• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb eindelijk mijn huiswerk af. Op een Engels presentatie na... die morgen is... want ik weet niet eens waar het over moet gaan. De rest van de klas trouwens ook niet. :') Kutschool, altijd zo slecht geregeld.

    Vrijdag ga ik voor de tweede keer rijden, maar dit keer in het donker. Iemand tips? :'D

    Draculea schreef:
    Ik heb eindelijk mijn huiswerk af. Op een Engels presentatie na... die morgen is... want ik weet niet eens waar het over moet gaan. De rest van de klas trouwens ook niet. :') Kutschool, altijd zo slecht geregeld.

    Vrijdag ga ik voor de tweede keer rijden, maar dit keer in het donker. Iemand tips? :'D


    Vergeet je autolampen niet aan te doen, anders is het nóg donkerder. :Y)
    Ghehe oke, flauw. Maar ik heb niet echt tips want ik kan nog niet eens rijden. Succes! En ook veel succes met je Engels presentatie!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Vergeet je autolampen niet aan te doen, anders is het nóg donkerder. :Y)
    Ghehe oke, flauw. Maar ik heb niet echt tips want ik kan nog niet eens rijden. Succes! En ook veel succes met je Engels presentatie!

    Haha dankje dankje. (:
    Nah, ik ben alleen bang dat ik de borden niet goed kan zien en ik straks ergens verkeerd rijd ofzo. Maar gelukkig is mijn rij-instructrice echt chill.

    Nami schreef:
    (...)Jammer genoeg is het klonen van mensen verboden.

    Nu nog wel, ja. Zou me niks verbazen als er over een aantal jaar toch wordt gezegd dat het legaal wordt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vacilando schreef:
    (...)

    Vind je dat niet leuk dan? :')
    Ik heb morgen twee uur yoga - gegeven door onze directrice - in plaats van twee uur zwemmen.

    Haha, nee dat niet. Al moet ik wel vroeg op.

    Verdomme, ik wil echt mijn geschiedeniscijfer weten. Echter, Magister heeft besloten dat het daar de tijd niet voor is en op school wilden de computers niet inloggen. Shiiiit D:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 18:21 ]


    Tijd voor koffie.

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha dankje dankje. (:
    Nah, ik ben alleen bang dat ik de borden niet goed kan zien en ik straks ergens verkeerd rijd ofzo. Maar gelukkig is mijn rij-instructrice echt chill.

    O, ik haat in het donker rijden. Vooral als het na tienen is en er geen kip meer op de weg is. Dan doe ik altijd het grote licht aan, mehehe. Mja, ik heb m'n rijbewijs al twee jaar, alleen ik ben een beetje nachtblind.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nu nog wel, ja. Zou me niks verbazen als er over een aantal jaar toch wordt gezegd dat het legaal wordt.
    Ik denk het niet hoor. Stel je voor dat je Hitler kloont. Dat komt niet bepaald goed denk ik. Zo'n mensen zijn de reden waarom ze het niet toelaten, want ze kunnen het wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is lastig om iemand te klonen die al dood is denk ik...


    Your make-up is terrible

    Heyhoi.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Heyhoi.


    Lotta. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    Het is lastig om iemand te klonen die al dood is denk ik...
    Ik heb het eerder over het feit dat die man verkeerde gedachten had; Hitler alleen had al een grote impact op de wereld. Stel je voor dat ze met twee waren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Ik heb het eerder over het feit dat die man verkeerde gedachten had; Hitler alleen had al een grote impact op de wereld. Stel je voor dat ze met twee waren.

    Dan hadden we waarschijnlijk nooit een oorlog gehad, maar twee strijdende Hitlers die elkaar niet aan de macht lieten komen. Hitler was een koppig persoon en wilde alleen heersen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is nogal jezelf, dus grote kans dat hij ook gewoon naar een andere continent ging en daar hetzelfde deed met zijn andere ik. Nuja dat is eigenlijk de reden waarom ze geen mensen willen klonen. Mensen zijn gewoon zo onvoorspelbaar en je wil het natuurlijk niet op je geweten hebben dat je een mens met kwaadaardige plannen hebt gekloond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Het is nogal jezelf, dus grote kans dat hij ook gewoon naar een andere continent ging en daar hetzelfde deed met zijn andere ik. Nuja dat is eigenlijk de reden waarom ze geen mensen willen klonen. Mensen zijn gewoon zo onvoorspelbaar en je wil het natuurlijk niet op je geweten hebben dat je een mens met kwaadaardige plannen hebt gekloond.

    Dan zouden we eerst een apparaat moeten hebben, waarbij we in iemands brein kunnen kijken wat ze allemaal denken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kwaad zit in iedereen. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?