• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld, want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in, maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    - Lex Sterlington || Directeur || Leraar Fysieke krachten || 1,3 || Tijdreizen || Paddo
    - Hector Kingston || 1,10 || Leraar talen || Vloeiend talen spreken || LyraPhoenix
    - Elizabeth Lia Dawson || 1,11 || Bescherming & Gave’s leren beheersen || Schild || XSoulmatesX
    -
    -




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans, we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens VOL
    - Ryan "Ry" Lucas Ashford || 1,1 || Pijn weghalen en geven || NCIS
    - Alexander Isaac Tylson || 1,4 || Illusies || Raccoon
    - Kendall Francis Jackson || 1,2 || Mensen laten doen wat hij wil || Kendizzzzle
    - Daniël "Shadow" Raeper || 1,3 || Dingen in zijn gedachten tot werkelijkheid maken || Paddo
    - Maxwell 'Max' Anderson || 1,10 || Levende motor || LyraPhoenix

    Meisjes VOL
    - Nevara “Neva” Isole Snow || 1,3 || Een vrouwelijke iceman || Jafar
    - Damianne Abigail Stavros || 1,4 || Pijn wegnemen || Barnowl
    - Celia Maery Aisling || 1,6 || Droomwandelaar || DreamerN
    - Calypso Dymphna Heartland || 1,7 || Soort telepathie || Yoda
    - Rosemarie “Rose” Lena Amoris || 1,8 || Natuur || NCIS




    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens
    - Harry Harold Flindstone || 1,2 || Dingen besturen || TheDarkKing
    - Percy James Parker || 1,1 || Super sterk || Kendizzzzle
    - Thomas Puck Knight || 1,6 || Vleugels || DreamerN
    - Inamabilis
    - Thade James Sherman || 1,10 || Thalin

    Meisjes VOL
    - Rosalie Jane Eatside || 1,2 || Super snel || CrazyGirlxx
    - Samantha Jozephina Royles || 1,4 || Shape shifting || Raccoon
    - Christina 'Christy' Burnwood ||1,6 || Nog in aanmaak || MyHome
    - Yoru Namita Tsukiakari || 1,10 || Gaves overnemen/imiteren || Zaiphon
    - Dehlia Elín Haynes || 1,9 || Electrokinesis || Lethe


    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 200 woorden te schrijven, niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden



    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra:

    Invullijstje leerkrachten en directeur:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:

    Die van de leerkrachten en directeur hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden, als je deze als vaste rol wilt, schrijf dit er dan aub bij.


    Alle rechten van dit topic gaan naar Raccoon.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga vandaag afmaken. Nu zit ik op school, en daar is het al moeilijk om op Quizlet te komen!


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Kan ik nog een meisje bij Guillotine reserveren?
    Zo ja, dan wordt haar gave waarschijnlijk electrokinesis.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 12:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LyraPhoenix schreef:
    Als het kan mag ik een leraar en een jongen.

    Ik maak het vandaag.


    Een jongen bij welke school?

    @Lethe: Is goed. Ik zet je erbij.^^

    @Zaiphon: Is goed. Ik ben benieuwd naar je rol.[:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 15:03 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Bij brighton.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Bij brighton.


    Oké. Ik zal je erbij zetten.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Serieus waar nog maar één leerling vrij.
    (Met de reserveringen meegeteld)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    Serieus waar nog maar één leerling vrij.
    (Met de reserveringen meegeteld)


    Ghehe, ja. Dat zag ik dus ook. Ik hoop dat die laatste nog door iemand gereserveerd word.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Ghehe, ja. Dat zag ik dus ook. Ik hoop dat die laatste nog door iemand gereserveerd word.^^


    Ik ook wel, hoe meer hoe beter.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)


