• Ik heb toestemming van Emma a.k.a Krull om een zangwedstrijd te houden



    Regels:
    De bedoeling is om een filmpje of geluidsopname te sturen met je gezongen stukje. Ik geef je dit stukje. Als je een ander liedje doet ga je sowieso niet naar de volgende ronde!
    Denk goed na voor je meedoet. Je moet hier tijd voor hebben. Je kan uitstel krijgen maar je moet dat eerst melden in een pb naar mij. Ik geef alleen uitstel met een goede reden.
    Er doen maximaal tien mensen mee. Er zijn drie rondes. Bij elke ronde vallen er drie af. Dat betekent dat bij de laatste ronde (finale) er vier finalisten zijn. Ik kies dan de beste, dat is dan de winnaar. Er is dus veel kans om te winnen. Ik wou hem niet te lang laten duren.

    Jury:
    Ik doe dit helemaal in mijn eentje. Er is dus maar één jurylid.
    Ik let op zuiverheid en timing!

    De winnaar:
    Ik heb geen credits om uit te geven. De winnaar mag een creatie of een ingeleverde opdracht op mijn profiel plaatsen. Ik zet deze echter wel in een spoiler.

    Deelnemers:
    Starkey Ingeleverd | In afwachting
    Zaiphon Ingeleverd | In afwachting
    MissSwaggerx Gediskwalificeerd
    AnnaxElsa Ingeleverd | In afwachting
    HorizonsIngeleverd
    Journals Ingeleverd | In afwachting

    Eerste opdracht:
    Je geeft je op onder dit bericht. Als je dan een mail hebt gekregen dan reageer je met een nummer onder de tien. Dit nummer is een liedje uit de top 100. Je moet dit liedje inzingen (met of zonder achtergrond muziek maakt niet uit} en weer terug sturen. Hierna word je beoordeelt. Je krijgt een pb terug of je wel of niet door bent (deze krijg je pas als alle eerste opdrachten zijn ingeleverd).


    Tweede opdracht:
    Je mag zelf een liedje kiezen, maar. je moet hem veranderen. De tekst moet hetzelfde blijven, maar er moet een andere beat (of achtergrond muziek) komen. Dit laat ik geheel aan jullie over. Je hebt hier voor één week. Deadline: Dinsdag 4 maart.


    Gestelde vragen:
    Ik heb een vraagje. Ik vind het leuk, maar ik weet niet hoe je die filmpjes maakt of kan doorsturen.
    Je kan ze op youtube zetten en dan op gedeeltelijk prive zetten. Alleen de mensen met een link kunnen hem dan zien. Je stuurt dan de link naar mij en ik zal hem zien Je kan ook met mij overleggen om het eventueel te versturen via WeTransfer (e-mail). Filmpjes maken is niet moeilijk. Je zet je webcam aan en filmt het. Je kan het ook opnemen met je telefoon en dan op je computer zetten en doorsturen.

    Hoeveel tijd krijg je per opdracht?
    De eerste opdracht twee weken. De andere opdrachten een week met maximaal een week uitstel.


    Vragen worden ook hier onder gesteld en beantwoord.
    XlovelylifeX

    [ bericht aangepast op 14 maart 2014 - 9:36 ]


    Love knows no limits.

    Horizons schreef:
    Oh jammer. Moest ik niet meer willen deelnemen, zou ik ook niet last minute nog wat inzenden. Maar goed. Blijkbaar heeft niet iedereen mijn topic gezien, zo te zien. :W


    Had ik ook gezegd, maar omdat je zei een week weg te blijven, en gezien we voor deze opdracht maar een week krijgen... Maar misschien aangezien je vroeger terug bent, je welw eer mag meedoen? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    We zien wel en anders pech voor mij I guess. Maar alsnog hoor ik graag mijn punten en een beoordeling. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wens nog steeds mijn beoordeling eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kan ik misschien nog uitstel aanvragen?

    Journals schreef:
    Kan ik misschien nog uitstel aanvragen?


    Ja hoor je krijgt maximaal een week uitstel vanaf nu!


    Love knows no limits.

    xlovelylifex schreef:
    (...)

    Ja hoor je krijgt maximaal een week uitstel vanaf nu!


    Maar ze vroeg uitstel na de deadline?

    En krijgt Horizons nog haar beoordeling?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Starkey schreef:
    (...)

    Maar ze vroeg uitstel na de deadline?

    En krijgt Horizons nog haar beoordeling?


    ja ik weet dat ze dat vroeg maa dat is ook meer en deels mijn schuld wegens afwezigheid. anders had ik een waarschuwing gestuurd.

    En ik heb niemand een uitgebreide beoordeling gegeven dus ook niet aan Horizons. Dat bestandje heb ik ook niet meer op mijn computer aangezien mijn laptop vol stond en het eigenlijk een computer voor school is.


    Love knows no limits.

    Het was een link en geen download? Ik kan je dit best wel opnieuw doorsturen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Starkey schreef:
    (...)

    Maar ze vroeg uitstel na de deadline?

    En krijgt Horizons nog haar beoordeling?


    Ik weet het, maar xlovelylifex was al heel lang afwezig.

    Journals schreef:
    Mijn inzending.

    OMG schrijf je meteen in voor de Voice ofzo, serieus...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    (...)
    OMG schrijf je meteen in voor de Voice ofzo, serieus...


    Haha, dankje!

    Gaat er nog iets gebeuren hier?

    Slotje, al drie weken geen reactie van wedstrijdhouder.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.