• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld, want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in, maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    - Lex Sterlington || Directeur || Leraar Fysieke krachten || 1,3 || Tijdreizen || Paddo
    - Hector Kingston || 1,10 || Leraar talen || Vloeiend talen spreken || LyraPhoenix
    - Elizabeth Lia Dawson || 1,11 || Bescherming & Gave’s leren beheersen || Schild || XSoulmatesX
    -
    -




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans, we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens VOL
    - Ryan "Ry" Lucas Ashford || 1,1 || Pijn weghalen en geven || NCIS
    - Alexander Isaac Tylson || 1,4 || Illusies || Raccoon
    - Kendall Francis Jackson || 1,2 || Mensen laten doen wat hij wil || Kendizzzzle
    - Daniël "Shadow" Raeper || 1,3 || Dingen in zijn gedachten tot werkelijkheid maken || Paddo
    - Maxwell 'Max' Anderson || 1,10 || Levende motor || LyraPhoenix

    Meisjes VOL
    - Nevara “Neva” Isole Snow || 1,3 || Een vrouwelijke iceman || Jafar
    - Damianne Abigail Stavros || 1,4 || Pijn wegnemen || Barnowl
    - Celia Maery Aisling || 1,6 || Droomwandelaar || DreamerN
    - Calypso Dymphna Heartland || 1,7 || Soort telepathie || Yoda
    - Rosemarie “Rose” Lena Amoris || 1,8 || Natuur || NCIS




    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens
    - Harry Harold Flindstone || 1,2 || Dingen besturen || TheDarkKing
    - Percy James Parker || 1,1 || Super sterk || Kendizzzzle
    - Thomas Puck Knight || 1,6 || Vleugels || DreamerN
    - Inamabilis
    - Thade James Sherman || 1,10 || Thalin

    Meisjes VOL
    - Rosalie Jane Eatside || 1,2 || Super snel || CrazyGirlxx
    - Samantha Jozephina Royles || 1,4 || Shape shifting || Raccoon
    - Christina 'Christy' Burnwood ||1,6 || Nog in aanmaak || MyHome
    - Yoru Namita Tsukiakari || 1,10 || Gaves overnemen/imiteren || Zaiphon
    - Dehlia Elín Haynes || 1,9 || Electrokinesis || Lethe


    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 200 woorden te schrijven, niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden



    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra:

    Invullijstje leerkrachten en directeur:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:

    Die van de leerkrachten en directeur hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden, als je deze als vaste rol wilt, schrijf dit er dan aub bij.


    Alle rechten van dit topic gaan naar Raccoon.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik weet dat het in X-men niet zo is, daarom vind ik het ook zo apart dat het hier soms wel het geval is :')

    Van die leraren trouwens, wie geeft op welke school les?
    Ik stel echt te veel vragen :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Ik weet dat het in X-men niet zo is, daarom vind ik het ook zo apart dat het hier soms wel het geval is :')

    Van die leraren trouwens, wie geeft op welke school les?
    Ik stel echt te veel vragen :'x


    Als het nog het zelfde is als bij Raccoon.
    De scholen hebben dan de zelfde leraren en het is het zelfde gebouw.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Een mutatie kan je erven van je ouders, dus op zich is het wel logisch als dat soort mutanten er ook zijn, maar ze worden idd niet besproken in X-men... Maar biologisch gezien is het mogelijk.


    Happy Birthday my Potter!

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Als het nog het zelfde is als bij Raccoon.
    De scholen hebben dan de zelfde leraren en het is het zelfde gebouw.


    Allright, dus hebben de leerlingen van de verschillende scholen dan ook les met elkaar?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik nog een docent reserveren en dan zal deze als vast staan? :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Lethe schreef:
    (...)

    Allright, dus hebben de leerlingen van de verschillende scholen dan ook les met elkaar?


    Ja en ik zal ook alvast de kamerindelingen proberen te maken.

