• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar; wauw, sporten voelt heerlijk. Nu genieten van een aantal welverdiende bolletjes met soep. :Y)

    Je doet dit simpelweg opzettelijk, geef het nu maar gewoon toe. Bitch.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, jij bent echt raar. Wat ben jij nu voor een waardeloze vriendin? Je praat nooit met me en al het initiatief moet van mij komen. Je kunt wat mij betreft echt de boom in, zeker nadat je "boos" op me was vanwege iets dat een jaar geleden is gebeurd en wat niet eens noemenswaardig is. Mijn ouders hadden in de vierde klas al gelijk dat jij een asociale trut was. Jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar jíj kunt ook wel eens de schuld op je nemen, in plaats van dat ik door het stof moet als jou iets niet zint. Ik ben zó zó zó klaar met jou.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    These colours don't run.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oke, ga eerst naar de wc en dan pas je nagels lakken. Nou moet ik wachten, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dankjewel Nikki, nu ben ik verslaafd aan Sherlock. Great! D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit begint verdacht veel op een Teen Wolf marathon te lijken...


    help

    wordt eens wakker! Ik doe nu al het werk en een bedankje... nee. Hallo, wordt wakker. Ga iets doen. Iets nuttigs


    Everything is possible,you just had to believe

    God wat zijn de Daleks irritant.

    Ik zou wel willen dat ik voor de verandering niet eens dubbel zoveel moeite hoefde te doen voor dingen. Ik zou wel graag willen dat ik de havo gewoon op normale wijze af had kunnen ronden, dat er niet een andere oplossing gezocht hoefde te worden waardoor er misschien een mogelijkheid is dat ik mijn vrienden kwijtraak. Heb ik godverdomme nog niet genoeg te verduren gehad? Alsjeblieft karma, als je bestaat: go fuck yourself. Ik heb genoeg negatieve dingen meegemaakt nu. Ik doe mijn best om ondanks alles aardig te zijn voor iedereen, maar schijnbaar is het nog niet goed genoeg. Dat is verdomme mijn hele leven al zo. HET IS NOOIT GOED GENOEG!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 17:50 ]


    26 - 02 - '16

    You're too young to know which thoughts are useless to you.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 18:45 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heb je dan ook helemaal geen geduld, jeees, wacht is rustig af.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn discipline is echt compleet nergens meer te vinden. Damn.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik word hier zenuwachtig van. :')


    :)

    Kiss already, damnit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov