• Gebaseerd op X-men



    Twee scholen gelegen in het stadje Londen ,vangen kinderen met speciale krachten op. Deze scholen zijn zwaar geheim voor de buitenwereld, want ze willen geen risico’s nemen. Jongeren van 16 tot 22 met deze gaves ,krijgen gratis onderwijs en onderdak. Maar….
    De twee scholen hebben niet hetzelfde doel… The academie of Brighton leert kinderen hun gaves controleren en leert hun leven en overleven met hun krachten. The academie of Guillotine verzet zich tegen de mensheid in, maar dit weten sommige leerlingen niet.


    De scholen delen hun leerlingen in door hun gaves. Leeftijd telt hier niet echt.
    Je hebt fysieke- mentale gaves en besturing van elementen.


    Leerkrachten
    - Lex Sterlington || Directeur || Leraar Fysieke krachten || 1,3 || Tijdreizen || Paddo
    - Hector Kingston || 1,10 || Leraar talen || Vloeiend talen spreken || LyraPhoenix
    - Elizabeth Lia Dawson || 1,11 || Bescherming & Gave’s leren beheersen || Schild || XSoulmatesX
    -
    -




    The academie of Brighton (There’s no diference in Mutants and humans, we all have a heart ,brains and feelings)

    Jongens VOL
    - Ryan "Ry" Lucas Ashford || 1,1 || Pijn weghalen en geven || NCIS
    - Alexander Isaac Tylson || 1,4 || Illusies || Raccoon
    - Kendall Francis Jackson || 1,2 || Mensen laten doen wat hij wil || Kendizzzzle
    - Daniël "Shadow" Raeper || 1,3 || Dingen in zijn gedachten tot werkelijkheid maken || Paddo
    - Maxwell 'Max' Anderson || 1,10 || Levende motor || LyraPhoenix

    Meisjes VOL
    - Nevara “Neva” Isole Snow || 1,3 || Een vrouwelijke iceman || Jafar
    - Damianne Abigail Stavros || 1,4 || Pijn wegnemen || Barnowl
    - Celia Maery Aisling || 1,6 || Droomwandelaar || DreamerN
    - Calypso Dymphna Heartland || 1,7 || Soort telepathie || Yoda
    - Rosemarie “Rose” Lena Amoris || 1,8 || Natuur || NCIS




    The academie of Guillotine (If we don’t do something ,then in a few years ,there are no mutants annymore.)
    Jongens
    - Harry Harold Flindstone || 1,2 || Dingen besturen || TheDarkKing
    - Percy James Parker || 1,1 || Super sterk || Kendizzzzle
    - Thomas Puck Knight || 1,6 || Vleugels || DreamerN
    - Inamabilis
    - Thade James Sherman || 1,10 || Thalin

    Meisjes VOL
    - Rosalie Jane Eatside || 1,2 || Super snel || CrazyGirlxx
    - Samantha Jozephina Royles || 1,4 || Shape shifting || Raccoon
    - Christina 'Christy' Burnwood ||1,6 || Nog in aanmaak || MyHome
    - Yoru Namita Tsukiakari || 1,10 || Gaves overnemen/imiteren || Zaiphon
    - Dehlia Elín Haynes || 1,9 || Electrokinesis || Lethe


    Regels van de school
    -Vertel niet aan mensen dat je een mutant bent
    - Om 22:00 op je kamer en 23:00 lichten uit en slapen
    -Je krachten niet gebruiken op leraren ,leerlingen of mensen.Alleen in de daarvoor bestemde lessen.
    -Geen ruzie ,gevechten of agressie met je medesoort ,want iedere mutant is je familie.
    -Geen meisjes op de jongenskamers of omgekeerd
    - Geen vandalisme
    - Draag de kleur van je school op één of meerdere kledingstukken. Het is geen uniform ,maar wel verplicht.
    -Niet roken ,alcoholische dranken gebruiken of drugs nemen ,binnen het schoolgebied.
    - Alleen de woensdag namiddag ,iedere schooldag vanaf 16:00 en de zondag hebben de leerlingen vrij en mogen ze de stad in.


    Regels rpg:

    We proberen ongeveer 200 woorden te schrijven, niet minder.
    Reserveringen blijven 48 uur staan, denk er zelf aan.
    Geen perfecte personages
    Maximaal 2 personages (jongen en meisje) en 3 als je er een vaste leraar/lerares bijneemt
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in praattopic of rollentopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij. Tenzij ik er iemand voor aanwijs
    Vragen mogen altijd gesteld worden



    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 22):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Familie:
    Extra:

    Invullijstje leerkrachten en directeur:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (25-50):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    Gave:
    Welk vak :
    Familie:
    Extra:

    Die van de leerkrachten en directeur hoeven niet volledig uitgeschreven te zijn en kunnen door iedereen bespeeld worden, als je deze als vaste rol wilt, schrijf dit er dan aub bij.