    @XSoulmatesX: Ik zal je erbij zetten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Is goed! (:
    En hier is mijn personage:

    Rol: Lerares Bescherming & Gave’s leren beheersen
    Volledige naam: Elizabeth Lia Dawson
    Leeftijd (25-50): 27

    Karakter:
    Elizabeth is een sociale vrouw en ook heel vriendelijk. Ze is vooral behulpzaam en luistert altijd naar iemand, als dat nodig is. Als je haar echt goed kent is ze vaak wel wat speels en koppig. Ze is ook heel erg eerlijk en je kan haar ook vertrouwen. Haar zwakke punten zijn dan ook, dat ze te snel iemand vertrouwd, dat ze te eigenwijs is, waardoor ze vaak wel in de problemen komt door haar eigen fouten.

    In de lessen is ze punctueel, streng en wilt dat ze serieus wordt genomen tijdens de lessen. Ze is altijd wel bezorgd om haar leerlingen en wilt dan ook zo goed mogelijk uitleg geven en hulp bieden aan hen. Ze wilt dat haar leerlingen voorbereid zijn als er oorlog uit breekt, want ze wilt niet dat hun iets overkomt.

    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Elizabeth heeft lang golvend bruin haar. Mooie volle lippen, die heeft ze van haar moeder en van haar vader heeft ze blauwe ogen en van haarzelf licht grijs erdoor heen. Ze heeft slanke postuur met een bijpassende taille erin. Ze is 1.75m en ze komt zelf uit Engeland. Ze heeft lichtjes een accent, maar dat stoort haar niet.


    +



    Gave:
    Elizabeth heeft als gave beschermingsschild. Ze kan zichzelf, maar ook andere mensen/ mutanten/dieren beschermen, zelfs als dat een grote groep is. Ze kan haar schild ook vorm geven en besturen. Als men haar probeert aan te vallen, lukt dat bijna niet, haar schild weert het af en dan volgt er daarna een explosie. Geen enkele gaven kan dwars door haar beschermingsschild heen. Ze heeft in de jaren geleerd hoe ze het moest beheersen en gebruiken. Maar er zit ook een weerzijde aan, hoe sterker haar beschermingsschild wordt, hoe zwakker zij wordt. Haar beschermingsschild zuigt letterlijk haar energie op. De beschermingsschild kan haar tot de dood dreigen, maar zo ver gaat ze niet. Als ze echt haar gave gebruikt kan ze heel erg vermoeid raken en moet ze een paar dagen uitrusten om bij te tanken. Maar dat is haar zwakte, als zij zwak is dan kunnen mensen haar aanvallen, omdat haar beschermingsschild ‘uit’ staat. Naast haar gave heeft ze zichzelf ook geleerd om te vechten. Ze kan zichzelf wel beschermen, maar lichamelijk moet ze het zelf doen. Ze had een keer dat haar gave ‘het niet meer deed’. Op dat moment had ze een probleem en moest ze zichzelf aanleren om haarzelf te beschermen. Dus vocht ze met de mensen die haar pijn wouden doen.

    Welk vak:
    Bescherming & Gave’s leren beheersen.

    Familie/geschiedenis:
    In het begin van Elizabeth jeugd wist ze niet dat ze een gave had, maar ze wist wel dat ze anders was dan de andere kinderen. Na mate ze ouder werd, voelde ze iets om zichzelf heen. Ze kon het in de begin niet verklaren wat het was en later kon ze met haar blote handen het voelen, het breekbare schild om haar heen. Een keer raakte ze het aan en toen verkleurde de schild in wit en brak het in één. Toen wist ze dat ze een gave had en dat ze die gave moest versterken en moest leren beheersen. Op de middelbare school was er een pestkop die haar altijd treiterde, hij wou haar slaan. Voordat de vuist in het gezicht kwam van Elizabeth raakte hij de onzichtbare schild aan en kaatste dat terug, waardoor hij hard op de grond belande. Niemand durfde op die dag Elizabeth aan te raken of te spreken. Ze zeiden dat ze vervloekt was, maar ze wist dat het anders lag. Haar ouders hadden gemerkt dat ze anders was en steunden haar door dik en dun. Ze had hun vertelt dat ze een gave had en ze accepteerde haar, waar ze dankbaar voor is. Behalve haar ouders weet voor de rest niemand, wat voor gave ze heeft. Ze wilt haar gave geheim houden en de meeste mutanten noemen haar dan ook ‘Een raadsel’. Ze heeft geen broer of zus(jes), stiekem wou ze nog wel een broertje of zusje, maar na een complicatie van Elizabeth’s bevalling kon haar moeder geen kinderen meer krijgen. Haar ouders baalden in het begin wel, maar ze waren blij met Elizabeth.

