• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......



    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    Nogmaals het is gewoon voor de LOL en is niet bedoeld om heel serieus te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Vanessa

    `Hey Lizzy!` roep ik zodra ik een bekende bos blond haar spot. Ze maakt zich lachend los uit de omhelzing met Nina en slaat haar armen om mij heen. Lizzy is heel vrolijk, en haar knuffels zijn bij iedereen populair. Nou ja, bijna iedereen, voeg ik er in gedachten aan toe als Ash zich snel uit haar eigen omhelzing bevrijdt. `Daar komt er ook een opdagen,` zegt deze sarcastisch, maar ik hoor de lach in haar stem. `We zijn al ontzettend ver,` verteld Nina. Ik knik hevig, `ja, en ik heb de buitenmuur al geschilderd, hij is prachtig geworden. Maar hoe kan het ook anders, met mijn talent!` Nina werpt me een afkeurende blik toe, maar Lizzy schiet in de lach, ze weet heel goed dat ik net zoveel schildertalent heb als een duizelige sprinkhaan. `Nou, ik zou graag bijpraten, maar ik heb een afspraak met Ethan. De arme schat heeft me al te lang moeten missen,` roep ik.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (het verhaal klopt toch, zo. is dit een beetje hoe Lizzy moet zijn)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:50 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Vanessa

    `Hey Lizzy!` roep ik zodra ik een bekende bos blond haar spot. Ze maakt zich lachend los uit de omhelzing met Nina en slaat haar armen om mij heen. Lizzy is heel vrolijk, en haar knuffels zijn bij iedereen populair. Nou ja, bijna iedereen, voeg ik er in gedachten aan toe als Ash zich snel uit haar eigen omhelzing bevrijdt. `Daar komt er ook een opdagen,` zegt deze sarcastisch, maar ik hoor de lach in haar stem. `We zijn al ontzettend ver,` verteld Nina. Ik knik hevig, `ja, en ik heb de buitenmuur al geschilderd, hij is prachtig geworden. Maar hoe kan het ook anders, met mijn talent!` Nina werpt me een afkeurende blik toe, maar Lizzy schiet in de lach, ze weet heel goed dat ik net zoveel schildertalent heb als een duizelige sprinkhaan. `Nou, ik zou graag bijpraten, maar ik heb een afspraak met Ethan. De arme schat heeft me al te lang moeten missen,` roep ik.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Vanessa

    `Hey Lizzy!` roep ik zodra ik een bekende bos blond haar spot. Ze maakt zich lachend los uit de omhelzing met Nina en slaat haar armen om mij heen. Lizzy is heel vrolijk, en haar knuffels zijn bij iedereen populair. Nou ja, bijna iedereen, voeg ik er in gedachten aan toe als Ash zich snel uit haar eigen omhelzing bevrijdt. `Daar komt er ook een opdagen,` zegt deze sarcastisch, maar ik hoor de lach in haar stem. `We zijn al ontzettend ver,` verteld Nina. Ik knik hevig, `ja, en ik heb de buitenmuur al geschilderd, hij is prachtig geworden. Maar hoe kan het ook anders, met mijn talent!` Nina werpt me een afkeurende blik toe, maar Lizzy schiet in de lach, ze weet heel goed dat ik net zoveel schildertalent heb als een duizelige sprinkhaan. `Nou, ik zou graag bijpraten, maar ik heb een afspraak met Ethan. De arme schat heeft me al te lang moeten missen,` roep ik.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Vanessa

