• ... Als het jouw vader was?


    Til hug og blod.

    Barnabas schreef:
    Ik zou keihard lachen en m'n duimen opsteken. Boeiend wat de rest ervan vindt, zo'n vader is juist hartstikke stoer!

    + Ik zou me er niet om schamen. Is toch awesome :'D

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 9:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat verhaaltje heb ik ook gelezen. Maar de vader doet dat dus, omdat zijn zoon het 'vervelend' vond dat zijn vader naar hem zwaaide. Toen verzon hij dit :Y)


    Tijd voor koffie.

    Is het niemand dan opgevallen dat die man ook maar 1 been heeft? :')


    Til hug og blod.

    Ik zou het persoonlijk niet zo leuk vinden en het vooral niet als een leuke grap opvatten, maar hierin verschilt ieders mening.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat een eindbaas.


    ars moriendi

    Ik vind het wel awesome dat je vader die koeite erin steekt om je zo te kunnen uitzwaaien zegt wel dat ie van je houd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ulquiorra schreef:
    Is het niemand dan opgevallen dat die man ook maar 1 been heeft? :')


    Dat viel mij inderdaad ook al op dat niemand dat nog had opgemerkt.


    Tell me about it, stud.

    Als de ouder van een klasgenoot dat zou doen, zou ik stikjaloers zijn en wensen dat mijn ouders ook zo cool zouden worden. Als mijn eigen vader dit echter zou doen, zou ik me kapot schamen. (cat)


    everything, in time

    Hahaha, geniaal!


    26 - 02 - '16

    Ulquiorra schreef:
    Is het niemand dan opgevallen dat die man ook maar 1 been heeft? :')

    Ik zag het meteen, maar waarom zou je zoiets opmerken terwijl het om de kostuums gaat? (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk dat iedereen behalve ik het leuk zou vinden :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ulquiorra schreef:
    Is het niemand dan opgevallen dat die man ook maar 1 been heeft? :')


    Natuurlijk wel, but who cares? Dat is toch niet bijzonder of abnormaal oid?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Serenitae schreef:
    Ik zou het persoonlijk niet zo leuk vinden en het vooral niet als een leuke grap opvatten, maar hierin verschilt ieders mening.


    Oh, ik dacht dat ik de enige zou zijn met deze mening! Totally agreed.


    Hamartia

    Geen probleem, lol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    OpheIiac schreef:
    ''Wat? Mijn vader? Hoe kom je daar nou weer op?'' *awkward silence*


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''