    Extra:
    Ze heeft een knuffelkonijn genaamd ‘Teddy’. Die heeft ze van haar geboorte gekregen en wijkt niet meer aan haar zijde.



    (Ik hoop dat dit goed is. ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    Trouwens nog wat voorbeelden oud de orginele X-men serie die als kinderen mutanten zijn.
    Quicksilver, Scarlet Witch, Franklin Richards. En zo zijn nog best wat anderen.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Lethe schreef:


    Rol: Leerlinge Guillotine
    Volledige naam: Dehlia Elín Haynes
    Door vrienden wordt het vaak afgekort naar Dee.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Dehlia is een bom van energie en heeft erg veel moeite met stilzitten. Ze beweegt altijd wel íets, al is het enkel met haar hand op de tafel tikken. Praten doet ze ook graag, tot de irritatie van de meeste leraren. Door haar vele energie lukt het haar vaak niet om een langere tijd op iets te concentreren, op saaie dingen tenminste. Ze is er ook altijd voor in om iets te gaan doen, en dan met name dingen die eigenlijk niet mogen. Ze is dan ook niet zo vies van de regeltjes overtreden, maar ze weet wel wanneer ze haar verantwoordelijkheid voor dingen moet nemen.
    Ze denkt niet zo goed na voordat ze dingen zegt of doet, waardoor ze nog weleens in de problemen komt of mensen onbedoeld kwetst. Of ze haar excuses aanbiedt hangt van de persoon af. Als ze de persoon niet mag, dan zal ze het niet zo snel doen. Ze is we; iemand die haar beloftes waar maakt, deels omdat ze het zelf verschrikkelijk irritant vindt als iemand dat niet doet. Beloftes, die breekt ze niet. Hoe klein en sullig ze ook zijn.
    Dehlia is ook zeker erg koppig en zal niet erg snel van haar mening of standpunt afwijken en wanneer ze dat al wel doet, dan zal dat niet toegeven. Als ze een doel voor ogen heeft, dan zal ze er ook zeker voor gaan, vooral als dat doel gedreven wordt door haar nieuwsgierigheid, want ze kan er niet tegen om dingen niet te weten.
    Ze is niet iemand die ontzettend achterbaks doet tegen mensen die ze niet mag. Ze al ze niet opzettelijk veel pijn doen, maar met hun wat voor schut zetten heeft ze geen problemen, dat vindt ze juist wel amusant, maar verder dan dat gaat ze meestal niet, daarvoor moet ze iemand al echt haten.
    Ze is zeker meer een avondpersoon, dan een ochtendpersoon. Hoewel ze over het algemeen wel vrolijk is, is ze 's ochtends toch vaak wat chagrijniger en ze is dan ook sneller chagrijnig en geïrriteerd te krijgen.
    Dehlia is ook behoorlijk perfectionistisch en kan er absoluut niet tegen als dingen mislukken. Vaak gaat ze net zolang door totdat het haar wel lukt, hulp van anderen accepteert ze daarbij niet snel. Ze wilt liever niet te afhankelijk zijn van andere mensen. Ze accepteert enkel hulp van haar goede vrienden.
    Tevens houdt ze zichzelf voor dat ze geen angsten kent en dat ze dus nergens bang voor is, terwijl ze wel degelijk bang is voor enkele dingen en dat zelf ook wel weet. Ze heeft bijvoorbeeld hoogtevrees. Tot de circa vier meter gaat nog wel, maar daarna krijgt ze er al snel zenuwen van.
    Likes: Piano en viool spelen, streken uithalen
    Dislikes: Sigaretten, mensen die dingen voor haar geheim houden, stilte
    Uiterlijk: Dehlia is nogal een onderdeurtje: ze is namelijk maar 1.60 meter. Daar heeft ze echt niet zo'n moeite mee, aangezien ze zichzelf nog altijd langer kan maken door hakken te dragen, iets wat ze dan ook regelmatig doet. Ze heeft een fijn, haast elfjesachtig gezichtje, met een smalle neus, redelijke volle lippen en hemelsblauwe ogen. Ze ziet er over het algemeen onschuldig uit, waar ze maar al te graag gebruik van maakt. Ze is fijngebouwd en zal dus niet de meest indrukwekkende vrouwelijke vormen hebben, maar net een cup B. Ze houdt haar lichaam gezond door te sporten en gezond te eten, al is ze zeker niet vies van koekjes, snoepjes en chocolade. Vooral van zuurtjes kan ze niet afblijven en ze heeft eigenlijk altijd wel een zak zuurtjes bij zich.
    Haar lokken hebben een erg donkerbruine kleur en in een slecht verlichte ruimte zal het zwart lijken. Er zitten krullen in haar lokken en die werken niet altijd even goed mee, vooral niet wanneer ze een vlecht in haar haar probeert te maken. Haar kledingstijl is voornamelijk wat preppy, maar ze waagt zich ook vaak genoeg aan andere kleding. Echter is de kans dat je haar in een broek zal zien erg klein. Vooral een spijkerbroek zal ze nooit dragen.
    Qua make-up draagt ze mascara en af en toe lippenstift. Concealer gebruikt ze wanneer ze vindt dat haar wallen te opvallend zijn, maar voor de rest zal ze niet zo snel iets gebruiken, tenzij ze naar een feest gaat. Wel heeft ze altijd nagellak op.
    Op haar linkerpols heeft ze een S getatoeëerd.
    Gave: Electrokinesis: het vermogen om elektriciteit en bliksem te creëren en besturen. Ze vindt het zelf handig, aangezien ze haar mobiel en andere elektronische apparaten kan opladen zonder ze aan de lader te doen. Tevens vindt ze het amuserend om de stroom in de school uit te laten vallen, of om mensen kleine schokjes te geven. Wanneer ze kalm is heeft ze er goede controle over, maar wanneer boos wordt, is het een stuk lastiger voor haar om haar gave in de toom te houden.
    Familie:
    Andreas, vader van 41
    Sophia, moeder van 37
    Raphael, tweelingbroer van 18.
    Stephen, jonger broertje †
    Haar moeder heeft haar en Raphael op een redelijk jonge leeftijd gekregen, maar Sophia heeft hier nooit over gezeurd. Haar ouders zijn altijd erg liefdevol tegenover haar geweest, tot het moment dat ze niet meer de controle had over haar gave en haar woede. Stephen zat haar constant te pesten met het feit dat ze net gedumpt was door haar toenmalige vriendje - waar ze helemaal kapot van was aangezien ze al bijna drie jaar wat hadden -. Op een gegeven moment kon ze het niet meer hebben en gooide ze een bliksemschigt. Het was niet eens zo zeer op haar broertje gericht, maar het raakte hem wel en hij was gelijk dood. Vanaf dat moment werden haar ouders steeds killer tegenover haar, wat ze wel kon begrijpen maar ze veranderde er zelf ook door. Haar ouders stuurden haar weg zodra ze de kans zagen en ze heeft zowat geen contact meer met hun, enkel met haar tweelingbroer.
    Dehlia voelt zich nog steeds schuldig over het voorval, maar ze praat er nooit over, waardoor bijna niemand er van af weet.
    Extra:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jullie zijn allebei goed.^^
    Hier is trouwens de kamerindeling:

    1. k666 Thomas Puck Knight – Thade James Sherman

    2. k643 Harry Harold Flindstone – Kendall Francis Jackson

    3. k654 Percy James Parker + Personage Inamabilis.

    4. k676 Ryan “Ry” Lucas Ashford – Alexander Isaac Tylson

    5. k649 Daniël “Shadow”Raeper – Maxwell “Max”Anderson




    1. k145 Rosalie Jane Eatside - - Calypso Dymphna Heartland

    2. k159 Nevara “Neva” Isole Snow - Rosemarie “Rose” Lena Amoris

    3. k167 Samantha Jozephina Royles - Yoru Namita Tsukiakari

    4. k150 Christina 'Christy' Burnwood - Dehlia Elín Haynes

    5. k172 Damianne Abigail Stavros - Celia Maery Aisling


    Edit: Ik ga nu het speeltopic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:22 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    ^ oke!
    Ik ga om kwart voor acht naar een pianovoorstelling en ik weet niet of ik daarvoor nog een stukje kan schrijven. Dus dat kan morgen worden (:

    Thalin schreef:
    ^ oke!
    Ik ga om kwart voor acht naar een pianovoorstelling en ik weet niet of ik daarvoor nog een stukje kan schrijven. Dus dat kan morgen worden (:


    Is goed.^^ Veel plezier.

    Praattopic

    Speeltopic komt maar je kunt er maar 1 in 3 of 5 minuten aanmaken....:[


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Speeltopic^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben heel slecht het spijt me, ehm ik ga nu even mijn perso's maken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    MyHome schreef:
    Rol:The academie of Guillotine Girl
    Volledige naam: Christina 'Christy' Burnwood
    Leeftijd (16 - 22): 18
    Karakter : Christy is een stil meisje, die over het algemeen best verlegen is. Ze is best nieuwsgierig van aard, en volgt (Of Stalkt) mensen regelmatig. Ze is niet de persoon wie je volledig kan vertrouwen, en heeft er geen moeite mee om mensen gewoon te verraden. Kortom: Christy heeft weinig schuldgevoel. Behalve van de mensen van wie ze houd, die zal ze wel altijd helpen. Ook kan ze nogal gevoelloos zijn, en overkomen; Dit is ze echter niet! Ze kropt alles op, waardoor ze eens in de twee maanden een enorme woede uitbarsting heeft.
    Verder is Christy ook nogal speels. Ze is ook best dapper, en soms een tikkeltje koppig.
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):

    Christy heeft rood haar, en luchtbruine ogen. In haar haar zitten wat golvende krullen, en haar huid is vrij bleek. Ze lijkt ouder dan dat ze werkelijk is, en haar blik staat vaak Angstig en serieus. Maar ook soms wat speels. Christy heeft vaak simpele kleren aan, en doet meestal wat gekleurde lip gloss op. Ze lijkt ouder dan dat ze werkelijk is.







    De kledingstijl van Christy is Casual Chic Outfit 1
    Outfit 2
    Outfit 3
    Outfit 4
    Gave: Christy kan met haar handen licht maken, en het in haar hand houden. Ze kan de duisternis wegnemen, en niet alleen uit de omgeving, maar ook uit mensen die het licht niet meer kunnen zien. Maar als ze het licht in mensen laat schijnen, heeft ze een enorme pijn. Als ze boos is, kan ze haar licht zo fel maken, dat mensen er blind van kunnen worden. Zelf heeft ze er speciale ogen voor, die wel tegen het licht worden. Daarom is het ook niet zo gek dat ze in de zon kan kijken.
    Familie: De moeder van Christy is dement, en dus woonde Christy tot kort met haar broertje van 12 bij haar vader. Maar Christy is verhuisd op de dag dat ze 18 werd, om op kamers te wonen. Haar vader was namelijk alcoholist. Nu woont haar broertje Eddy ook bij haar, hij is ook een mutant, maar heeft andere krachten dan Christy.
    Extra: Nog niets.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:32 ]


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."