    Rol: Leerlinge Guillotine
    Volledige naam: Dehlia Elín Haynes
    Door vrienden wordt het vaak afgekort naar Dee.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Dehlia is een bom van energie en heeft erg veel moeite met stilzitten. Ze beweegt altijd wel íets, al is het enkel met haar hand op de tafel tikken. Praten doet ze ook graag, tot de irritatie van de meeste leraren. Door haar vele energie lukt het haar vaak niet om een langere tijd op iets te concentreren, op saaie dingen tenminste. Ze is er ook altijd voor in om iets te gaan doen, en dan met name dingen die eigenlijk niet mogen. Ze is dan ook niet zo vies van de regeltjes overtreden, maar ze weet wel wanneer ze haar verantwoordelijkheid voor dingen moet nemen.
    Ze denkt niet zo goed na voordat ze dingen zegt of doet, waardoor ze nog weleens in de problemen komt of mensen onbedoeld kwetst. Of ze haar excuses aanbiedt hangt van de persoon af. Als ze de persoon niet mag, dan zal ze het niet zo snel doen. Ze is we; iemand die haar beloftes waar maakt, deels omdat ze het zelf verschrikkelijk irritant vindt als iemand dat niet doet. Beloftes, die breekt ze niet. Hoe klein en sullig ze ook zijn.
    Dehlia is ook zeker erg koppig en zal niet erg snel van haar mening of standpunt afwijken en wanneer ze dat al wel doet, dan zal dat niet toegeven. Als ze een doel voor ogen heeft, dan zal ze er ook zeker voor gaan, vooral als dat doel gedreven wordt door haar nieuwsgierigheid, want ze kan er niet tegen om dingen niet te weten.
    Ze is niet iemand die ontzettend achterbaks doet tegen mensen die ze niet mag. Ze al ze niet opzettelijk veel pijn doen, maar met hun wat voor schut zetten heeft ze geen problemen, dat vindt ze juist wel amusant, maar verder dan dat gaat ze meestal niet, daarvoor moet ze iemand al echt haten.
    Ze is zeker meer een avondpersoon, dan een ochtendpersoon. Hoewel ze over het algemeen wel vrolijk is, is ze 's ochtends toch vaak wat chagrijniger en ze is dan ook sneller chagrijnig en geïrriteerd te krijgen.
    Dehlia is ook behoorlijk perfectionistisch en kan er absoluut niet tegen als dingen mislukken. Vaak gaat ze net zolang door totdat het haar wel lukt, hulp van anderen accepteert ze daarbij niet snel. Ze wilt liever niet te afhankelijk zijn van andere mensen. Ze accepteert enkel hulp van haar goede vrienden.
    Tevens houdt ze zichzelf voor dat ze geen angsten kent en dat ze dus nergens bang voor is, terwijl ze wel degelijk bang is voor enkele dingen en dat zelf ook wel weet. Ze heeft bijvoorbeeld hoogtevrees. Tot de circa vier meter gaat nog wel, maar daarna krijgt ze er al snel zenuwen van.
    Likes: Piano en viool spelen, streken uithalen
    Dislikes: Sigaretten, mensen die dingen voor haar geheim houden, stilte
    Uiterlijk: Dehlia is nogal een onderdeurtje: ze is namelijk maar 1.60 meter. Daar heeft ze echt niet zo'n moeite mee, aangezien ze zichzelf nog altijd langer kan maken door hakken te dragen, iets wat ze dan ook regelmatig doet. Ze heeft een fijn, haast elfjesachtig gezichtje, met een smalle neus, redelijke volle lippen en hemelsblauwe ogen. Ze ziet er over het algemeen onschuldig uit, waar ze maar al te graag gebruik van maakt. Ze is fijngebouwd en zal dus niet de meest indrukwekkende vrouwelijke vormen hebben, maar net een cup B. Ze houdt haar lichaam gezond door te sporten en gezond te eten, al is ze zeker niet vies van koekjes, snoepjes en chocolade. Vooral van zuurtjes kan ze niet afblijven en ze heeft eigenlijk altijd wel een zak zuurtjes bij zich.