    Alle rechten van dit topic gaan naar Raccoon.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:27 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Ghehe, lol. Hou die allergie maar want ik hou wel van lange rollen.:'D Al lukt het mezelf bijna nooit om echt een lange rol te maken, al helemaal niet zo eentje als die van jou.^


    Mij zou het wel kunnen lukken.
    Maar niet zo in 1,2,3. :/


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Mij zou het wel kunnen lukken.
    Maar niet zo in 1,2,3. :/


    Ik kan het alleen als ik in een goede schrijfbui ben, anders denk ik zo van: Oké, even snel iets in elkaar flansen. En dan is die meestal wat korter, niet heel kort, maar wel wat korter.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Ik kan het alleen als ik in een goede schrijfbui ben, anders denk ik zo van: Oké, even snel iets in elkaar flansen. En dan is die meestal wat korter, niet heel kort, maar wel wat korter.:'D


    Een omschrijving zoals hier krijg je als ik denk 'even snel iets in elkaar flansen'. x'D Ik kan gewoon niet korter dingen omschrijven als ik een idee in mijn hoofd heb, haha.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Een omschrijving zoals hier krijg je als ik denk 'even snel iets in elkaar flansen'. x'D Ik kan gewoon niet korter dingen omschrijven als ik een idee in mijn hoofd heb, haha.


    Ikzelf dwaal vaak af van zo'n lange omschrijving.
    Begin ik met 'sinterklaas' en eindig met 'autobandventieldopjesfabriekant'.
    Ik heb een nogal grote fantasie. :)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Yoda schreef:
    (...)

    Thank you. Ik begin te denken dat ik een allergie heb voor kort en compact ='D


    Valt wel mee hoe lang hij is. Hij is "maar" zo'n vijfhonderd woorden langer dan die van mij :')
    Het is echt een goede rol. Respect _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Valt wel mee hoe lang hij is. Hij is "maar" zo'n vijfhonderd woorden langer dan die van mij :')
    Het is echt een goede rol. Respect _O_


    Aww, dankje ^^ I like yours too!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    TheDarkKing schreef:


    Rol; Leerling Academie Of Guillotine.
    Volledige naam; Harry Harold Flindstone
    Leeftijd; 18 jaar oud, en verjaard op 5 Juli
    Karakter; Harry is een dealer, als hij iets doet voor jou wilt hij iets terug.
    Zijn gedachte hierbij is, is dat hij met alles en iedereen kiet wilt staan, anders zullen ze er nog wel voor boeten.
    Hij is onder anderen bang voor, deze angst komt doordat hij ooit eens werd geraakt door vuurwerk, hierdoor verloor hij zijn benen en heeft sinds dien twee ijzeren benen.
    Hierdoor Kreeg hij wel een speciale hart implantaat wat verbonden staat met zowel zijn hart als hersenen.
    Zijn vader is immers hersenchirurg en heeft Harry ook geopereerd.
    Deze implantaat zorgt er ook voor dat hij elk vast voorwerp kan besturen, voor zijn benen.
    Onder anderen is zijn familie al langer onderdeel van de school, omdat zijn voorouders bekend waren met de oprichter van de school.
    Uiterlijk;


    Harry heeft bruin haar en bruine ogen, hij is best gespierd met een sixpack, hij traint hier ook regelmatig op en gaat twee keer in de week naar de sportschool.
    Zijn stalen benen zitten hem soms in de weg, maar echter voelt het aan alsof hij een paar van de meest gespierde benen ter wereld heeft, en zo voelt het immers ook.


    [left]Gave; Zijn gave is eigenlijk onnatuurlijk, er zit een zeer krachtige magneet verbonden met zijn hart en hersenen.
    Hiermee is het voor hem mogelijk om elke vaste stof(Onder anderen: Kleding, Metalen, Zand) in zijn omgeving te besturen.
    Dit moest hij hebben omdat hij anders niet kan lopen met zijn stalen benen.
    Echter werkt het niet in het water en is het brandstof bloed.
    Tevens heeft hij een kleine natuurlijke, hij is bijzonder slim.
    [Dit valt onder: Mentaal]
    Familie; zijn IQ is van generatie op generatie geërfd en er zijn al veel generaties uit zijn familie die op Guillotine hebben gezeten.
    Harry heeft beide van zijn ouders nog, maar zijn oudere broer is inmiddels overleden doordat hij werd neergeschoten tijdens dat hij in Afrika ging vechten.
    De begrafenis van zijn broer is misschien wel het ergste moment van zijn leven.
    Zijn familie was altijd al trots op zijn broer, vooral door zijn rechtvaardigheid tegenover de mensen.
    Alleen denkt Harry dat mensen zijn broer verraden hebben en hem konden redden voor zijn dood.
    Extra; Angsten zijn vuur(werk) en water, water komt omdat hij daar dan letterlijk vast aan de grond zit.


