• Beste users,

    Het is zo ver. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 15 van de 73 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 15 users hartelijk feliciteren met deze prestatie! Aan de andere users willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor'. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren. Als ze allemaal eerder klaar zijn, kunnen de bèta-readers eerder beginnen met nakijken. Het is echter niet de bedoeling dat de deelnemers gaan haasten. Wij zullen het aangeven als we gaan nakijken.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of die door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of die erdoor zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    LeIouch schreef:
    (...)

    Nou, lees de reacties van dit topic en je krijgt een aardig idee xd

    Hmm, dan kom ik er nog niet op 15. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Assassin schreef:
    Laat ook maar. Zo is er niks leuks aan, het is net alsof we weer in het eerste topic zitten en haar vriendjes allemaal heel hard LOTTA roepen.


    Jesus, ik zeg toch niet dat ik het enkel Lotta gun? Dat ik denk dat zij de beste was? Dat enkel zij het verdient?
    Ik weet bij god niet wie er heeft meegedaan, wie er door is naar de tweede ronde. Ik DENK gewoon dat Lotta er gaat door zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vaucluse schreef:
    (...)
    Hmm, dan kom ik er nog niet op 15. c:


    Miss niet alle 15, maar een paar kun je wel invullen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LeIouch schreef:
    (...)

    Miss niet alle 15, maar een paar kun je wel invullen xd


    Do it (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Do it (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    TaurieI schreef:
    (...)

    Do it (:


    hahahahaa, nee ik ga geen namen noemen.
    Want zo dadelijk heb ik het nog goed ook xD


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LeIouch schreef:
    (...)

    hahahahaa, nee ik ga geen namen noemen.
    Want zo dadelijk heb ik het nog goed ook xD


    En? Het is enkel gissen, daar is niets mis mee (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik denk lekker dat het Erieka wordt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik denk lekker dat het Erieka wordt.


    En ik denk dat Assassin het wordt. Punt.


    26 - 02 - '16

    Weet je wat ik denk?
    Dat ze wachten tot 1 april en dan lekker gaan zeggen dat dit allemaal een grote, vervroegde 1 april grap was.


    26 - 02 - '16

    TaurieI schreef:
    (...)

    En? Het is enkel gissen, daar is niets mis mee (:


    Hahha nee, ik vind dat altijd een beetje lullig als je dan namen gaat noemen en dat blijkt dat je iets per ongeluk verraad of dat ze zichzelf per ongeluk verraden, terwijl dat in dit topic aardig is gebeurd bij een paar volgens mij. Maar, nee xd ik ga geen namen noemen over wie ik denk die het eventueel kunnen zijn.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Assassin schreef:
    Laat ook maar. Zo is er niks leuks aan, het is net alsof we weer in het eerste topic zitten en haar vriendjes allemaal heel hard LOTTA roepen.


    Ik beschouw mijzelf echt niet als één van Lotta's ''vriendjes'', ook al praat ik af en toe erg gezellig met haar, maar ik zie haar wel als een goede kandidaat voor Bèta.
    Ik denk dat een hoop van Lotta's ''vriendjes'' een goede kandidaat kunnen onderscheiden van één-voor-allen-allen-voor-Lotta-want-ik-ben-met-haar-bevriend kandidaat. Ik zou niet mijn vrienden of mensen die ik graag mag dusdanig supporten als een hoop van Lotta's vrienden hier doen, als ik hun niet als een goede kandidaat zou beschouwen die kans maakt. En ook al ben ik niet één van de ''vriendjes'' van Lotta, ik kan met een gerust hart stellen dat degene die ik ken en bevriend zijn met Lotta écht wel genoeg verstand hebben om Lotta een goede kandidaat te bevinden of niet. Daarbij, als één van mijn vrienden hieraan zou deelnemen zou ik diegene ook aanmoedigen, ook al zou ik diegene niet direct als Bèta zien.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:36 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha nu ben ik wel benieuwd wie Lotta is. :'p
    Of is dat ook haar gebruikersnaam?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Attraversare schreef:
    (...)

    Ik beschouw mijzelf echt niet als één van Lotta's ''vriendjes'', ook al praat ik af en toe erg gezellig met haar, maar ik zie haar wel als een goede kandidaat voor Bèta.
    Ik denk dat een hoop van Lotta's ''vriendjes'' een goede kandidaat kunnen onderscheiden van één-voor-allen-allen-voor-Lotta-want-ik-ben-met-haar-bevriend kandidaat. Ik zou niet mijn vrienden of mensen die ik graag mag dusdanig supporten als een hoop van Lotta's vrienden hier doen, als ik hun niet als een goede kandidaat zou beschouwen die kans maakt. En ook al ben ik niet één van de ''vriendjes'' van Lotta, ik kan met een gerust hart stellen dat degene die ik ken en bevriend zijn met Lotta écht wel genoeg verstand hebben om Lotta een goede kandidaat te bevinden of niet. Daarbij, als één van mijn vrienden hieraan zou deelnemen zou ik diegene ook aanmoedigen, ook al zou ik diegene niet direct als Bèta zien.


    Dan heb je zeker de eerste pagina's van het eerste topic gemist, waarin ze ineens allemaal: LOTTA gingen typen alsof ze daardoor magisch in het topic zou verschijnen en beta zou worden.


    Your make-up is terrible

    Niet dat ik het niet leuk vind dat jullie denken dat ik kans maak, maar wie the fuck heeft er gezegd dat ik door ben naar de tweede ronde of me überhaupt heb ingeschreven? :')

    @ Oakenshield, ik. (krul)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it