    Haar lokken hebben een erg donkerbruine kleur en in een slecht verlichte ruimte zal het zwart lijken. Er zitten krullen in haar lokken en die werken niet altijd even goed mee, vooral niet wanneer ze een vlecht in haar haar probeert te maken. Haar kledingstijl is voornamelijk wat preppy, maar ze waagt zich ook vaak genoeg aan andere kleding. Echter is de kans dat je haar in een broek zal zien erg klein. Vooral een spijkerbroek zal ze nooit dragen.
    Qua make-up draagt ze mascara en af en toe lippenstift. Concealer gebruikt ze wanneer ze vindt dat haar wallen te opvallend zijn, maar voor de rest zal ze niet zo snel iets gebruiken, tenzij ze naar een feest gaat. Wel heeft ze altijd nagellak op.
    Op haar linkerpols heeft ze een S getatoeëerd.
    Gave: Electrokinesis: het vermogen om elektriciteit en bliksem te creëren en besturen. Ze vindt het zelf handig, aangezien ze haar mobiel en andere elektronische apparaten kan opladen zonder ze aan de lader te doen. Tevens vindt ze het amuserend om de stroom in de school uit te laten vallen, of om mensen kleine schokjes te geven. Wanneer ze kalm is heeft ze er goede controle over, maar wanneer boos wordt, is het een stuk lastiger voor haar om haar gave in de toom te houden.
    Familie:
    Andreas, vader van 41
    Sophia, moeder van 37
    Raphael, tweelingbroer van 18.
    Stephen, jonger broertje †
    Haar moeder heeft haar en Raphael op een redelijk jonge leeftijd gekregen, maar Sophia heeft hier nooit over gezeurd. Haar ouders zijn altijd erg liefdevol tegenover haar geweest, tot het moment dat ze niet meer de controle had over haar gave en haar woede. Stephen zat haar constant te pesten met het feit dat ze net gedumpt was door haar toenmalige vriendje - waar ze helemaal kapot van was aangezien ze al bijna drie jaar wat hadden -. Op een gegeven moment kon ze het niet meer hebben en gooide ze een bliksemschigt. Het was niet eens zo zeer op haar broertje gericht, maar het raakte hem wel en hij was gelijk dood. Vanaf dat moment werden haar ouders steeds killer tegenover haar, wat ze wel kon begrijpen maar ze veranderde er zelf ook door. Haar ouders stuurden haar weg zodra ze de kans zagen en ze heeft zowat geen contact meer met hun, enkel met haar tweelingbroer.
    Dehlia voelt zich nog steeds schuldig over het voorval, maar ze praat er nooit over, waardoor bijna niemand er van af weet.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 16:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik had nog een vraagje. Ik ben nu bezig aan mijn character en ik heb 2 foto's die ik wil gebruiken, maar deze hebben verschillende haarkleuren. Mag dit?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Ik had nog een vraagje. Ik ben nu bezig aan mijn character en ik heb 2 foto's die ik wil gebruiken, maar deze hebben verschillende haarkleuren. Mag dit?


