• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Opheliac Deceased.
    - Montana Kenley Fonteyn; Natsukashii
    - Jacky Kendra Smith; Medousa
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Hector.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov - overgenomen door Zarathos (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Assassin Deceased.
    - Matthew Blythe; Hector.

    Speeltopic & Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    (a) Hahaha, is goed toch?
    Trouwens, ik houd van je profielplaatje. Pride and Prejudice! Jij hebt zulke leuke. <3


    Ja hoor!
    Ik moest het boek lezen voor Engels. Ook al haatte ik het tot de laatste 20 pagina's. Nu ben ik aan het fangirlen. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    (...)
    Ja hoor!
    Ik moest het boek lezen voor Engels. Ook al haatte ik het tot de laatste 20 pagina's. Nu ben ik aan het fangirlen. :'D

    Je weet dat ik er nu echt over nadenk om zoiets te doen, hé? In elk geval zal Chrissie nog wel eens rood worden. ;D.

    I'm ashamed; het boek heb ik namelijk nog niet gelezen. Net zoals Wuthering Hights.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Je weet dat ik er nu echt over nadenk om zoiets te doen, hé? In elk geval zal Chrissie nog wel eens rood worden. ;D.

    I'm ashamed; het boek heb ik namelijk nog niet gelezen. Net zoals Wuthering Hights.


    O, je doet maar waar je zin in hebt, haha. Ik volg wel.
    Don't be ashamed. Het is anders dan de film - de eerste 240 pagina's zijn pure boredom. Maar de laatste twintig zijn echt top. De film is zoveel leuker.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    (...)
    O, je doet maar waar je zin in hebt, haha. Ik volg wel.
    Don't be ashamed. Het is anders dan de film - de eerste 240 pagina's zijn pure boredom. Maar de laatste twintig zijn echt top. De film is zoveel leuker.

    Ik leen het wel eens bij de bieb dat boek, haha. En de acteurs spelen het zo goed!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik leen het wel eens bij de bieb dat boek, haha. En de acteurs spelen het zo goed!


    Ik hoop in het Nederlands, Jane Austen's Engelse schrijfstijl is like Chinees in het begin. En nu begin ik het ook over te nemen, ik begin Jane Austen Engels te praten of te schrijven.
    Jaaaaah. Ik vind die man die Mr. Bingley speelt echt top.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    (...)
    Ik hoop in het Nederlands, Jane Austen's Engelse schrijfstijl is like Chinees in het begin. En nu begin ik het ook over te nemen, ik begin Jane Austen Engels te praten of te schrijven.
    Jaaaaah. Ik vind die man die Mr. Bingley speelt echt top.

    Haha, ja, daar dacht ik ook al aan. Waarschijnlijk zou dat - op het begin - ook lastig zijn voor mij om te begrijpen. Toch wil ik het wel eens een poging wagen, want het boek in z'n origineel vind ik sowieso al beter.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hosea schreef:
    @Morticia: Haha, snoeper. :')
    @Lolicia: Kan ik zeker wel wat mee!

    Nice! Ghehe, ben zeker benieuwd. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Morticia: Da's wel waar, ja. De woordspelingen komen in het Nederlands niet over. Ik lees nu 'The Silence of the Lamb.' Of ja, de schreeuw van het lam, maar dat klinkt niet. En 'Hannibal the cannibal' komt meer over dan 'Hannibal de kanibaal.' :'D
    @Lolicia: Ik wacht wel nog even op de andere posts, maar als het echt te lang duurt dan schrijf ik wel. Maar ik verwacht niet dat het zo super lang duurt. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    @Morticia: Da's wel waar, ja. De woordspelingen komen in het Nederlands niet over. Ik lees nu 'The Silence of the Lamb.' Of ja, de schreeuw van het lam, maar dat klinkt niet. En 'Hannibal the cannibal' komt meer over dan 'Hannibal de kanibaal.' :'D
    @Lolicia: Ik wacht wel nog even op de andere posts, maar als het echt te lang duurt dan schrijf ik wel. Maar ik verwacht niet dat het zo super lang duurt. (:

    Hehe, don't mind. C: Is goed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck, ik vergeet dit steeds D:
    I shall write something tomorrow.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    No problemos.
    Al ben ik wel benieuwd hoe ze op Jared zal reageren, haha, volgens mij gaat ze denken dat hij gek is of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kinda like that yes. En ze gaat hem een creep vinden :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Kinda like that yes. En ze gaat hem een creep vinden :')

    Waarom een creep? ö.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Heel erg stiekem moet ik dat eigenlijk nog bedenken, haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Heel erg stiekem moet ik dat eigenlijk nog bedenken, haha.

    Hahaha.
    Misschien omdat ze net als Chrissie denkt dat hij het over haar [Montana] heeft?


    Quiet the mind, and the soul will speak.