• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......



    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    Nogmaals het is gewoon voor de LOL en is niet bedoeld om heel serieus te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ash

    'Dat moet vast heftig voor je zijn geweest...' Ik kijk haar strak aan. 'En nu ga je maar even tegen Ethan op neuken? Dat moet vast nog veel vermoeider zijn geweest. Luister schat, ga gewoon werken net zoals iedereen. Je hebt nog geen reed uitgevoerd.'
    'En jij zeker wel?' vraagt ze, wetend dat het een slappe vraag is.
    'Ja ik heb de hele dag al meubels in elkaar aan gezet. Laat het in ieder geval duidelijk voor je zijn dat dit een bed en breakfast is en geen seksboederij.'

    Ik draai me met een ruk om en loop het kleine kamertje uit. Met grote passen loop ik naar buiten. Het is er warm, ik haat warm. De felle zon brandt in mijn ogen. Ik heb me de hele dag nog niet naar buiten begeven. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en kijk uit over het bergachtige gebied. Ik vind uiteindelijk toch de warmte en zon is slecht voor mijn pas geverfde haartjes. Ik besluit naar de achterkant van het gebouw te gaan. Nina zit bij het zwembad. We begroeten elkaar en genieten samen van de schaduw.
    'Is het misschien niet een idee om de wanden van het zwembad te verven? Ik bedoel alles wat jij met een kwast aanraakt verandert in een meesterwerk. Is het niet een idee om vissen op de wanden te schilderen?'

    [DutchAlpha zegt: Niet zoveel typen daar wordt ik moe van en kijk weetje een bed and breakfast is eigenlijk alleen maar voor mensen die er een nachtje slapen en dan verder trekken, is het dan niet een idee om er een herberg, pension of hotel van te maken. Anders zijn de gasten er maar heel kort en alleen maar 's nachts.]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 13:46 ]


    ©1998

    Lola

    Ik zat nu in de keuken, waar het lekker verkoelend was vergelijkend met de warmte buiten. Zo af en toe nam ik een slokje van mijn koude cola, maar het grootste deel zat ik vooral te genieten van het mooie uitzicht, dat je door het keukenraam had. Ik keek even op de klok en zag dat het al weer half zes was, etenstijd. Aangezien iedereen nog aan het werken was, besloot ik dat ik me maar over het eten zou ontfermen. Ik vond het ook niet zo erg, ik vind koken leuk, dus dat komt mooi even uit. Ik nam mijn laatste slok cola en pakte een kookboek van de stapel. 'We moeten echt nog een keer hier kastjes maken.' ging er door mijn gedachtes. Ik begon door het boek te bladeren voor iets lekkers. Jammer genoeg vond ik niet echt iets, wat ook lekker verfrissend was bij dit weer. Ik besloot daarom ook maar, om gewoon en koude salade te maken met gebakken aardappelen en voor vlees moest ik nog wel wat bedenken. Ik keek even of we alles in huis hadden om het klaar te maken en ging aan de slag. Ondertussen kwam Ethan ook nog thuis met de boodschappen en hij begon uit te pakken. Terwijl hij aan het uitpakken was, viel mijn blik op de kipfilet die op de tafel lag. Hmm lekker, dat past er wel bij. Ik pakte de kip en sneed het in stukjes, stopte het in de pan en liet het bakken. Ik zette ook nog wat eitjes op voor de liefhebbers.

    [ik ben het wel eens met DutchAlpha, maar dat zou ik een herberg doen omdat een hotel wat te shique (of hoe je het ook schrijft) is denk ik...]

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 15:44 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    [Chiq?]


    ©1998

    Ash

    Ik loop de keuken in.
    'That smells great Lola.'
    'Dankje,' zegt ze en glimlacht.
    'Vind je het erg als ik hier even het een en ander op kom hangen?'
    Ze schud haar hoofd en ik begin met het installeren van keukenkastjes en plakken. Ik heb in de tijd dat ik hier ben ondervonden dat ik best goed overweg kan met een boor, misschien worden we zelfs vrienden.
    'Weet jij waar de borden en zo staan?'
    'Ja ik wijs ze je zo aan maar eerst eten.'

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 17:01 ]


    ©1998

    Vanessa

    Ash is een trut, dacht ik terwijl ik de kwast in de behanglijm dompelde. Maar ze weet wel hoe ze me aan het werk krijgt. Ik had de kamer bijna helemaal behangen toen ik de trut in kwestie hoorde schreeuwen. "ETEN!!!" Ik zuchtte, en liep toen snel naar de half verbouwde keuken. Alle anderen zaten al rond de tafel. "Heeeeeeyyyyyyy" riep ik. "Oh, Lola, ik zie dat je jezelf bevrijdt hebt, goed voor jou." riep ik in het voorbijgaan. Ze stak haar tong naar me uit, maar keek wel een beetje nijdig. "Lola heeft heel veel werk verricht met het zwembad," verdedigde Nina. Ik lachte tijdens het handenwassen. "Daar had ze dan ook alle tijd voor!"


