• Februo, original name for February. The month of purification and sacrifices.


    Acht jongeren, vier meisjes en vier jongens, worden hun hele leven geteisterd door nachtmerries. De ene wat gruwelijker dan de andere maar steeds opnieuw met een tragisch einde. Op de dag dat ze allemaal vijftien werden, gebeurde er iets onverklaarbaar waardoor hun hele leven veranderde. Elke laatste dag van de maand komt namelijk de droom uit die hen de vorige nacht heeft geteisterd. De jongeren willen steeds opnieuw de droom voorkomen maar hebben echter nooit genoeg tijd of informatie om er een stokje voor te steken. Bovendien gebeurt er ook steeds iets raars in hun dromen. Al van jongs af aan worden ze in hun nachtmerrie altijd vergezeld door een andere persoon. Een meisje of een jongen maar zeker iemand die ze nog nooit hebben ontmoet. De ouders worden na een tijdje de praatjes van hun kinderen beu en besluiten allemaal dat ze hulp nodig hebben. Zo sturen ze hun kinderen naar een psychiatrische instelling met de belofte van de begeleiders dat ze snel beter zullen worden. De duo’s komen dus dichter in elkaars buurt waardoor de dromen nog gruwelijker en enger worden dan ze al waren. Een oplossing lijkt er niet te komen, nee in tegendeel zelfs het wordt erger. Maar wat als ze ooit allemaal op een nacht dezelfde droom hebben en dat toevallig in februari? De droom dat er twee mensen, ex-patiënten, worden vermoord. Zullen ze samenwerken? Of zullen sommige afhaken? Ontstaat er misschien haat tussen de jongeren? Of juist liefde?

    We hebben dus besloten dat we de acht jongeren opdelen in duo’s (jongen+meisje) Elk duo verjaart op dezelfde dag in hetzelfde jaar, wat hun verschijning in de andere zijn droom verklaard. De twee personen van elk duo hebben nooit dezelfde droom. Ze dromen namelijk altijd over een situatie waarin hun grootste angsten verweven zit. Het is niet dat elk duo perse verliefd moet worden op het andere lid. Liefde kan ook treden buiten de duo’s zelf.


    Rollen:
    Acht jongeren:
    - Rjveh 'Riv' Callum Kavanagh - KilIian
    - Austen Lea Phyres - SiIhouette

    - Dawid Justyn Robovski - Caerleon
    - Gereserveerd door Sillage

    - Misha Ellis Kingsley - Walt
    - Camilla “Mia” Forester - Lethe

    - Newt Charles Hames - Emrys
    - Lesley Alice Rivers - Burglar

    - Gereserveerd door Cruella
    - Gereserveerd door After

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21):
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    *Soort nachtmerries die je hebt:
    Eventueel iets extra:
    * Voorbeelden: Verlatingsangsten, dromen over geesten, dromen over dierbaren die dood gaan, etc. Wees origineel!


    Regels:
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 36 uur staan.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel KilIian of SiIhouette openen de topic tenzij je toestemming hebt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Awh, ik vind hem echt grappig én schattig xD


    Tijd voor koffie.

    WAAROM VIND IK DIT ZO GRAPPIG? HAHAHAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caerleon schreef:
    WAAROM VIND IK DIT ZO GRAPPIG? HAHAHAHA


    Waffle: Oh no! School over two days.
    Waffle: *falls down*


    Dat is hoe ik erover denk en waarom ik erbij lach, HAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    @Burglar

    Lesley's nachtmerrie lijkt wel kinda op die van Mia... :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    @Burglar

    Lesley's nachtmerrie lijkt wel kinda op die van Mia... :'x


    Ik heb de andere rollen nog niet gelezen, ik zal even kieken.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb Mia's nachtmerrie niet uitgebreid beschreven, omdat de manier waarop het gebeurt steeds verschilt, maar zij droomt ook over verkrachten etc.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Ik heb Mia's nachtmerrie niet uitgebreid beschreven, omdat de manier waarop het gebeurt steeds verschilt, maar zij droomt ook over verkrachten etc.


    Ah, ik begrijp het. Maar Lesley's dromen gaan daar, zeg maar niet over. Het is niet het hoofdonderwerp. Het is gewoon een kwellingen die voorkomen in haar droom.


    Tijd voor koffie.

    Allright, maar ik vind het niet echt fijn though, want ik dacht met dit origineel te zijn... :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Allright, maar ik vind het niet echt fijn though, want ik dacht met dit origineel te zijn... :/


    Hm, ik dacht hetzelfde, maar ik vind het om eerlijk te zijn (Niet boos worden of persoonlijk aangevallen voelen!) niet echt heel erg op elkaar lijken.


    Tijd voor koffie.

    Dat de kwellingen variëren heb je er later achtergevoegd, but okay, laat ook maar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Dat de kwellingen variëren heb je er later achtergevoegd, but okay, laat ook maar.


    Ja, omdat je zei dat je het niet fijn vond, maargoed, ik zal er wel gewoon 'kwellingen' van maken.


    Tijd voor koffie.

    Oké, ik heb het veranderd. Ik hoop dat je hier geen problemen mee hebt. No hard feelings?
    Nu moet ik gaan, doei iedereen.


    Tijd voor koffie.

    Ik twijfel eerlijk gezegd over mijn type nachtmerrie aangezien ik nu opeens nog een hele vette heb gevonden. D:


    Rise and rise again until lambs become lions

    KilIian schreef:
    Ik twijfel eerlijk gezegd over mijn type nachtmerrie aangezien ik nu opeens nog een hele vette heb gevonden. D:


    Tell me? c:


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Tell me? c:


    Wel, ik dacht eraan dat hij angst heeft om blind/doof te worden. En dat dus andere mensen dat wel worden.


    Rise and rise again until lambs become lions