    Weet ik niet zeker.
    Ik zie het wel soms, maar weet niet of het hier mag.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Weet ik niet zeker.
    Ik zie het wel soms, maar weet niet of het hier mag.


    Dan laat ik het vlak voor nu even open.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Ik had nog een vraagje. Ik ben nu bezig aan mijn character en ik heb 2 foto's die ik wil gebruiken, maar deze hebben verschillende haarkleuren. Mag dit?


    Is het hetzelfde persoon? Want dan kan het gewoon. Als het een heel ander persoon is, zou het wel een beetje vreemd zijn, dus dat weet ik niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Is het hetzelfde persoon? Want dan kan het gewoon. Als het een heel ander persoon is, zou het wel een beetje vreemd zijn, dus dat weet ik niet.


    Ehm, t is volgens mij wel een ander persoon... Naja, ik zie wel. Ben net tot de conclusie gekomen dat wat ik ermee wilde ook niet uitkomt


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jafar schreef:
    Rol: Leerlinge aan The academie of Brighton

    Volledige naam: Nevara “Neva” Isole Snow
    Isole = Heerser van ijs
    Nevara = sneeuw


    Leeftijd (16 - 22): 17, verjaart op 15 December

    Karakter: Als je Neva voor het eerst ontmoet, zal ze waarschijnlijk een ongeïnteresseerde indruk op je achterlaten. Ze vindt het namelijk makkelijker om mensen af te stoten dan toe te laten. Ze is bot, sarcastisch en vooral ook sceptisch. Ze heeft een redelijk pessimistische sfeer om zich heen hangen, wanneer ze tussen onbekende mensen zit. Af en toe wekt ze zelfs een nogal kille indruk.
    Ze is echter stiekem wel degelijk geïnteresseerd in mensen, maar laat dit pas merken, als ze er zeker van is emotioneel stabiel in hun buurt te blijven. Neva is namelijk bang voor het verliezen van de controle over haar krachten, bang dat ze het hele ecosysteem aan zou tasten of iemand pijn zou doen. Het gaat al beter nu ze leert hoe ze te gebruiken, maar oude gewoontes leer je nou eenmaal niet snel af. Niet dat ze meteen haar sarcasme verliest, wanneer ze aardiger en opener wordt, want dat is gewoon haar soort humor. Bovendien is ze van zichzelf heel eerlijk over alles, wat soms hard aan kan komen en snel wordt beschreven als bot. Zelf zegt ze dan gewoon dat ze liever wat minder subtiel is en niet liegt, dan dat ze een schijnheilige leugenaar is. Waar natuurlijk wel een kern van waarheid in schuilt. Wanneer Neva iets belooft, kan je ervan op aan dat ze het ook echt doet. Neva is sowieso een gedreven persoon. Ze zet zich altijd 100% in, wanneer ze iets doet en laat zich maar moeilijk tegenhouden of van gedachte veranderen.
    Emoties laat Neva niet graag zien. Ze houdt er niet van om zich kwetsbaar op te stellen en ze is gewend deze te onderdrukken. Eigenlijk laat ze ze helemaal niet lopen. Ze is zeer beheerst, iets wat ze kosten wat het kost wilde. Verliefd is ze dan ook nog nooit geweest, boosheid zie je niet snel en verdriet zal ze al helemaal niet laten zien. Ze draagt een prachtig ijzig masker, dat alleen te doorbreken is wanneer zij het wil. Misschien dat het er ooit allemaal uit zal moeten, maar dat ziet ze dan wel. Het is in haar ogen nu vooral belangrijk dat ze zichzelf beheerst en zo haar krachten beheerst. Fijn vindt ze het echter niet, gezien ze veel liever open is en niet wil liegen over hoe ze zich voelt. Ze zet op deze manier dus het belang van anderen voor haar eigen belangen. Ze ziet hen liever veilig dan dat ze zichzelf vrij voelt. Dit maakt haar heel anders dan mensen haar inschatten. Die zien over het algemeen alleen het kille koude ijsmasker waar geen enkele emotie doorheen breekt.

    Uiterlijk: Neva haar uiterlijk past prima bij haar krachten. Haar ogen hebben een ijzige grijsblauwe kleur en haar haar is haast sneeuwwit. Veel mensen denken dat het geverfd is, gezien het een onnatuurlijke kleur is en meestal vertelt ze dit ook, maar dit is haar echte haarkleur. Zelf zou ze er liever iets normaler uitzien, niet de hele tijd herinnert worden dat ze -in haar ogen- een monster is, telkens als ze in de spiegel kijkt, maar haar ouders doen al moeilijk over het knippen van haar witte lokken, laat staan dat ze het mag verven.
    Verder is Neva wel redelijk tevreden. Ze is niet dik en met haar 1,67m heeft ze een mooie gemiddelde lengte. Haar huid is redelijk egaal.
    Wat betreft kleren en make-up is ze makkelijk. Het tweede draagt ze niet en verder doet ze gewoon aan waar ze zin in heeft en wat lekker zit. Hakken zijn er dus sowieso al niet bij even als jurkjes en rokjes. Geef haar maar een fijne jeans, een paar simpele all stars en een leuk shirt. Wel heeft ze vaak de neiging om een beanie te dragen, gezien dit haar vreemde haar nog een beetje kan verbergen.



