• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......



    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    Nogmaals het is gewoon voor de LOL en is niet bedoeld om heel serieus te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    (Wow, ik wist niet dat we al waren begonnen, en waarom sta ik niet op de lijst? :s Jafta ook niet.)

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 20:50 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Ash

    Godzijdank wilde Vanessa ook stoppen.
    'Zal ik anders een kampvuur maken?' vraag ik. De anderen knikken instemmend. Voor de school, aan de rand van het bos. Gooien we wat droog hout op een stapel. We halen stoelen van binnen en Lola haalt wat lekkers van binnen. Ethan schenkt drinken in en Nina haalt haar gitaar en het wordt een gezellig boel. Ik staar in het vuur en denk aan niks anders dan vlammen die likken aan het droge hout. Vervolgens staar ik naar de sterren hemel. Het is een heldere nacht en de temperatuur is snel gedaald. Ondanks dat ik nog steeds in mijn t-shirtje zit heb ik het niet koud.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 21:06 ]


    ©1998

    MaraCroft schreef:
    (Wow, ik wist niet dat we al waren begonnen, en waarom sta ik niet op de lijst? :s Jafta ook niet.)


    (muis zou het nog even afmaken en de laatste personages erbij zetten. Ik sta er ook nog niet goed in. Jullie kunnen zo meedoen als jullie willen hoor.)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Vanessa

    'S avonds wordt het kouder en kouder. Ik kroop dichter tegen Ethan aan, die ongemakkelijk naast me zat. "Ik heb het koud,' fluisterde ik. "Houd me eens warm." Met een kop zo rood als de vlammen sloeg hij een klungelige arm om mijn schouders. Ash, die tegenover me zat, rolde met haar ogen. Ze was de enige die geen vest had aangetrokken. "Heb je het niet koud?" vroeg Nina haar verbaasd, toen de zon bijna helemaal onder was. Het bos om ons heen was gehuld in vreemde, mysterieuze kleuren. Ash haalde haar schouders op. "Nope," mompelde ze terwijl ze een steentje naar een weg sprintende eekhoorn gooide. "Niet doen, joh!" Riep Lola geschrokken uit. "Nah, ik vond het wel grappig." verklaarde ik. Ash keek me aan en haar blik was bijna, waarderend. Al kon ik de minachting eronder ook duidelijk zien. Ik beet op mijn tong om een glimlach binnen te houden, ik wist zeker dat zij hetzelfde deed.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Ashley Olivia Lavon

    Ik knoop een gesprek aan met Lola. Ze had de hele dag tegeltjes lopen leggen in de het zwembad. We hadden het over de zon.
    'Ik ben meer een nacht mens, ik heb het niet zo op de zon al dat felle licht.'


    ©1998

    Lola

    Ik had samen met Ash gesprek die over de avond en morgen ging. Uiteindelijk kwamen we op het onderwerp: de keuken. Ik weet niet hoe we er op gekomen zijn, maar we zijn er op gekomen. We hadden het een beetje over hoe we het wouden inrichten. Aangezien Ash waarschijnlijk alle kastjes in elkaar gaat zitten en ik wel vaak wil gaan koken. Op gegeven moment begin ik echt te rillen, ondanks het warme vuur.
    "Sorry jongens, maar ik ga naar binnen het is hier veelste koud." zeg ik dan ook.
    "Ik ga met je mee." Hoor ik van verschillende kanten en ik kijk hun allebei aan.


    look out for the apple! He's watching you...

    Ethan

    Terwijl Ash zuchtend op staat en nog mompeld dat het helemaal niet koud is, laat ik mijn arm van Vanessa haar schouder afglijden en sta op. Ik voel dat ze naar me kijkt en dat maakt me een beetje nerveus. Snel loop ik door en ga naar binnen terwijl ik de deur open houd voor Lola die achter me aan loopt.
    'Heb je het ook zo koud?' vroeg ze terwijl we samen naar de keuken liepen. Ik schudde mijn hoofd, maar zei verder niets. 'Hoelaat is het?' Ik schrik een beetje als ik ineens de deur met een knal dicht hoor gaan. 'half 11' Nina komt binnen gelopen en laat zichzelf op een stoel zakken. 'Oké,bedankt! Dan ga ik maar eens op bed, welterusten' zeg ik terwijl ik al naar de trap aan het lopen ben!


    You shall not pass!

    Ashley Olivia Lavon

    Ik vind Ethan zielig, tot dat de andere jongens komen is hij de enige jongen hier. Vanessa eist bovendien ook nog veel van hem, ik vraag me af sinds wanneer zei zo geïnteresseerd is hem. Ik ken Ethan al mijn hele leven, we zijn al vrienden zolang ik me kan herinneren en ik kan me niet voorstellen dat hij ooit een relatie zou willen met een persoon als Vanessa. Ze is zo verwent.

    Even later lig ik in mijn bed, ik trek de deken hoog op ondanks dat ik het niet koud heb. Nina is wilt om zich heen aan het slaan omdat een mug haar nacht rust verstoord. Ik glimlach. Even later val ik in slaap.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 15:49 ]


    ©1998

    Lola

    Nadat een aantal mensen ook gingen slapen, ging ik ook slapen. Ik ging in bed liggen en merkte nu pas dat ik erg moe was. Ik sloot daarom ook dankbaar mijn ogen en het duurde ook niet lang voordat ik aan het slapen was.


    look out for the apple! He's watching you...

    Ashley Olivia Lavon

    Midden in de nacht wordt ik wakker. Ik zie dat Lola ook wakker.
    'Zullen we even een stukje wandelen?' vraagt ze.
    'Ja is goed.'


    ©1998

    Lola

    Ik twijfelde even of ik wel mee zou gaan, maar stemde er toch mee toe. Ik riep Zoey die vrolijk naar me toe kwam.
    "Dan kan ik haar meteen uitlaten." zei ik als uitleg. Ash knikte alleen maar. We lopen naar buiten het bos in.


    look out for the apple! He's watching you...

    Ashley Olivia Lavon

    Samen met Lola en Zoey liep ik het bos. Het was er donkerder dan overdag. Logisch. De maan schijnt verlicht ons pad. Opeens horen we achter ons geschreeuw.
    'Loli! Ash!' het is Nina....


    ©1998

    Nina

    Ik ie dat twee mensen naar buiten gingen en ik had ook wel zin om mee te lopen. Ik riep ze even en wanneer ik dichtbij genoeg ben pak ik Lolis mouw. Zoey komt weer naast me lopen. 'Jongens kom.' zeg ik en ik loop voor ze uit naar een mooie grote boom. Ik klim erin.'Hier boven!'zeg ik en ik klm nog wt verder. Als ik hoog in de boom zit kijk ik naar de hemel, die bedekt is met sterren. 'Prachtig is het niet?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ashley

    Nina klimt de boom in. Lola en ik klimmen achter haar aan.


    ©1998

    Lola

    Ashley volgde Nina de boom in. Ik had er zelf niet echt zin in, maar volgde hun toch. Nina zat nu boven in de top van de boom, Ash ook bijna en ik ook. Ik wou nog een tak omhoog klimmen tot mijn been uitschoot. Ik gilde even van schrik, maar wist me daarna wel weer op de been te krijgen.


    look out for the apple! He's watching you...