• VERGEET DE NESSIOAM BRUILOFT OP VEERTIEN FEBRUARI NIET.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Een of ander stom ding die ik 's avonds in moet. Omdat ik net van mijn blokjesbeugel af ben. :')

    Zo'n doorzichtige? Die heb ik ook. ;3 Alleen de ortho zei: "Als je voor heel je leven mooie tanden wilt, moet je dat ding heel je leven 's nachts in." WELL FUCK YOU TOO.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Fluitsma schreef:
    (...)

    DAT IS GEWOON COOL HEHEHEHE.

    HEHEHEHE. Het lijkt me raar als ik dan mezelf zie, omg.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Zo'n doorzichtige? Die heb ik ook. ;3 Alleen de ortho zei: "Als je voor heel je leven mooie tanden wilt, moet je dat ding heel je leven 's nachts in." WELL FUCK YOU TOO.



    Dat zei die van mij dus ook. Aaaaaand I was like: En jij denkt dat ik dat ga doen? HAHAHAHAHA. Goede grap meneer, goede grap.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)


    Dat zei die van mij dus ook. Aaaaaand I was like: En jij denkt dat ik dat ga doen? HAHAHAHAHA. Goede grap meneer, goede grap.

    Precies dat! :')
    Misschien dat ik 'm wel een aantal jaren ga dragen, maar zeker niet als ik 40 ofzo ben.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    HEHEHEHE. Het lijkt me raar als ik dan mezelf zie, omg.


    EN DAN MAG JE NAAR DE PREMIERE MIR OMG.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Treaty schreef:
    (...)
    Precies dat! :')
    Misschien dat ik 'm wel een aantal jaren ga dragen, maar zeker niet als ik 40 ofzo ben.

    Nee, echt hé? :')


    That is a perfect copy of reality.

    Boeeee


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fluitsma schreef:
    Ik werd hier kwaad omdat die school mijn toetsweek rooster aanpaste, maar het is in de positieve want NL valt weg, dus nu ben ik de maandag en vrijdag vrij, veel beter dan maandag en de woensdag. :3


    Laangg weekeinde.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Laangg weekeinde.


    Juaaaaah. Twee keer. :3 Dit weekend en het weekend erop. Hehe. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Woodley schreef:
    Boeeee


    Hoj Marie.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb ook zo'n ding (Ik ben wel een halfjaar van mijn beugel af geweest) Maar heb hem bijna niet gedragen, toen moest ik een tijdje omdat ze erachter kwamen, heb ik hem kapot gebeten, heb ik een nieuwe veel steviger gekregen (die echt vet pijn doet en rottig zit) en die ga ik dus echt never dragen. Nou heb ik nu weer slotjes en alles, maar toch.


    Reality's overrated.

    Fluitsma schreef:
    (...)

    Juaaaaah. Twee keer. :3 Dit weekend en het weekend erop. Hehe. c:


    Cool!


    Reality's overrated.

    Ik snap echt niks van Scandal.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Cool!


    Dat is het enige positieve aan die toetsweken hier, veel vrij en niet hoeven te leren. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Junipher schreef:
    Ik heb ook zo'n ding (Ik ben wel een halfjaar van mijn beugel af geweest) Maar heb hem bijna niet gedragen, toen moest ik een tijdje omdat ze erachter kwamen, heb ik hem kapot gebeten, heb ik een nieuwe veel steviger gekregen (die echt vet pijn doet en rottig zit) en die ga ik dus echt never dragen. Nou heb ik nu weer slotjes en alles, maar toch.


    Muh :c
    Stomme tandarts :c


    That is a perfect copy of reality.