• Heei (:
    Ik ben een nieuw verhaal begonnen -nog niet geactiveerd-
    En ik heb dringend een foto voor een personage nodig! (Of geef tips hoe je zo'n foto kan vinden)
    De foto van het personage moet aan deze eisen voldoen:
    - Jongen
    - Ongeveer rond de 20
    - Knap -natuurlijk knap, niet fotomodel knap-
    - Het is voor een historisch, romantisch verhaal. Hij moet een prins voorstellen -hij hoeft geen ouderwetse kleren of koninklijke kleren aan ofzo-
    - De naam; Aidan Noah Livingstone ; moet bij hem passen . (of als je echt een goeie foto hebt pas ik de naam wel aan)
    Thx alvast (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 19:13 ]


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Ze stellen je vragen en jij reageert erop met "thx (:". Ja, dat gaat zeker helpen! :'D

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 19:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ze stellen je vragen en jij reageert erop met "thx (:". Ja, dat gaat zeker helpen! :'D


    Ik bedankte ze (;


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”





    Orlando Bloom, Sam Claflin en Julian Morris. Het is erg lastig om mensen te vinden in moderne kleding die tegelijkertijd een prins moet voorstellen. Ik raad je trouwens aan om eens naar mannelijke karakters uit Once Upon A Time te kijken, misschien vind je daar iets leuks tussen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 19:41 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SRSLY schreef:
    (...)

    Ik bedankte ze (;
    Ja, dus? Ze vragen je wat en je reageert niet. Daar heb ik het over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leest nou niemand dat er staat dat hij die kleding niet aan hoeft te hebben op de foto?

    Anyway, als mensen dit binnen een paar minuten kunnen vinden, moet jij dat ook wel kunnen.


    Your make-up is terrible

    Serenitae schreef:





    Orlando Bloom, Sam Claflin en Julian Morris. Het is erg lastig om mensen te vinden in moderne kleding die tegelijkertijd een prins moet voorstellen.


    Heel erg bedankt! xx


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    DarkSavior schreef:
    (...)Ja, dus? Ze vragen je wat en je reageert niet. Daar heb ik het over.


    Uhmmm ze vragen of het goed is in andere woorden en ik vind dat ik dat zelf heb beantwoord door thx te zeggen dus zeg maar niks als je alleen maar kritiek die ik niet nodig heb komt vertellen .


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Lol, wat zijn we allemaal weer vriendelijk vandaag (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    Lol, wat zijn we allemaal weer vriendelijk vandaag (':


    Haha xD
    Maar k vind soms dat mensen alleen moeten reageren als ze ook echt iets hebben wat ik zoek, en me er niet op wijzen dat google ook een geschikt zoekmachine is, want dat snap ik zelf ook. :P

    -soms mag je mensen gelijk niet haha, zoals die hierboven-


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”



    Jamie Dornan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    SRSLY schreef:
    (...)

    Haha xD
    Maar k vind soms dat mensen alleen moeten reageren als ze ook echt iets hebben wat ik zoek, en me er niet op wijzen dat google ook een geschikt zoekmachine is, want dat snap ik zelf ook. :P

    -soms mag je mensen gelijk niet haha, zoals die hierboven-


    Niet om grof te doen, maar ik had het niet alleen op hem. Hij bedoeld het goed (en nee, Mitchell, dit is niet als belediging bedoeld), maar hoe hij het zegt kan soms nogal hard overkomen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Niet om grof te doen, maar ik had het niet alleen op hem. Hij bedoeld het goed (en nee, Mitchell, dit is niet als belediging bedoeld), maar hoe hij het zegt kan soms nogal hard overkomen (:


    Oke maar als mensen bitchy doen doe ik het terug haha xD

    Das wel het nadeel van internet je weet niet hoe mensen het bedoelen.. (behalve als ze er een smiley bij zetten natuurlijk :D)


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    SRSLY schreef:
    (...)

    Haha xD
    Maar k vind soms dat mensen alleen moeten reageren als ze ook echt iets hebben wat ik zoek, en me er niet op wijzen dat google ook een geschikt zoekmachine is, want dat snap ik zelf ook. :P

    -soms mag je mensen gelijk niet haha, zoals die hierboven-

    Awh, je mag me niet? Ben ik op je gevoeltjes gaan staan, omdat ik je ergens op wijs? Aaawh. Het spijt me zo erg, not.
    Dat jij niet tegen kritiek kunt is niet mijn schuld. Je had het ook normaal kunnen uitleggen, you know. Ik wilde je alleen ergens op attenderen, omdat als je antwoord geeft mensen je nog meer kunnen helpen, maar goed. As you wish "princess".

    Latier schreef:
    (...)

    Niet om grof te doen, maar ik had het niet alleen op hem. Hij bedoeld het goed (en nee, Mitchell, dit is niet als belediging bedoeld), maar hoe hij het zegt kan soms nogal hard overkomen (:
    Denk ik ook niet hoor. Ik weet zelf dat ik heel hard ben/kan zijn. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 19:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Denk ik ook niet hoor. Ik weet zelf dat ik heel hard ben/kan zijn. :Y)

    Wees er maar niet al te trots op dat je zo hard bent. Dat vinden mensen namelijk niet zo leuk.
    En dat ik jou er op wijs dat je niet moet reageren als je niks nuttigs of waar ik voor vraag vertelt, zegt nog niet dat ik slecht tegen kritiek kan. Het bewijst alleen maar hoe een irritant persoon jij bent.


    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”

    Hier vinden mensen dat heel leuk, ze vinden mensen zoals jij juist niet zo leuk. :Y)


    Your make-up is terrible