief zijn het haar niet met watervaste stift te laten doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CrueIIa schreef:
    @ Chiroptera ; Hahaha, I loll'd, bro.
    Je hebt zo nu en dan wel humor, ook al zeggen mensen van niet.

    Lol'd. Wait, whut? Wie zegt dat? o_o Ugh. Ik heb altijd humor. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Caim ; Pfsh, alleen een beschuitje eten? Niet eens iets meer? Nou, nou zeg. Heh.
    Hahaha, ik zou het eigenlijk wel grappig hebben gevonden, maar lief van Montana dat ze hem helpt. Al zou hij waarschijnlijk wel blozen bij het huidcontact.

    @ Chiroptera ; Als je ligt te pitten, ja. Verder is het nog een redelijke twijfeling.

    Ugh, ik moet echt aan de posts beginnen - iederen leidt me af. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk niet dat Jared iets meer zou overleven :') - ik gebruik die smiley echt te vaak -

    Dat is echt schattig, dat hij daar al om bloost c:
    Wacht maar tot Montana hem gaat bombarderenmet haar nieuwsgierige vragen, dan verandert hij nog in een tomaat (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CrueIIa schreef:
    @ Chiroptera ; Als je ligt te pitten, ja. Verder is het nog een redelijke twijfeling.
    Ugh, ik moet echt aan de posts beginnen - iederen leidt me af. D:

    Pft, nee! Doe niet zo lullig! Gemenerik. D:<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Caim ; I don't think so either, maar omdat ik een perv ben zal ie wel moeten rofl.
    Hahaha, hij zal wel eerder een tomaat worden! Met die vragen krijgt hij er al helemaal geen woord uit, waarschijnlijk zal hij zijn broer roepen (mocht die in de buurt zijn, otherwise he is fucked).

    @ Chiroptera ; Mwhahaha. *evil glance in eyes*

    Maar ik ben effe snel typen, anders komt er niets van. En ik wil het wel echt klaar hebben, dus brb. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je maakt het steeds verleidelijker voor me om het echt te doen ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha, tot zo /wbw.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caim schreef:
    Je maakt het steeds verleidelijker voor me om het echt te doen ;D

    Wat? Montana die van bil gaat met Jared?

    En Jared's post is klaar, nu alleen Derrick voor Chrissie nog.
    O, trouwens, let niet op de tijd waarin het geschreven is, want verleden en tegenwoordig staat door elkaar. Ik heb er geen zin in om dat te verbeteren om deze tijd, dus pech dan maar. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Wat? Montana die van bil gaat met Jared?

    En Jared's post is klaar, nu alleen Derrick voor Chrissie nog.
    O, trouwens, let niet op de tijd waarin het geschreven is, want verleden en tegenwoordig staat door elkaar. Ik heb er geen zin in om dat te verbeteren om deze tijd, dus pech dan maar. :'D.

    O wow. Wacht. Als jullie seksposts gaan schrijven, 16+ erboven hé, kindjes! ;D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ehr, oké, sorry Ferocia, maar ik krijg Derrick niet meer af. Alleen ik beloof dat ik 'morgen' zal posten.
    Dan ga ik zo namelijk slapen, cuz I am tired.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Neuh, dat ze hem veel vragen gaat stellen xd

    En Jared post is leuk!


    De dame dacht vast dat hij één of andere rare gozer was.


    En neh, dat valt wel mee :')

    Ik snap alleen dit niet echt xd

    hij vroeg zich af waarom ze dit deed. Wat verwacht ze van hem?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 7:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CrueIIa schreef:
    Derrick Ryder.
    Wat Derrick over Chrissie denkt:



    Lol, deze past echt bij Derrick - en helpt ook goed met de posts die er nu zijn, hehe.




    Hier ligt hij aan de andere kant van Chrissie in bed, want tja, hij wil het bed natuurlijk wel met haar delen hé. En dat bedoel ik zo onschuldig mogelijk, haha.


    Hij's zo sexy! I boy o boy o boy. :Y)
    Daar kan Chrissie geen nee tegen zeggen!
    Slaap lekker - ook al ben ik wat laat.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 7:42 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    @ Caim ; Daar bedoelt hij mee dat hij niet snapt waarom ze haar lippen tuit, want voor hem lijkt het alsof ze hem wil kussen o.i.d. Iets waar hij absoluut geen ervaring mee heeft, snap je?

    @ Ferocia ; Ik heb Derrick bij de post van Jared gezet, het is niet zo goed - kijk maar wat je ervan maakt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoe lieeeef. :3
    Ik vind 'm wel leuk!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov