• VERGEET DE NESSIOAM BRUILOFT OP VEERTIEN FEBRUARI NIET.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Fluitsma schreef:
    (...)

    EN DAN MAG JE NAAR DE PREMIERE MIR OMG.

    EN DAN ONTMOET IK ROOOOOOOOOOOOOOBIN


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Junipher schreef:
    Ik snap echt niks van Scandal.


    Hoezo? Wat is daarmee?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Junipher schreef:
    Ik snap echt niks van Scandal.


    Scandal de mod? :')


    That is a perfect copy of reality.

    Treaty schreef:
    (...)
    EN DAN ONTMOET IK ROOOOOOOOOOOOOOBIN


    EN DAN BEN IK JALOEEEEEEERS AS FUCK


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Junipher schreef:
    Ik snap echt niks van Scandal.

    Hoezo?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hoi Marieee


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Fluitsma schreef:
    (...)

    EN DAN BEN IK JALOEEEEEEERS AS FUCK

    HAHAHAHA
    EN DAN GAAN WE OP DE FOTO
    en we zoenen


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Fluitsma schreef:
    (...)

    Hoezo? Wat is daarmee?


    Ik snap het gewoon niet en vind het saai.
    @Demi: Nee, het tv programma.


    Reality's overrated.

    Treaty schreef:
    (...)
    HAHAHAHA
    EN DAN GAAN WE OP DE FOTO
    en we zoenen


    EN DAN KOMT DAAR SUPERLIEKE EN TREKT JULLIE UIT ELKAAR EN DAN ZOEN IK ROBIN :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wowowow. Whaddup? Mir met Robin, Scandal and stuff.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Junipher schreef:
    (...)

    Ik snap het gewoon niet en vind het saai.
    @Demi: Nee, het tv programma.


    Aha. Ik ken het niet. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Junipher schreef:
    (...)

    Ik snap het gewoon niet en vind het saai.
    @Demi: Nee, het tv programma.


    Oh. Dat ken ik niet :')


    That is a perfect copy of reality.

    Dulce schreef:
    Sorry ik moet me niet met jullie van het 1D foto/gif topic bemoeien maar toch wil ik zeggen: Ik vind het gemeen wat jullie allemaal over het Kletscafé en vooral over Crystal zeggen.
    Misschien is het nogal laf of flauw of weet ik het wat dat ik er nu nog over zaag maar ik vind het echt gemeen en het is niet waar!
    Ik hoop dat jullie nou niet op mij of op Crystal of op alle leden van het Kletscafé gaan zitten vitten want dit is mijn eigen initiatief.
    Nou ja, dit moest ik dus even kwijt.

    Byee!

    P.s één ding: Ik bedoel dit niet neerbuigend of zo maar dat Crystal in tranen is zegt toch wel iets en natuurlijk is het niet leuk dat mensen weg gaan of wat er ook tussen jullie gaande is en ik heb ook gelezen dat jullie er echt heel veel verdriet van hadden (zoveel heb ik niet terug gelezen en ik ben ook niet een personal stalker maar als ik iets wil zeggen wil ik zeker van mijn zaak zijn en niet iets neer kalken terwijl ik niet eens weet waar het over gaat) maar ik vind dat je iemand niet zoveel pijn mag doen, ook al heb je zelf ook nog zoveel verdriet.


    Wat wij zeggen? Het spijt me, maar jullie hebben dit allemaal erger gemaakt. Jullie begonnen over ons. Verdraai het niet. Daarbij, ik kan zeggen wat ik wil en daar hoef ik geen toestemming voor te vragen aan jou. En het is zeker wel waar, ze heeft gewoon in mijn gezicht gelogen. Ik heb bewijs. Je houd je er maar buiten, want je hebt hier geen flikker mee te maken. Ga roddelen over ons in het Kletscafe. Ze is weg, daar kunnen wij vrij weinig aan doen. We zijn niet zo zielig om op onze knietjes te komen smeken.
    Oh, Crystal is in tranen en daardoor moet ik mezelf vergeten? Ik heb mezelf gister moeten stoppen, denk je dat ik iets op die Crystal ga geven door dit? Ik heb mensen die belangrijk voor me zijn, die wil ik eerder troosten dan jou Crystal. En zij zou eerder mij niet zoveel pijn mogen doen. Vergeet mij, de rest van dit hele topic mag ze niks aandoen. Ga weg en blijf in je eigen topic, ik kom toch ook niet naar de jouwe?
    Mocht er trouwens nog iemand van jullie hierheen komen geef ik jullie aan, ik ben er klaar mee. We proberen te stoppen en te vergeten wat er gister is gebeurd en dan komen jullie even zielig doen. Het spijt me, maar fuck off en ga in je eigen topic janken.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik ben eten, byes en tot straks. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Escada schreef:
    (...)

    Wat wij zeggen? Het spijt me, maar jullie hebben dit allemaal erger gemaakt. Jullie begonnen over ons. Verdraai het niet. Daarbij, ik kan zeggen wat ik wil en daar hoef ik geen toestemming voor te vragen aan jou. En het is zeker wel waar, ze heeft gewoon in mijn gezicht gelogen. Ik heb bewijs. Je houd je er maar buiten, want je hebt hier geen flikker mee te maken. Ga roddelen over ons in het Kletscafe. Ze is weg, daar kunnen wij vrij weinig aan doen. We zijn niet zo zielig om op onze knietjes te komen smeken.
    Oh, Crystal is in tranen en daardoor moet ik mezelf vergeten? Ik heb mezelf gister moeten stoppen, denk je dat ik iets op die Crystal ga geven door dit? Ik heb mensen die belangrijk voor me zijn, die wil ik eerder troosten dan jou Crystal. En zij zou eerder mij niet zoveel pijn mogen doen. Vergeet mij, de rest van dit hele topic mag ze niks aandoen. Ga weg en blijf in je eigen topic, ik kom toch ook niet naar de jouwe?
    Mocht er trouwens nog iemand van jullie hierheen komen geef ik jullie aan, ik ben er klaar mee. We proberen te stoppen en te vergeten wat er gister is gebeurd en dan komen jullie even zielig doen. Het spijt me, maar fuck off en ga in je eigen topic janken.


    Nessieee D:
    Blijf rustig svp :c

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.