    `Hey Lizzy!` roep ik zodra ik een bekende bos blond haar spot. Ze maakt zich lachend los uit de omhelzing met Nina en slaat haar armen om mij heen. Lizzy is heel vrolijk, en haar knuffels zijn bij iedereen populair. Nou ja, bijna iedereen, voeg ik er in gedachten aan toe als Ash zich snel uit haar eigen omhelzing bevrijdt. `Daar komt er ook een opdagen,` zegt deze sarcastisch, maar ik hoor de lach in haar stem. `We zijn al ontzettend ver,` verteld Nina. Ik knik hevig, `ja, en ik heb de buitenmuur al geschilderd, hij is prachtig geworden. Maar hoe kan het ook anders, met mijn talent!` Nina werpt me een afkeurende blik toe, maar Lizzy schiet in de lach, ze weet heel goed dat ik net zoveel schildertalent heb als een duizelige sprinkhaan. `Nou, ik zou graag bijpraten, maar ik heb een afspraak met Ethan. De arme schat heeft me al te lang moeten missen,` roep ik.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (oeps, das een beetje veel. Sorry mijn laptop liep vast en toen postte hij het bericht ineens heel vaak)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:51 ]


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    {Heel erg mooi Danaé}


    ©1998

    Ash [Jullie posts lopen niet zo goed in elkaar over dus ik maak er iets prachtigs van]

    'Nou als je het aanbied,' zeg ik tegen Nina. We lopen weg bij Lizzy en Vanessa. 'De keuken mag nog wel een mooi kleurtje en ik verbied zeker niet om je creativiteit te uiten. Moet ik even helpen met je verfspulletjes halen?'
    'Ja dat is wel goed.' We lopen samen naar buiten. In de verte zie ik een dikke dreigen de wolken hangen. Je voelt aan de drukkend lucht dat het zo gaat onweren. Snel help ik Nina's spullen binnen halen.
    'Laten we de andere maar waarschuwen en helpen hun spullen binnen te halen. Hopen dat ze hun dingen af hebben.'


    ©1998

    Nina

    Ik loop maar met Ash mee en beelde me in wat ik op de muurkon maken. Ik had vaak iets geschildert als een raam waardoor je de wolken kon zien en de zon, maar aangezien de kamer zich middenin het gebouw begaf, aan een opn plaats, zat er ten eerste al een raam in en kwam er dan juist een raar effect. Ik besefte me niet dat we al buiten waren en bij de eerste paar regendruppels schrik ik wakker en mijn eerste reactie is om keihard te gaan schreeuwen dat het regent. Lekker bezig dus


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ash

    'Ja, goed geconstateerd Nina het regent. Rustig maar en help me alle mensen te verzamelen.'


    ©1998

    Lola

    "O, shit!" Zeg ik, nadat ik Nina keihard hoorde roepen dat het regende. Ik rende naar het zwembad toe en zag wat ik al concludeerde. Er waren spullen in het zwembad, die niet nat mochten worden. Ondertussen was het nu al keihard aan het regenen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 22:57 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    Ethan

    Iedereen rent paniekerig naar buiten en komen met handen vol terug naar binnen. Als ik naar het zwembad loop zie ik dat Lola al bezig is met spullen oprapen. Snel spring ik ook in het zwembad en pak wat spullen. Die leg ik op de rand en omdat we de trap hier niet meer hebben, druk ik mezelf omhoog en help Lola ook uit het zwembad te komen. Samen rennen we door de stromende regen naar binnen, leggen de spullen neer en gaan weer naar buiten voor de andere spullen.


    You shall not pass!

    (haha lola had zichzelf gewoon uit het zwembad kunnen trekken, beetje jammer dat ze daar nu achter komt)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ash

    'Ik heb jullie wel!' roep ik naar Ethan en Lola. 'Als een iemand in het bad gaat staan dat brengen die anderen alles naar binnen.' Ethans springt in het bad en Lola en ik rennen af en aan met de spullen.


    ©1998

    Lizzy

    Ik ren ook snel naar binnen en kijk om me heen. Het gebouw is echt al mooi geworden. Iedereen heeft zo zijn weg gevonden, en ik kan het niet helpen om me een beetje eenzaam te voelen. Ik plof neer op een stoffige bank en maak het mezelf comfortabel, en voor ik het weet val ik in slaap.