• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben zo moe.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben zo moe.


    + volgens mij heb ik Engels echt verknald. Hopelijk mijn andere toetsen niet, want anders kan ik kiezen voor de herkansing. Fuckdiedeldo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil een Disney hype op Q ipv de 1D hype. :c

    En ik heb echt géén zin in vanavond. Vrijdagavonden zijn niet leuk. Pfft..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aha, juustem.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Aha, juustem.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik voel me teleurgesteld, verwaarloosd en in de steek gelaten. Ik doe altijd echt mijn best om 'hechte vriendschappen' te onderhouden, maar het enige wat ik terug krijg is afwijzing. En daarnaast toont ze geen greintje interesse in mijn huidige omstandigheden, terwijl ze weet dat ze de enige is die ik het een en ander heb verteld. Als ik alleen maar goed ben als je zelf met gezeik zit en uit wil janken, kun je wat mij betreft gewoon oprotten. Ik ga wel dood zonder vrienden. Of zo.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Ik voel me teleurgesteld, verwaarloosd en in de steek gelaten. Ik doe altijd echt mijn best om 'hechte vriendschappen' te onderhouden, maar het enige wat ik terug krijg is afwijzing. En daarnaast toont ze geen greintje interesse in mijn huidige omstandigheden, terwijl ze weet dat ze de enige is die ik het een en ander heb verteld. Als ik alleen maar goed ben als je zelf met gezeik zit en uit wil janken, kun je wat mij betreft gewoon oprotten. Ik ga wel dood zonder vrienden. Of zo.




    OT: Ik zou echt betaald moeten krijgen hiervoor...

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:23 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh zo vreselijk moe. En dan te bedenken dat de komende twee weken ontzettend druk en hectisch gaan worden, niet fijn. Ik wou dat ik een kleine winterslaap kon houden. En dan nog dat constante gezeur van mijn ouders over school. Please, leave me alone.

    Morticia schreef:

    I feel so fucked-up.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    And afterall, it's always me alone, isn't it?

    Whooooe, ik ben zoooo nerveus D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben zo blij als dit samenwerkingsverband voorbij is.

    Ik ben weer met je in de stad geweest en heb je terug kunnen afzetten bij je thuis. Je hebt geen idee hoe blij me dit wel niet maakt.


    Take me to wonderland

    17 worden is blijkbaar leuker dan 16. I'm gonna make this year a good one. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Echt hoor. Wees eens beleefd en ga ergens anders deo spuiten. Je doet dat niet in een kantoor! Dat jij lui bent kan ik ook niks aan doen maar heb een beetje manieren.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial