• VERGEET DE NESSIOAM BRUILOFT OP VEERTIEN FEBRUARI NIET.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Woodley schreef:
    (...)

    OH WACHT. HOE KAN JE AUDITITE DOEN? DAT LIJKT ME ZO GAAF.

    Je kan je nu niet meer inschrijven... ;c Van de 14000 inschrijvingen zijn er 3300 gekozen die auditie mogen komen doen -waaronder dus ik wtf omg-, dus tja. c: Maar ze gaan later nog wel op facebook iets plaatsen over figurantenrollen! Daarvoor kun je, je dan denk ik wel opgeven. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    (...)
    Je kan je nu niet meer inschrijven... ;c Van de 14000 inschrijvingen zijn er 3300 gekozen die auditie mogen komen doen -waaronder dus ik wtf omg-, dus tja. c: Maar ze gaan later nog wel op facebook iets plaatsen over figurantenrollen! Daarvoor kun je, je dan denk ik wel opgeven. c:


    Awh succes! Dat is echt leuk, haha. Ik kijk nog wel of ik mee ga doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fuuuu. Nog een abo verloren.


    Reality's overrated.

    Woodley schreef:
    (...)

    Awh succes! Dat is echt leuk, haha. Ik kijk nog wel of ik mee ga doen.

    Dankjewel! Ja inderdaad, het lijkt me echt super leuk!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Junipher schreef:
    Fuuuu. Nog een abo verloren.


    Welke story? :c


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Welke story? :c


    Softly Into Me.


    Reality's overrated.

    Mainstreet story in de top


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Escada schreef:
    (...)

    Wat wij zeggen? Het spijt me, maar jullie hebben dit allemaal erger gemaakt. Jullie begonnen over ons. Verdraai het niet. Daarbij, ik kan zeggen wat ik wil en daar hoef ik geen toestemming voor te vragen aan jou. En het is zeker wel waar, ze heeft gewoon in mijn gezicht gelogen. Ik heb bewijs. Je houd je er maar buiten, want je hebt hier geen flikker mee te maken. Ga roddelen over ons in het Kletscafe. Ze is weg, daar kunnen wij vrij weinig aan doen. We zijn niet zo zielig om op onze knietjes te komen smeken.
    Oh, Crystal is in tranen en daardoor moet ik mezelf vergeten? Ik heb mezelf gister moeten stoppen, denk je dat ik iets op die Crystal ga geven door dit? Ik heb mensen die belangrijk voor me zijn, die wil ik eerder troosten dan jou Crystal. En zij zou eerder mij niet zoveel pijn mogen doen. Vergeet mij, de rest van dit hele topic mag ze niks aandoen. Ga weg en blijf in je eigen topic, ik kom toch ook niet naar de jouwe?
    Mocht er trouwens nog iemand van jullie hierheen komen geef ik jullie aan, ik ben er klaar mee. We proberen te stoppen en te vergeten wat er gister is gebeurd en dan komen jullie even zielig doen. Het spijt me, maar fuck off en ga in je eigen topic janken.

    Sorry, ik bedoelde het niet zo..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ohh. Well. Heb ik weer ruzie. Wat een rotwijf dat zichzelf mijn 'moeder' durft te noemen. JE BENT MIJN MOEDER NIET.


    Reality's overrated.

    Dulce schreef:
    (...)
    Sorry, ik bedoelde het niet zo..


    Is niet erg. Laten we het allemaal gewoon vergeten?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Junipher schreef:
    Ohh. Well. Heb ik weer ruzie. Wat een rotwijf dat zichzelf mijn 'moeder' durft te noemen. JE BENT MIJN MOEDER NIET.

    Aw Noek.. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Bam. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga zo even mijn inschrijving navragen van de Twitterwedstrijd c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Noek. Ik zal zo wel met Lorraine posten voor je c:


    That is a perfect copy of reality.

    Hey, ik trek me even terug. Misschien ben ik er vannavond of straks wel weer. Ik voel me niet bepaald goed atm. Het spijt me.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'