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Nina

    Ik vond het fijn om even een pauze te hebben, met mijn water in mijn hand kwam eerst lola naast mij zitten. Na een tijdje kwam ook Ashley ook naast ons liggen. We lagen er even te zonnen en te genieten van het uitzicht. Het was immers een soort van berg, en hoe hoger je zit hoe mooier het uitzicht werd.
    Na een tijdje werd het een beetje saai, en liepen ze een voor een weg. Ik ging even kijken naar het zwembad. Wat bvanessa had gezegt was geen goed idee. Terwijl Lola het zwembad af maakte kon ik de tegels mooi beschilderen.
    Ik loop naar binnen. De geur van kip lokt mij naar de keuken waar ik ethan en lola aantref. 'Heei, lekker gekookt?' zeg ik en kijk een voor een ze aan. Ik ga naar de wasbak en was mijn handen zorgvuldig. Ik moet hard boenen wil ik de verf eraf krijgen. maar na een tijdje krijg ik het eraf. ondertussen liep Vanessa, mijn favorite sarcastische maatje, binnen en kraakte lola af. Ik verdedigde haar door te zeggen dat ze wel veel had gedaan aan het zwembad. Ik pakte de handdoek en stapte opzij zodat vanessa haar handen kon wassen.
    Ik kon het niet laten om even mijn handen, die heel erg koud zijn geworden door het vele wassen, in haar nek te leggen. Als ze schrikt spat er allemaal water van haar handen in mijn gezicht. Ik lach keihard en hang de handdoek op, nadat ik mijn gezicht ermee af had gedroogd. Ik pakte de borden uit de kastjes, die heel erg raar waren ingericht en legde die neer op onze mooie geimproviseerde picknicktafel.
    De borden waren van verschillende kleuren.
    'Nu het eten nog'zei ik en ik maak met mijn handen rondjes om mijn buik, die bloot was aangezien ik een te kort topje aan had. Daaronder een rokje en zoals altijd geen schoenen. Ik ging zitten en zei tegen Vanessa dat ze er wel bij mocht komen.
    'Etuuh, etuuh' roep ik terwijl ik met het bestek dat Vanessa had gepakt tegen de tafel bonk

    (ja, vanaf nu is het een herberg, en ik had even zin om je te irriteren)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Wat had Vanessa gezegt dat geen goed idee was? Leuke post, verder. Lekker lang!)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Noob de kastjes zijn nog niet ingericht. En please doe niet zo vervelend]


    ©1998

    Ethan

    Genietend luister ik naar het geklinkel van het bestek op de borden. Het eten is heerlijk, de mensen zijn gezellig, niets dat nu nog fout kan gaan. 'Het eten is heerlijk' complimeer ik Lola met het eten. Meer mensen rond de tafel geven haar complimentjes over haar eten en je ziet haar opbloeien. Ze glunderde! Ik buig me weer over mijn eten heen en glimlachend stop ik een stukje kip in mijn mond.
    (sorry voor het kleine stukje, maar ik ga naar een verjaardag:))

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:28 ]


    You shall not pass!

    Nina

    Ik kijk naar het eten dat Lola op tafel zet, heerlijk. Ik grijp direct naar de kip, mijn lievelingseten. Ik at best snel, als ik zie dat Ethan me raar aan begint te kijken veeg ik mijn mond af met een doekje en eet ik weer normaal. Ik was even vergeten dat we hier met zn allen aten. Ik liep naar de wasbak om mijn bord daar neer te zetten. 'Iemand zin in een potje volleybal in het gras?' vraag ik en ik ga weer aan de tafel zitten. 'Ik wel'zeg ik dan als niemand reageerd


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lola

    Ik kreeg van iedereen complimenten, waar ik nog al om moet blozen. Ik kan niet goed met complimenten omgaan, dat was al een feit. Ik concentreerde me daarom ook op mijn eten. Na een tijdje hoor ik Nina vragen wie er mee doet met een potje volleybal. Ik slik even mijn hap met eten door.
    "Ik wil wel meedoen!" roep ik en om het extra te bestempelen sta ik op een loop naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:57 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    NIna

    een beetje overenthousiast zeg ik 'Okee, ik en Lola samen tegen jullie drie???' Ik liep al naar de kast waar we veel spul in gooiden om de volleybal. Ik wachte niet eens op de rest en wilde al weg lopen. ik draai me om, 'Nou kom op' ik wenk de rest die een voor een hun borden in de wasbak zetten en ik loop voor ze uit naar het speelveld. Ik had grote planen met dit veld, en precies hier zou een net komen, voor ons , om volleybal te spelen natuurlijk. de balm was mooi oranje met groen, mijn lievelingskleuren en ik gooiden hem naar Lola. 'Wij eerst wij hebben een persoon minder'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ash

    Ik ging met de anderen mee naar buiten. Ik zat bij Ethan en Vanessa in het team. Ik haat volleybal, maar voor de teamspirit doe ik even mee. Ik veeg mijn fel blauwe lok naar achteren en trek mijn beanie recht op mijn hoofd.


    ©1998

    Vanessa

    Volleybal, jippie. Ik zat in een team met Ethan, geweldige, schattige, stotterende Ethan. Oh, en Ash, en Ethan. En had ik Ethan al genoemd. Nina en Lola, die elkaar vandaag wel erg veel steunden, zaten ook samen in het team. Buiten hadden we een simpel springtouw opgehangen tussen twee bomen als net en we speelden met een oude volleybal van Ash. "Ik haat volleybal," mopperde deze chagrijnig. Waarom heb je dan uberhaupt die volleybal, dacht ik. "Jij mag eerst opslaan schatje." Ik gaf de bal aan Ethan. "En probeer hem niet meteen stuk te slaan, liefje," fluisterde ik in zijn oor.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Lola

    "En nog een punt!" riep Nina en we gaven elkaar een high five. Vanessa stond ons chagerijnig aan te kijken, omdat Nina en ik gewoon vet voor staan.
    "Laten we stoppen het is niet leuk meer." zeurde ze ook..


    look out for the apple! He's watching you...