• Februo, original name for February. The month of purification and sacrifices.


    Acht jongeren, vier meisjes en vier jongens, worden hun hele leven geteisterd door nachtmerries. De ene wat gruwelijker dan de andere maar steeds opnieuw met een tragisch einde. Op de dag dat ze allemaal vijftien werden, gebeurde er iets onverklaarbaar waardoor hun hele leven veranderde. Elke laatste dag van de maand komt namelijk de droom uit die hen de vorige nacht heeft geteisterd. De jongeren willen steeds opnieuw de droom voorkomen maar hebben echter nooit genoeg tijd of informatie om er een stokje voor te steken. Bovendien gebeurt er ook steeds iets raars in hun dromen. Al van jongs af aan worden ze in hun nachtmerrie altijd vergezeld door een andere persoon. Een meisje of een jongen maar zeker iemand die ze nog nooit hebben ontmoet. De ouders worden na een tijdje de praatjes van hun kinderen beu en besluiten allemaal dat ze hulp nodig hebben. Zo sturen ze hun kinderen naar een psychiatrische instelling met de belofte van de begeleiders dat ze snel beter zullen worden. De duo’s komen dus dichter in elkaars buurt waardoor de dromen nog gruwelijker en enger worden dan ze al waren. Een oplossing lijkt er niet te komen, nee in tegendeel zelfs het wordt erger. Maar wat als ze ooit allemaal op een nacht dezelfde droom hebben en dat toevallig in februari? De droom dat er twee mensen, ex-patiënten, worden vermoord. Zullen ze samenwerken? Of zullen sommige afhaken? Ontstaat er misschien haat tussen de jongeren? Of juist liefde?

    We hebben dus besloten dat we de acht jongeren opdelen in duo’s (jongen+meisje) Elk duo verjaart op dezelfde dag in hetzelfde jaar, wat hun verschijning in de andere zijn droom verklaard. De twee personen van elk duo hebben nooit dezelfde droom. Ze dromen namelijk altijd over een situatie waarin hun grootste angsten verweven zit. Het is niet dat elk duo perse verliefd moet worden op het andere lid. Liefde kan ook treden buiten de duo’s zelf.


    Rollen:
    Acht jongeren:
    - Rjveh 'Riv' Callum Kavanagh - KilIian
    - Austen Lea Phyres - SiIhouette

    - Dawid Justyn Robovski - Caerleon
    - Gereserveerd door Sillage

    - Misha Ellis Kingsley - Walt
    - Camilla “Mia” Forester - Lethe

    - Newt Charles Hames - Emrys
    - Lesley Alice Rivers - Burglar

    - Gereserveerd door Cruella
    - Gereserveerd door After

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21):
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    *Soort nachtmerries die je hebt:
    Eventueel iets extra:
    * Voorbeelden: Verlatingsangsten, dromen over geesten, dromen over dierbaren die dood gaan, etc. Wees origineel!


    Regels:
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 36 uur staan.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel KilIian of SiIhouette openen de topic tenzij je toestemming hebt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Melomanie schreef:
    (...)

    Het is hetzelfde ongeveer als een heksen verbranding. maar iets anders.
    Ze zeggen dat mensen vroeger doodspellen deden in Theaters, ze zetten de persoon die het zou ondergaan vast op een houten tafel -zo een als mensen bij het messen werpen in het circus- en dan begonnen ze. Ze hebben meestal allemaal martel werktuigen. Bijlen,touwen messen. Een pot om de persoon te verbranden. Meestal begonnen ze met de kleine dingen. Een zweepslag of zoiets. naarmate werdt het erger. Zo sneden lichaams delen af en deden deze dan af en toe in een hete pot zodat de personen of de persoon in kwestie het later konden opeten. Ze bonden het afgesneden deel af en gingen verder.
    Ze zeggen: dat ze meestal aan het einden brachten ze de persoon naar buiten naar een paal met een punt. De paal moest achter de ruggengraat komen te zitten en mocht geen inwendige schade veroorzaken. De man ging op zijn kop dus de paal ging door zijn mond en bij de vrouw werdt de vagina als opening gebruikt.

    Dat laatste geloof ik alleen niet aangezien de Osmanen deze gebruikte. Geen andere mensen. (cat) Waarschijnlijk deden ze aan het eind aan vierdeling, levend koken of Scafisme. Maar ik ga -waarschijnlijk- geen van die vieren gebruiken. Ik doe wel kogel door het hoofd maar eigenlijk lijkt vierdeling me wel dood intresant om als nachtmerrie te hebben voor mijn personage hoe erg het ook is. Of ik doe de elektrische stoel...
    So many choices D:



    Ew. D:
    Dat dat toegestaan was o-o


    That is a perfect copy of reality.

    Melomanie schreef:
    (...)

