• Voor een project op school ben ik, zoals de titel al zegt, op zoek naar Double Standards. Dat is eigenlijk alles wat ik te zeggen heb, haha. Wie kent er nog een paar voor me? Ik zoek vooral 'contrasten' tussen jongens-meisjes, maar van beide geslachten apart.
    Wat ik al heb (even kort door de bocht gezegd):
    - Meisjes mogen al hun emoties tonen, terwijl van jongens meestal wordt verwacht dat zij sterk in hun schoenen staan.
    - Dunne meisjes mogen dikke meisjes niet dik noemen, maar andersom mag wel, terwijl sommige meisjes het niet leuk vinden zo dun te zijn en zouden zij juist graag willen aankomen.

    Geen discussie over bovengenoemde punten graag, daar is dit topic niet voor. (cat)


    everything, in time

    -Als vrouwen met 'grote' borsten negatief reageren over meisjes met 'kleine' borsten dan is dit heel gemeen en kwetsend maar andersom is veel minder erg
    -Als een jongen zoent met veel meisjes dan is hij stoer, en zodra een meisje zich uitleeft is het een slet.
    -Naar vrouwen in bikini/ondergoed kijken is vies en raar, naar Victoria Secret kijken is wel oke.

    Veel tattoos bij een man is mooi en sexy, maar bij een vrouw word het lelijk gevonden.

    Vrouwen mogen wel naar mannen staren, maar zodra mannen naar vrouwen staren zijn het pervs.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Vrouwen mogen wel naar mannen staren, maar zodra mannen naar vrouwen staren zijn het pervs.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Enface schreef:
    -Als vrouwen met 'grote' borsten negatief reageren over meisjes met 'kleine' borsten dan is dit heel gemeen en kwetsend maar andersom is veel minder erg

    Sorry, maar dat is echt niet waar (in mijn omgeving in elk geval). Er worden ook vaak zat (vaker misschien zelfs wel) opmerkingen gemaakt over vrouwen met een grote boezem.


    ars moriendi

    Dat mannen ongestoord mogen poepen en vrouwen er vies op nagekeken worden. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als mannen vrouwen slaan, is het een groot drama, maar als vrouwen mannen slaan is dit oké.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Orchard schreef:
    Dat mannen ongestoord mogen poepen en vrouwen er vies op nagekeken worden. (cat)


    Sorry hoor, maar waar ik vandaan kom word je sowieso vies aangekeken als je ergens midden in het zicht gaat zitten poepen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ribery schreef:
    (...)
    Sorry, maar dat is echt niet waar (in mijn omgeving in elk geval). Er worden ook vaak zat (vaker misschien zelfs wel) opmerkingen gemaakt over vrouwen met een grote boezem.


    Dat kan prima zo zijn, in mijn omgeving ondervind ik het echter anders. Ik ben het met je eens over de opmerkingen, maar ik doelde niet echt op de hoeveelheid opmerkingen. Ik bedoelde negatieve reacties en de mate waarin ze als kwetsend worden ervaren.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:36 ]

    Okammy schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar waar ik vandaan kom word je sowieso vies aangekeken als je ergens midden in het zicht gaat zitten poepen (cat)

    In Friesland is dat heul normaal, hoor. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    In Friesland is dat heul normaal, hoor. (cat)


    Komt door de hoge alcohol inamme in friesland 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Okammy schreef:
    (...)

    Komt door de hoge alcohol inamme in friesland 8D

    Da's in west-Friesland. Dat zijn wannabe's.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vrouwen die mannenkleding dragen wordt veel makkelijker geaccepteerd dan mannen die vrouwenkleding dragen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Vrouwen die mannenkleding dragen wordt veel makkelijker geaccepteerd dan mannen die vrouwenkleding dragen.

    De mannen die ik ken, vinden dat wanneer een vrouw mannenkleding draagt ze direct gay moet zijn. En als een vrouw kort haar heeft ook, want ze horen nu eenmaal "lang haar te hebben". :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.