    Gave: Neva heeft de kracht om warmte uit haar omgeving weg te nemen. Hierdoor veranderen de waterstof deeltjes in de lucht in ijs, waardoor ze in staat is overal ijs (en sneeuw) te creëren en hiermee te maken wat ze maar wil, van ijs dat alleen maar te breken is, wanneer zij het wil. Wanneer ze haar krachten gebruikt, daalt haar eigen lichaamstemperatuur ook. Ze is echter ongevoelig voor kou en dus is dit geen probleem.
    Neva vond in het begin haar krachten maar eng en was bang te veranderen in een kille ijskoningin die alle warme uit haar omgeving weghaalde. Mensen in ijsblokken veranderen is iets waar ze vooral bang voor is. Vooral omdat haar emoties haar krachten zeer beïnvloeden en ze bang is om de personen in haar omgeving te bevriezen. Ze raakt mensen ook amper aan, omdat haar handen de oorsprong van de kracht lijken te zijn.
    Neva haar krachten zijn gebaseerd op die van Iceman.

    Familie: Neva heeft een redelijke band met haar ouders. Ze zijn naar haar mening alleen iets te trots op het feit dat ze zo speciaal is en dergelijke. Daarbij hebben ze ook nog belachelijke regels, zoals het feit dat ze alleen haar haar mag knippen met toestemming. Zij ziet haar kracht eerder als iets gevaarlijks. Het heelt niet, kou en ijs verwoest alleen maar. Hoe beeldschoon het er ook uit kan zien. Dit alles zorgt dus wel eens voor botsingen. Toch blijven het haar ouders en houdt ze onvoorwaardelijk van hen. Verder heeft Neva geen broertjes of zusjes. Ze hebben alleen een kat genaamd -hoe origineel- Snow, naar hun achternaam. Eigenlijk is haar familie dus heel “normaal”. Het bijzondere is er alleen dat Neva's ouders haar steunen in alles wat ze doet, ook al is ze een mutant. Zij zijn zelfs degenen die besloten dat het een goed idee is dat ze naar The academie of Brighton ging in verband met haar angsten voor haar kracht. Ze hopen dat ze ermee leert omgaan en de schoonheid erin leert zien, maar dit is iets wat maar een kleine kans van slagen heeft. Wat haar kracht betreft is Neva namelijk lichtelijk paranoïde.

    Extra: Neva haar angst voor haar kracht stamt eigenlijk al uit haar kindertijd. Toen ze net twee jaartjes naar de basisschool ging, kreeg ze ruzie met een meisje. Ze werd al een tijdje door haar en haar vriendinnetjes buitengesloten en gepest, omdat ze haar raar vonden. Natuurlijk zeiden haar ouders dat ze gewoon jaloers waren, omdat ze zo bijzonder was, maar dit hielp Neva niet echt. Uiteindelijk werd Neva een keer van de schommel afgeduwd, omdat schommels alleen voor "coole" kinderen was. Ze kwam beroerd terecht en werd boos en verdrietig. Hierdoor had ze haar krachten niet in de hand. Gelukkig had de juf haar ouders al gebeld en kwamen die haar ophalen. Wat er met je meisje dat haar pestte gebeurd was, wist Neva in eerste instantie niet. Ze zijn direct verhuisd. Omdat haar ouders haar de hemel in bleven prijzen en nooit zeiden hoe het nou afgelopen was, ging de ondertussen zevenjarige Neva zelf op onderzoek uit. Ze ontdekte dat het meisje met spoed naar het ziekenhuis gebracht was met onderkoeling verschijnselen. Neva is hier zo van geschrokken dat ze sindsdien haar kracht veracht en deze als gevaarlijk beschouwd. Ze ziet zichzelf met haar kracht als een wolf in schaapskleren. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar is levensgevaarlijk.
    Neva haar hobby’s zijn muziek luisteren (en stiekem meezingen), hardlopen en verder is ze dol op alles wat met sneeuw en ijs te maken heeft, zoals schaatsen, sneeuwpoppen maken, etc. Dit houdt ze echter voor zichzelf, omdat ze zich er door veracht.


    Ik heb weer wat dingetjes toegevoegd en haar leeftijd aangepast, gezien alle meisjes zowat 19 zijn en ik diversiteit wel leuk vind ^^


    Happy Birthday my Potter!