    Het is hetzelfde ongeveer als een heksen verbranding. maar iets anders.
    Ze zeggen dat mensen vroeger doodspellen deden in Theaters, ze zetten de persoon die het zou ondergaan vast op een houten tafel -zo een als mensen bij het messen werpen in het circus- en dan begonnen ze. Ze hebben meestal allemaal martel werktuigen. Bijlen,touwen messen. Een pot om de persoon te verbranden. Meestal begonnen ze met de kleine dingen. Een zweepslag of zoiets. naarmate werdt het erger. Zo sneden lichaams delen af en deden deze dan af en toe in een hete pot zodat de personen of de persoon in kwestie het later konden opeten. Ze bonden het afgesneden deel af en gingen verder.
    Ze zeggen: dat ze meestal aan het einden brachten ze de persoon naar buiten naar een paal met een punt. De paal moest achter de ruggengraat komen te zitten en mocht geen inwendige schade veroorzaken. De man ging op zijn kop dus de paal ging door zijn mond en bij de vrouw werdt de vagina als opening gebruikt.

    Dat laatste geloof ik alleen niet aangezien de Osmanen deze gebruikte. Geen andere mensen. (cat) Waarschijnlijk deden ze aan het eind aan vierdeling, levend koken of Scafisme. Maar ik ga -waarschijnlijk- geen van die vieren gebruiken. Ik doe wel kogel door het hoofd maar eigenlijk lijkt vierdeling me wel dood intresant om als nachtmerrie te hebben voor mijn personage hoe erg het ook is. Of ik doe de elektrische stoel...
    So many choices D:

    EDIT: Ik weet teveel van crime dingen op 14 jarige leeftijd ._.


    Ik heb medelijden met de mensen bij wie het dan gaat gebeuren .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SiIhouette schreef:
    (...)


    Ew. D:
    Dat dat toegestaan was o-o


    Wie zegt dat het toegestaan was? :Y) Osmanen was volgens mij een volk. Maar volgens mij is het sinds Delphine Laulaurie wel het systeem verbetered. Maar zij zorgden ervoor dat iemand een kanibaal werdt en ze deed meer vreselijke praktijken ._.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Wie zegt dat het toegestaan was? :Y) Osmanen was volgens mij een volk. Maar volgens mij is het sinds Delphine Laulaurie wel het systeem verbetered. Maar zij zorgden ervoor dat iemand een kanibaal werdt en ze deed meer vreselijke praktijken ._.


    Ik hoop maar dat het een fabeltje is D:
    Arme mensen


    That is a perfect copy of reality.

    Melomanie schreef:
    (...)
    Wie zegt dat het toegestaan was? :Y) Osmanen was volgens mij een volk. Maar volgens mij is het sinds Delphine Laulaurie wel het systeem verbetered. Maar zij zorgden ervoor dat iemand een kanibaal werdt en ze deed meer vreselijke praktijken ._.

    O, jij bent Sivan! Ik herkende je al ergens van.
    And I know, ik vind het altijd wel interessant om dat soort dingen te weten. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lethe schreef:
    (...)

    Ik heb medelijden met de mensen bij wie het dan gaat gebeuren .-.


    Ik eigenlijk ook...
    Maar als mensen Issei op vrije voeten laten lopen en Arwin in het gevang zetten kan ik dit schrijven :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sorry voor het spammen, hahah. MAAR HOE DOEN ZE HET! *.*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morticia schreef:
    (...)
    O, jij bent Sivan! Ik herkende je al ergens van.
    And I know, ik vind het altijd wel interessant om dat soort dingen te weten. :').


    Wie is Sivan, ik ben echt niet Sivan.. nee joh hoe kom je daar nou bij?
    Maar ja Sivan komt wel vaak teug :'D

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Ik hoop maar dat het een fabeltje is D:
    Arme mensen


    Het is geen fabeltje.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Het is geen fabeltje.



    Ew.


    That is a perfect copy of reality.

    Caerleon schreef:
    Sorry voor het spammen, hahah. MAAR HOE DOEN ZE HET! *.*


    Wil je misschien stoppen met steeds van die dingen te posten die niks met de RPG te maken hebben? It is kinda annoying :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    Wil je misschien stoppen met steeds van die dingen te posten die niks met de RPG te maken hebben? It is kinda annoying :'x


    Ik zei toch sorry voor 't spammen? --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Topicmaaksters

    Zouden jullie trouwens nog een beschrijving willen geven van hoe de inrichting er uit ziet, en wat de regels er van zijn :') ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daar dacht ik daarstraks ook al aan. Dus ja die gaat er zeker komen! We gaan een story maken waar de dan alles in plaatsen. (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Melomanie schreef:
    (...)
    Het is geen fabeltje.


    Hahaha, omg. Dat ziet er best wel grappig uit, eigenlijk. :').

    En ik heb er een paar zelfs van angsten, maar ze zijn allemaal nogal gruesome.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mensen kinders jullie gaan snel, ik heb alles bijgelezen en hoe de fack krijg je het voor elkaar een hele pagina vast te laten lopen? Doe je goed!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."