• Beste users,

    Het is zo ver. De tweede ronde van de bèta-verkiezing is gestart. 15 van de 73 users die mee hebben gedaan, zijn door naar deze tweede ronde. Wij willen deze 15 users hartelijk feliciteren met deze prestatie! Aan de andere users willen we laten weten dat we het heel fijn vinden dat jullie mee hebben gedaan en dat jullie Quizlet willen helpen. Bedankt hiervoor'. De volgende keer kunnen jullie het weer proberen en wie weet lukt het dan!

    De users die door zijn, krijgen nu maximaal twee weken de tijd om een aantal teksten te verbeteren. Als ze allemaal eerder klaar zijn, kunnen de bèta-readers eerder beginnen met nakijken. Het is echter niet de bedoeling dat de deelnemers gaan haasten. Wij zullen het aangeven als we gaan nakijken.

    Dan willen we nogmaals de regels wat betreft het geheimhouden benadrukken:
    Iedereen die mee heeft gedaan moet geheimhouden of die door zijn naar de tweede ronde of niet. Dus vanaf nu mag niemand zeggen dat hij door of niet door naar de tweede ronde is. Dit is enerzijds om de spanning erin te houden en anderzijds omdat er niet samengewerkt mag worden met anderen tijdens het verbeteren.
    Alle reacties die zoiets onthullen worden verwijderd. We vragen hierbij ook om het leuk te houden en niet aan anderen te vragen of die erdoor zijn. Dat maakt het voor hen alleen maar moeilijker.


    Groetjes, de crew

    Square schreef:
    Pfft, de bèta's zijn nog niet eens bekend en iedereen heeft het al over mod- en bemiddelaarsverkiezingen. Jullie lopen een beetje op de zaken vooruit, haha. :'D
    Ik snap er trouwens niets van. Wat is er nou leuker dan paars? (Juiste antwoord: niets.) (cat)


    *kuch* rood *kuch*

    (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    (...)

    *kuch* rood *kuch*

    (;


    Nooh, je verloochent je roots. :c
    Rood zit ín paars. Net als blauw, dus paars wint. (A)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, helaas, de inschrijvingen zijn gesloten. Dat was de eerste ronde. (:


    Typisch mij, altijd te laat met dat soort dingen x)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Square schreef:
    (...)

    Nooh, je verloochent je roots. :c
    Rood zit ín paars. Net als blauw, dus paars wint. (A)


    Voel ik hier nou een dis? :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Nu begin ik ook wel benieuwd te worden. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Nooh, je verloochent je roots. :c
    Rood zit ín paars. Net als blauw, dus paars wint. (A)


    Maar wij zijn puur en dus niet gemengd (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Wie van de drie?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nieuwsgierige aagjes.


    Your make-up is terrible

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Wie van de drie?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Wie van de drie?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Assassin schreef:
    Nieuwsgierige aagjes.


    Nou, als je het zegt, krijg je misschien kritiek over je heen, maar dat zou ik minder erg vinden dan gezaag. Persoonlijk.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Assassin schreef:
    Nieuwsgierige aagjes.

    Nou, ik zou het best willen weten. :'D Dan kunnen we eventueel voor verbetering (of een verklaring) zorgen. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OpheIiac schreef:
    (...)
    Nou, ik zou het best willen weten. :'D Dan kunnen we eventueel voor verbetering (of een verklaring) zorgen. :Y)


    Ik heb twee keer van dezelfde bemiddelaar gehad dat ik gewoon midden in een bemiddeling geen berichten meer ontving, er werd niks meer gezegd of gedaan, dat was wel teleurstellend.
    Ik wil geen namen noemen in dit topic, dat vind ik eerlijk gezegd ook een beetje lullig.


    Your make-up is terrible

    Nu begin ik echt wel nieuwsgierig te worden, eigenlijk (':

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 17:27 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    Nu begin ik echt wel nieuwsgierig te worden, eigenlijk (':


    Some people are art and do art at the same time