• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Pff, ik weet het niet meer. Echt niet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pff. Kijk niet zo telkens op mn page. Word ik dan nooit met rust gelaten? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom doet iedereen daar zo moeilijk over? Ik zou dat juist leuk vinden...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schuldgevoel is het ergste gevoel ooit. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    GOD PLEASE voor je beslissingen neemt die met mij te maken hebben, vraag het me dan ook.
    Fijn, nu zit ik dus in een groepje met 2 mensen die ik eeecht niet leuk vind.

    Took schreef:
    Schuldgevoel is het ergste gevoel ooit. (cat)


    :)

    Het ene moment heb ik zoveel medelijden met je en het andere moment laat je me helemaal koud. confusing.


    Me so good.

    Waarom kraak je mijn droom af? Ik wil later daar studeren. Ik wil later werken bij het enige wat mij kind liet voelen. Maar natuurlijk moet je weer het verzieken met de woorden: 'Je kan dat niet bereiken.' Natuurlijk joh. Je zegt dat over elk ding dat ik doe. Ik haat dat je mij zo behandelt en dat je niet in me gelooft. Waarom kan nou niet één simpele keer in mij geloven. Één keer. En ik weet dat je in mij gelooft.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Je maakt me gewoon aan het blozen. :x Nooit gedacht dat jij me dat zou zeggen.


    :)

    Voel je me zo fucking dom. Waarom kunnen verslagen niet gewoon op papier ingeleverd worden? Nu heb ik het verkeerde digitaal ingeleverd en krijg ik waarschijnlijk niet de kans om het daadwerkelijke in te leveren.


    You are beautiful, you are love.

    Kl*te rug, hou op met pijn doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sunyata schreef:
    Voel je me zo fucking dom. Waarom kunnen verslagen niet gewoon op papier ingeleverd worden? Nu heb ik het verkeerde digitaal ingeleverd en krijg ik waarschijnlijk niet de kans om het daadwerkelijke in te leveren.
    [IMAGE]
    Kun je je leraar / lerares dan geen e-mail sturen waarin je het uitlegt? Het bericht hieronder gaat trouwens niet over jou ;p

    OT: Mensen. Zijn. Zo. Dom. Aaargh.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 19:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mèèèh.
    Ik voel me misselijk.


    26 - 02 - '16

    Ik wil een pauzeknop op het leven. En een Ctrl + Z. Oh, en een Ctrl + Y om in de toekomst te kunnen kijken zou ook wel handig zijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Ik wil een pauzeknop op het leven. En een Ctrl + Z. Oh, en een Ctrl + Y om in de toekomst te kunnen kijken zou ook wel handig zijn.


    Ik deel je mening.
    Een knop om uit te zoomen zou ook wel handig zijn.


    26 - 02 - '16