• Beste users,

    Het is zo ver. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 15 van de 73 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 15 users hartelijk feliciteren met deze prestatie! Aan de andere users willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor'. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren. Als ze allemaal eerder klaar zijn, kunnen de bèta-readers eerder beginnen met nakijken. Het is echter niet de bedoeling dat de deelnemers gaan haasten. Wij zullen het aangeven als we gaan nakijken.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of die door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of die erdoor zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    Ik voorspel dat het niet meer zo heel lang kan duren. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Ik voorspel dat het niet meer zo heel lang kan duren. :3


    I hope so. Ik ben nieuwsgierig!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    JEZUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! Ik wil de uitslag, haha. Ik ben superdupernieuwsgierig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    JEZUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! Ik wil de uitslag, haha. Ik ben superdupernieuwsgierig.

    TaurieI schreef:
    JEZUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! Ik wil de uitslag, haha. Ik ben superdupernieuwsgierig.


    Ik ook, al doe ik niet mee. Ik heb vermoeden wie eventueel Bèta zullen worden, maar ik weet niet wie er überhaubt door zijn naar de tweede ronde, laat staan wie er daarna uit de buis komt als Bèta. Dáárom ben ik dus zo nieuwsgierig. En natuurlijk hoop ik dat een hoop mensen snel uit de spanning worden verlost. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit wordt alsmaar spannender. ^^ De nieuwsgierigheid vreet me langzamerhand op. :]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Zullen we een wedstrijdje houden. (cat) Kijken wie de meeste mensen goed raad.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zullen we een wedstrijdje houden. (cat) Kijken wie de meeste mensen goed raad.


    I just laughed.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    Zullen we een wedstrijdje houden. (cat) Kijken wie de meeste mensen goed raad.


    Gok 1: Lotta (cat)
    Zij zit er sowieso bij.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Gok 1: Lotta (cat)
    Zij zit er sowieso bij.


    Yup, dat denk ik ook.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    TaurieI schreef:
    (...)

    Gok 1: Leah (cat)
    Zij zit er sowieso bij.

    Ik heb je zin even verbeterd. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik heb je zin even verbeterd. (cat)


    Eerlijk maar waar, Lotta: ik verwacht niet dat ik er één wordt (':
    En al helemaal niet nu alles niet slechter kan. Maar het is wel lief van je (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 21:10 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik denk ook Lotta! Maar eigenlijk heb ik weinig idee van wie er allemaal in de tweede ronde zaten. Ik wil de uitslag.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Vaucluse schreef:
    Ik denk ook Lotta! Maar eigenlijk heb ik weinig idee van wie er allemaal in de tweede ronde zaten. Ik wil de uitslag.


    Nou, lees de reacties van dit topic en je krijgt een aardig idee xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Laat ook maar. Zo is er niks leuks aan, het is net alsof we weer in het eerste topic zitten en haar vriendjes allemaal heel hard LOTTA roepen.


    Your make-up is terrible