• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Opheliac Deceased.
    - Montana Kenley Fonteyn; Natsukashii
    - Jacky Kendra Smith; Medousa
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Hector.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov - overgenomen door Zarathos (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Assassin Deceased.
    - Matthew Blythe; Hector.

    Speeltopic & Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Hahaha oke. Is het goed als ik ze dan een beetje bestuur?

    Hé poep, ze zijn ons - toen wij nog 18 waren. In mannelijke vorm, natuurlijk.

    Ik moest even de reactie van Derrick ook alweer herinneren, maar vanavond komt ie dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Hé poep, ze zijn ons - toen wij nog 18 waren. In mannelijke vorm, natuurlijk.

    Ik moest even de reactie van Derrick ook alweer herinneren, maar vanavond komt ie dan.

    Hahahaha. Nevaaaáh.
    En okay, dan zal ik vanavond een post proberen te schrijven ervoor. Maar ik weet er zeker wel iets voor. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Géén idee hoe jullie toen waren, but I guess so. :'D
    Yeaaah, pooooooosts!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ferocia schreef:
    Géén idee hoe jullie toen waren, but I guess so. :'D
    Yeaaah, pooooooosts!

    Nou eh... We waren best erg, laten we het daar maar op houden, hahaha.

    De post komt waarschijnlijk wat later, want eh, er is hier wat gebeurt en nu heb ik eigenlijk geen zin meer om te schrijven. Maar ik doe het wel, eerst een andere, en dus zal het een fuck-post worden. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niet! Jij was erg, Maiapoep, ik niet! Ik was lief. Iedereen hield van mij. Denk ik. In ieder geval, back to the point: Ik was/ben lief.
    Al vonden ze mijn sarcasme niet zo leuk had ik het gevoel.. Jij, Mai? Hmm. /wrijft over kin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Niet! Jij was erg, Maiapoep, ik niet! Ik was lief. Iedereen hield van mij. Denk ik. In ieder geval, back to the point: Ik was/ben lief.
    Al vonden ze mijn sarcasme niet zo leuk had ik het gevoel.. Jij, Mai? Hmm. /wrijft over kin.

    :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    -,-" En daarom heb jij de bijnaam: Partypooper gekregen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    -,-" En daarom heb jij de bijnaam: Partypooper gekregen.

    Ik dacht; ik streep door wat niet van toepassing is. :Y).

    En jij Octopus, daarom heb je van die onmens lange armen. Hehehe. *duivels lachje*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dohhhh. I glue myself onto you, Raccoooon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Dohhhh. I glue myself onto you, Raccoooon.

    Rotwijf. Dan maak ik sushi van je.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yessss. Sushirollll.


    Gimmmeee some lovin'.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 22:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat ziet er echt ongelofelijk verkeerd uit.

    En ik heb gepost; het is wel crappy, want ik had verder ook geen inspiratie, soyea.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh mijn god. Doe niet zo vies. Het is een klein, schattig vleermuissie ja! Die hoort zulke dingen nog geen eens te doen :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus zeg, gatverdamme, waar denk jij aan? Viespeuk.
    Ik had het over de kleurencombinatie, dat roze staat echt niet. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ... LUVIN! Daar heb ik het over, ja. Ugh. /shakes head. No, Maia, we don't have that conversation right now.


    Don't walk. Run, you sheep, run.