• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja hoor. Kerst over, kopen je ouders uilen kerstballen, late. Hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Broadchurch is zo mooi en fantastisch. Tennant is ook echt geweldig als hoofdinspecteur!
    Edit: Dafuq. Google ik zonet 'Auschwitz', krijg ik 'Auschwitz is back for black'. Wat.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 22:38 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Noraley schreef:
    Hello darkness...


    My old friend (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat een irritante functie! Ik word er echt gek van! Kan er geen uitknop op of zo?! Bleeeeeh.

    +


    Oh how I love Disney's Atlantis. En Kidagakash. En Milo. Vooral Milo. :'D De film heb ik nu al over de twintig dan wel niet 30 keer gezien en vandaag zelfs twee keer en toch blijf ik als een klein kind blij en gelukkig er naar kijken. Waarom is die film nooit van de grond gekomen? D':

    +


    Jemig, ik begin periode 3 met uitval en mijn mentor heeft wéér niet op Magister gezet of mentoruur doorgaat. Meestal niet, eigenlijk nooit, maar je zult zien van wel. Aargh! En mijn rooster is zo vreselijk. Vrijdag tot het 9e met maar 5 lesuren en o.a. 7e en 8e tussenuur om te wachten tot het 9e voor VERDOMME SHIT KUT VERDOMME KUT KLOTE ZOOI gymnastiek. Al sla je me dood, maar wie heeft bedacht dat het legaal is om mensen na het 6e te laten gymmen?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 23:00 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom voelt mijn haar aan alsof ik er haarspray in heb gedaan D: Ik gebruik die troep niet eens.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh my fuck, het is niet meer normaal hoe vaak ik wel niet aan je denk. Als ik al dacht dat ik een paar maanden eerder al veel aan je dacht, dan kende ik helemaal niks van het begrip "veel". Het voelt alsof er niks anders is waar ik nog aan denk.


    Take me to wonderland

    Hou op met aandacht trekken, je personages zijn gewoon áltijd hetzelfde en dik onorigineel. D:


    Your make-up is terrible

    Ugh wat een avond zeg -.- En mijn kop barst bijna uit elkaar.


    -

    YOU ARE SUCH A TARD REALLY.

    Aah, ik ga echt gek worden.
    Eerst een gigantisch grote spin aan de muur, ik kijk even weg en net wanneer ik terug naar de spin kijk, is dat monsterding verdwenen.
    Dan erachter komen dat mijn pennenzak niet ligt waar ik hem had gelegd en natuurlijk is mijn moeder niet thuis dus ik kan ook niet vragen waar het naartoe is aangezien ik zeker ben dat zij het weer eens heeft verlegd.
    Fml(cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En daarom hou ik van muziek. Vul mijn hoofd nog meer en stamp de rest eruit! Danku ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    En daarom hou ik van muziek. Vul mijn hoofd nog meer en stamp de rest eruit! Danku ;d.


    I couldn't agree more.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wou het net van jou zeggen. Er is geen lol 'an.
    And there is jealousy even in the slightest corners.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so scared, god, pls, feelings go away.

    Ugh, vreselijke buikpijn! Al de hele dag en het is niet eens mijn periode! Bleeegh, haat. :c
    Opzoek dan maar naar de asperientjes..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •