• 'Hallo Panem!' roept president Dinah opgewonden. Vandaag is de onthulling van de tiende Kwartskwelling! Hebben jullie er ook zo'n zin in? Er klink luid gejoel en geschreeuw. 'Mooi!' Een klein jongetje komt aanlopen. Hij draagt een donkerblauw pak en heeft een zwart doosje in zijn hand, versierd met witte rozen. Dinah maakt het open en grist er een gouden envelop uit. Ze maant het publiek tot stilte en begint luid voor te lezen. 'Zelfs de sterren kunnen niets beginnen tegen de macht van het Capitool. Dat wordt in deze kwelling bewezen. In elk district zal van een bepaald sterrenbeeld kinderen worden getrokken. Bijvoorbeeld zullen de jongen en het meisje die hun district mogen vertegenwoordigen uit district 1 alleen uit de kinderen die Steenbok als sterrenbeeld hebben. In district 2 mogen dit alleen watermannen zijn, enzovoort. Jeetje, wat een geweldige ideeën hadden ze toch vroeger. Fijne Hongerspelen! En moge de kansen ímmer in je voordeel zijn!' Ze verlaat het podium, maar het applaus houdt nog lang aan.

    Invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd + geboortedatum (dit moet dus bij je sterrenbeeld passen):
    Geslacht:
    District:
    Sterrenbeeld:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    ~ Geen andere personages besturen, tenzij de user daar toestemming voor geeft
    ~ Minimaal 150 woorden per post, dit moet sowieso lukken
    ~ Ik trek lootjes voor wie er vermoord wordt en door wie
    ~ Niet ingevulde tributen zijn bloedbaddoden
    ~ Als je offtopic gaat, even tussen [ ] { } ( )
    ~ Reserveringen blijven drie dagen staan en worden aangegeven met [R]
    ~ Max. 3 personages
    ~ Nieuwe topics alleen door AnnaxElsa, tenzij ik het vraag
    ~ Als er acht meisjes ingevuld zijn, gaat er even een stop op, we moeten ook nog bloedbaddoden hebben

    Rollen:
    D1 (Steenbok):
    -
    -

    D2 (Waterman)
    - Roselynn "Rose" Smith (CrazyGirlxx)
    - Clay Elmo Hartford (MyHome)

    D3 (Vissen)
    -
    -

    D4 (Ram)
    - Alyx Jane Tracks (Burglar)
    - Augustin "Stin" Pippin Holly (Ringkeeper)

    D5 (Stier)
    -
    -

    D6 (Tweelingen)
    - Lily Weed (AnnaxElsa)
    - Aiden James Kemphus (xxjiggerxx)

    D7 (Kreeft)
    - Ayalynn Denola (Rawiyah)
    - Ethan Jones (CrazyM0f0x)

    D8 (Leeuw)
    - Dahlia Violet Chadwick (FennaFriend)
    -

    D9 (Maagd)
    - Dawnelle "Dawn" Eguskine (Jafar)
    -

    D10 (Weegschaal)
    -
    -

    D11 (Schorpioen)
    -
    -

    D12 (Boogschutter)
    - Sue Gillian (RingKeeper)
    - Eros Moore (FennaFriend)


    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen :p anders gewoon vragen!

    GreetZ van me

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 19:02 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    "hij is niet erg op haar hoede"

    +District 6 is graan, hebben ze daar wel bossen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    "hij is niet erg op haar hoede"

    +District 6 is graan, hebben ze daar wel bossen?

    foutje wat ik schrijf meestal van een meisje dit is de eerste keer van een jongen en ik weet niet maar ik ze dat er wel bossen zijn :)

    Rol: Tribuut
    Naam: Eros Moore
    Leeftijd + geboortedatum: 15 jaar, 3 december
    Geslacht: Mannelijk
    District:12
    Sterrenbeeld:Boogschutter
    Innerlijk: Eros is eigenlijk het tegenovergestelde van zichzelf, iedere keer weer: Hij is kalm, maar ook temperamentvol, aanhankelijk maar ook behoedzaam, intelligent maar ook erg eigenwijs, en ga zo maar door. Hij heeft zo veel verschillende kanten, en dat vinden veel mensen juist zo leuk aan hem. Je weet nooit wat je kunt verwachten, op het ene moment is het een kwetsbaar klein jongetje en op het andere moment is hij een moedige beschermer die je kosten wat het kost zou helpen, in welke situatie dan ook. Hij is een bescheiden jongen, maar geniet soms wel van aandacht. Veel mensen vinden hem ook heel lief en zorgzaam, hij is snel te vertrouwen, sympathiek is hij ook. Verder is hij een nieuwsgierig persoon met een groot doorzettingsvermogen, en een goed gevoel voor humor. Hij heeft natuurlijk ook zijn slechte kanten: Hij is nogal snel emotioneel en uit dat dan in woedeaanvallen.
    Uiterlijk:


    Extra: Eros had ooit een broer, Metis, maar die was overleden bij een opstand tegen het Capitool.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 22:28 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    Rol: Tribuut
    Naam: Eros Moore
    Leeftijd + geboortedatum: 15 jaar, 3 december
    Geslacht: Mannelijk
    District:12
    Sterrenbeeld:Boogschutter
    Innerlijk: Eros is eigenlijk het tegenovergestelde van zichzelf, iedere keer weer: Hij is kalm, maar ook temperamentvol, aanhankelijk maar ook behoedzaam, intelligent maar ook erg eigenwijs, en ga zo maar door. Hij heeft zo veel verschillende kanten, en dat vinden veel mensen juist zo leuk aan hem. Je weet nooit wat je kunt verwachten, op het ene moment is het een kwetsbaar klein jongetje en op het andere moment is hij een moedige beschermer die je kosten wat het kost zou helpen, in welke situatie dan ook. Hij is een bescheiden jongen, maar geniet soms wel van aandacht. Veel mensen vinden hem ook heel lief en zorgzaam, hij is snel te vertrouwen, sympathiek is hij ook. Verder is hij een nieuwsgierig persoon met een groot doorzettingsvermogen, en een goed gevoel voor humor. Hij heeft natuurlijk ook zijn slechte kanten: Hij is nogal snel emotioneel en uit dat dan in woedeaanvallen.
    Uiterlijk:


    Extra: Eros had ooit een broer, Metis, maar die was overleden bij een opstand tegen het Capitool.

    Nais (:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    hahahahaha ik las eerst Nasi :')


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    haha nasi is lekker

    FennaFriend schreef:
    hahahahaha ik las eerst Nasi :')

    Nasikade... Wahahah


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Nasikade... Wahahah


    GEEN WOORD ;)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    xxjiggerxx schreef:
    haha nasi is lekker


    le me loves nasi :))


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    kunnen we nu eigenlijk beginnen we hebben 12 tributen

    ik ben hyper

    Rawiyah schreef:
    "hij is niet erg op haar hoede"

    +District 6 is graan, hebben ze daar wel bossen?


    Grappig dat je iemand verbeterd en het vervolgens zelf fout doet. District 6 is transport, 9 is graan c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Grappig dat je iemand verbeterd en het vervolgens zelf fout doet. District 6 is transport, 9 is graan c;


    Als je de 6 omdraait krijg je een 9 :P
    Oke okee...
    Maar hebben ze bij transport dan wel bomen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ja, want ze hebben hout nodig voor houten dingen

    xxjiggerxx schreef:
    Ja, want ze hebben hout nodig voor houten dingen


    Hout krijgen ze van D7


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.