• Voor een project op school ben ik, zoals de titel al zegt, op zoek naar Double Standards. Dat is eigenlijk alles wat ik te zeggen heb, haha. Wie kent er nog een paar voor me? Ik zoek vooral 'contrasten' tussen jongens-meisjes, maar van beide geslachten apart.
    Wat ik al heb (even kort door de bocht gezegd):
    - Meisjes mogen al hun emoties tonen, terwijl van jongens meestal wordt verwacht dat zij sterk in hun schoenen staan.
    - Dunne meisjes mogen dikke meisjes niet dik noemen, maar andersom mag wel, terwijl sommige meisjes het niet leuk vinden zo dun te zijn en zouden zij juist graag willen aankomen.

    Geen discussie over bovengenoemde punten graag, daar is dit topic niet voor. (cat)


    everything, in time

    - Witte mensen mogen een donker persoon met geen mogelijkheid "neger" of iets in die trant noemen, terwijl wij andersom wel bvb "white trash" etc zijn. Oftewel in 1 zin: racisme schijnt maar van 1 kant te mogen komen, maar als het omgekeerd is, is het een ramp.

    - Mannen houden van "vlees op de botten" omdat ze geen "skelet" willen knuffelen, maar tegelijkertijd lees en hoor je overal hoe je af moet vallen om eruit te zien als een topmodel, anders ben je niet goed genoeg.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    - Witte mensen mogen een donker persoon met geen mogelijkheid "neger" of iets in die trant noemen, terwijl wij andersom wel bvb "white trash" etc zijn. Oftewel in 1 zin: racisme schijnt maar van 1 kant te mogen komen, maar als het omgekeerd is, is het een ramp.

    - Mannen houden van "vlees op de botten" omdat ze geen "skelet" willen knuffelen, maar tegelijkertijd lees en hoor je overal hoe je af moet vallen om eruit te zien als een topmodel, anders ben je niet goed genoeg.


    Hetzelfde als dat negers elkaar wel nigger mogen noemen, maar blanke negers geen nigger mogen noemen.


    Your make-up is terrible

    Waarom kunnen meisjes wel over een ander meisje zeggen dat ze knap is, maar wanneer jongens dit over een andere jongen doet is dit meteen gay?


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Waarom kunnen meisjes wel over een ander meisje zeggen dat ze knap is, maar wanneer jongens dit over een andere jongen doet is dit meteen gay?

    Haha, zo waar deze. Een variant erop is: Waarom is het wel geil en sexy als twee meiden zoenen, maar twee jongens samen is smerig en gay?


    ars moriendi

    Oh en wanneer meisjes elkaar knuffelen, is dat 'normaal', maar wanneer jongens dat doen is gelijk gay. :')

    Misschien: meisjes die voetbalfan zijn, zijn cool en stoer, maar als een jongen iets meer 'meisjesachtig' leuk vind is hij meteen gay. Of is dit een flauwe?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, zo waar deze. Een variant erop is: Waarom is het wel geil en sexy als twee meiden zoenen, maar twee jongens samen is smerig en gay?


    4 borsten>2borsten>>>>>>>>>>>>>>>>>>>0borsten
    :Y)

    daaraan gerelateerd: Als mannen vroeg seks hebben en/of veel wisselende partners is het cool, als vrouwen dat doen zijn ze een slet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Pompeji schreef:
    Misschien: meisjes die voetbalfan zijn, zijn cool en stoer, maar als een jongen iets meer 'meisjesachtig' leuk vind is hij meteen gay. Of is dit een flauwe?

    Mwuah, van mij vinden ze het vooral grappig dat ik echt fanatiek voetbalsupporter ben, niet zozeer "cool". Sommige mensen vinden het zelfs een beetje raar, geloof ik. :') Maar ik weet niet of dat te maken heeft met het feit dat ik vrouw ben.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha, zo waar deze. Een variant erop is: Waarom is het wel geil en sexy als twee meiden zoenen, maar twee jongens samen is smerig en gay?


    Rowling schreef:
    Waarom kunnen meisjes wel over een ander meisje zeggen dat ze knap is, maar wanneer jongens dit over een andere jongen doet is dit meteen gay?


    Hanaemi schreef:
    Oh en wanneer meisjes elkaar knuffelen, is dat 'normaal', maar wanneer jongens dat doen is gelijk gay. :')


    Pompeji schreef:
    Misschien: meisjes die voetbalfan zijn, zijn cool en stoer, maar als een jongen iets meer 'meisjesachtig' leuk vind is hij meteen gay. Of is dit een flauwe?


    Uhm.... Obsessie much?


    quidquid excusatio prandium pro

    Als een man met veel verschillende vrouwen naar bed gaat is dat macho en stoer, terwijl een vrouw die met veel verschillende mannen slaapt vaak voor hoer of slet wordt uitgemaakt.
    Als een man zijn mening duidelijk brengt is hij besluitvaardig en een goede leider, terwijl een vrouw bazig en bitchy is.
    Een moeder die graag carrière wil maken is een slechte moeder. Een vader die graag carrière wil maken zorgt voor zijn gezin.

    Er zijn veel te veel van dit soort dingen op te noemen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okammy schreef:
    (...)

    4 borsten>2borsten>>>>>>>>>>>>>>>>>>>0borsten
    :Y)

    Maar.. maar.. borsten zijn niet geil D: Mooie torso's en brede schouders wel! :Y)


    ars moriendi

    Okammy schreef:
    (...)

    Uhm.... Obsessie much?

    Ik heb er niks tegen, maar zo word het wel gezien. Alsof ik daar wat aan kan doen. :')

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ik heb er niks tegen, maar zo word het wel gezien. Alsof ik daar wat aan kan doen. :')

    Inderdaad, er zijn gewoon heel veel tegenstrijdige zaken wat betreft homoseksualiteit. Meraki zocht naar tegenstrijdigheden, dus die worden gegeven.


    ars moriendi

    Deze zijn allemaal al heel goed, bedankt allemaal! ^^


    everything, in time

    Okammy schreef:
    (...)

    Uhm.... Obsessie much?


    Uhm.... Mijn beste vriend is homoseksueel en noemt zichzelf gay, dus ja. Ik heb niks tegen homoseksuelen.


    Alleen maar tranen van geluk