    Wat aangepast, uiterlijk beschreven en wat anderen dingen toegevoegd.
    (Zie je dat ik heus wel grote rollen kan maken)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 20:33 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Wat aangepast, uiterlijk beschreven en wat anderen dingen toegevoegd.
    (Zie je dat ik heus wel grote rollen kan maken)


    Ik vind je rol goed. ( + groot of course. ;D )

    Ik ga mijn eigen rol hopelijk vanavond nog posten. En daarna kunnen we als de laatste mens(en) hun rol hebben ingevuld van mij part beginnen.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rol: Leerlinge Brighton
    Volledige naam: Rosemarie “Rose” Lena Amoris
    Leeftijd: 17
    Karakter: Rose is over het algemeen een rustig meisje wat ze ook op het eerste gezicht lijkt. Maar als je haar beter leert


    kennen en je bent vrienden met haar kun je merken dat ze ook heel druk kan zijn en melige buien kan hebben. Soms denkt ze aan dingen en kan ze weer in lachen uitbarsten zonder dat iemand weet waarom ze lacht. Als je Rose echt hebt gekwetst dan heb je ook wel echt iets voor elkaar, ze zal zich dan misschien nog voor jou groot houden maar zodra ze weg is zal ze gaan huilen. Je krijgt haar niet zo snel gekwetst, maar als dat wel zo is zal ze je niet zo heel snel meer vertrouwen behalve als je er reden voor geeft. In de ochtend heeft ze echt een ochtendstem, waar ze een verschrikkelijke hekel aan heeft. Een ochtendhumeur heeft ze niet zo snel. Rose kan het met veel mensen wel vinden, maar ze kan ook wel aanvoelen als ze het echt niet met iemand kan vinden. Ze haat niet zo snel mensen, maar het is ook niet zo dat ze met de eerste de beste vrienden wordt. Rose is veel, maar niet naïef. Ze kan sarcastisch uit de hoek komen, al helemaal als je een vraag stelt die in haar ogen dom is.
    Ze praat met niemand over haar familie en wat ze probeerden te doen, dat heeft ze ook nooit gedaan. Haar lievelingsseizoen is de herfst omdat ze het dan zo mooi vindt en het in de ochtend lekker ruikt. Rose heeft eigenlijk nooit vooroordelen over iemand totdat ze diegene kent.
    Uiterlijk:
    Rose heeft lange donkerbruine haren die ze meestal los draagt. Haar oogkleur is ook bruin. Ze draagt geen make-up, daar houdt ze niet van. Rose heeft van zelve al mooie rode lippen.
    De kleren die ze draagt hebben meestal een vrolijke kleur, het komt zelden voor dat ze een donkere kleur draagt. Rose is niet zo van de rokken en hakken, maar op zijn tijd draagt ze wel eens een jurkje.
    Gave: Flower power. Rose heeft de gave van de natuur, ze kan bloemen laten groeien en bomen. Maar kan ook bomen bewegen en andere dingen. Ze kan echter ook dingen laten verdorren. Ook al is haar gave niet een van de sterkste, houdt ze er toch van.
    Soms lijkt het net alsof de natuur van haar afstraalt, door de uitstraling die ze heeft en haar gave laat ze mensen soms vanzelf vrolijk worden of een glimlach

    op hun gezicht krijgen. Rose is soms dan echt letterlijk het zonnetje in huis.
    Familie: Rose heeft ouders die fel tegen mutanten zijn. Toen ze achter haar krachten kwamen hebben ze haar geprobeerd te vermoorden. Dit is echter niet gelukt. Na dit is ze weggegaan, nou ja. Eerder weggevlucht. Ze kon niet geloven dat haar familie dit haar had aangedaan. Een paar jaar later kwam ze op de Brighton Academy terecht.
    Rose heeft ook nog een broer die niets had tegen mutanten. Ze had een hele goede band met hem, maar sinds ze weg is heeft ze hem al in geen jaren gezien en daar kan ze nog steeds heel verdrietig van worden als ze daar aan denkt. Rose mist hem heel erg en zou het liefst teruggaan om weer met hem te praten en zich in een van zijn beroemde knuffels te laten trekken. Of op z'n minst een glimp van hem te zien om te kijken hoe hij er nu uitziet.
    Ze is soms erg bang dat hij helemaal niet meer leeft, als ze daarover droomt kan ze dat de rest van de dag niet meer uit haar hoofd krijgen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 19:44 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Ik vind je rol goed. ( + groot of course. ;D )

    Ik ga mijn eigen rol hopelijk vanavond nog posten. En daarna kunnen we als de laatste mens(en) hun rol hebben ingevuld van mij part beginnen.:Y)


    Yeah ^^


    Happy Birthday my Potter!

    NCIS schreef:
    (...)

    Ik vind je rol goed. ( + groot of course. ;D )

    Ik ga mijn eigen rol hopelijk vanavond nog posten. En daarna kunnen we als de laatste mens(en) hun rol hebben ingevuld van mij part beginnen.:Y)


    Dankje. :)
    En ik kan ook totaal niet wachten. ;)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ik zou toch wel graag een poging wagen. Ik ga alvast beginnen aan mn persoontje als dit goed is?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zaiphon schreef:
    Ik zou toch wel graag een poging wagen. Ik ga alvast beginnen aan mn persoontje als dit goed is?


    Kan niet wachten. :)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Och dit gaat wat worden ^^
    ben de enigeste docent hahahaha ^^
    thank god dat de andere dan gewoon bespeelt worden door iedereen :P

    Als het kan mag ik een leraar en een jongen.

    Ik maak het vandaag.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 10:04 ]


    Vampire + Servant = Servamp