• Ergens boven op een berg, omringt door bos, staat een school. Een groepje vrienden/vriendinnen vind deze school en hij is verlaten. Het is s' nachts en het is er best wel eng. Dan besluiten ze maar om de volgende dag terug te komen. Als ze de volgende dag terug komen, ziet het er heel mooi uit. De vriendengroep die allemaal net een examen achter de rug hebben besluiten om deze school te kopen en te gaan verbouwen. Bij de notaris blijkt het huis niet vee waard te zijn en komen ze er b het spaargeld van de rijkste van hun al. Als ze de school hebben moeten ze nog overleggen wat ze ervan willen maken: een bead and breakfast. Ze delen de taken in, eentje zal het zwembad aanleggen, de ander zou de kamers inrichten. Zo hebben ze een plan, nu nog uitwerken. Maar nooit dachten ze terug aan die nacht dat het zo eng was geweest. Na een week vind de eerste uit dat hij goed een kracht kan besturen, een voor een vinden ze hun kracht en ze vinden samen uit waar ze voor zijn.......



    Dit RPG is een simpel RPG. Hij is bedoelt om even tegen alle regels voor de lol aan een makkelijk RPG mee te kunnen doen. De opdracht is simpel, er zijn een paar vrienden die het moeten opknappen, een paar kamers zijn klaar dus er kunnen al gasten komen.

    Regels:
    - Er zijn geen regels, misschien als ik iets zie wat toch verwarring brengt, maak er een regel over maar in principe mag alles.
    Wel graag even voor er grote dingen gebeuren overleggen.
    -> dingen die hier wel mogen: Perfecte personen, oneliners, en heel veel personen(het liefst dan heel veel gasten en 1 of 2 hoofdpersonen)
    2 regels die gewoon moeten:
    1 Of topic tussen haakjes, en mag gewoon in het speeltopic.
    2 Alleen ik MinimuisBeta mag een nieuw topic openen.

    Nogmaals het is gewoon voor de LOL en is niet bedoeld om heel serieus te zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 16:05 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Vanessa

    Nadat Lola Ethan en mij zo bruut had onderbroken zocht ik Nina maar eens op. Ik had wel erg veel tijd met Ethan doorgebracht, en nu wilde ik wel weer eens wat 'girltime'. Natuurlijk vond ik Nina buiten, eeuwig aan het schilderen. "Hey!" riep ik toen ik aankwam.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Nina

    'Heei!' riep ik weer overenthousiast, ik had net de laatste dingen voor mijnboom gemaakt en liep wat naar achter om het resultaat te bekijken. 'En wat vind je ervan?'vraag ik en leg mijn kwast in de zwarte verf. Ik wrijf met mijn handen over elkaar om de restjes opgedroogde verf ervan af te halen. Ik was er best trots op.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ethan

    Opgelucht blies ik mijn ingehouden adem uit en volgde Lola naar het metselachtige iets waar ze het over had. Uiteindelijk kwamen uit bij het zwembad. 'Ik haal alvast de ladder'zei ik lachend tegen haar. Haar vrolijke lach achtervolgde me terwijl ze in het zwembad sprong. Met de ladder op mijn schouder leunend, liep ik weer naar Lola toe, die alweer druk bezig was. Ik legde de ladder tegen de wand aan en sprong ook in het zwembad.
    Na een tijdje tegeltje te hebben gelegd in het zwembad, had ik het warm. Ik ging even op mijn knieën zitten en veegde het zweet van mijn voorhoofd. 'Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Vanessa?' Lola haar vraag verbaasde me nogal. Nieuwsgierig keek ze me aan terwijl ze zich omdraaide en ook op haar knieën ging zitten. 'Ik weet niet precies wat er is tussen ons.' Gaf ik vaag antwoord. Ik wist het ook niet beter te omschrijven dan ik nu deed. Ze knikte begrijpelijk en draaide zich weer om, om verder te gaan. Nog een laatste keer veeg ik het zweet van mijn voorhoofd af en pak een nieuw tegeltje die ik vast metsel aan de wand van het zwembad.


    You shall not pass!

    Ashley

    'Dat is echt geweldig!' roep ik terwijl ik Nina en Vanessa nader. 'Nina je moet echt iets met je talent gaan doen!'
    'Dat doe ik nu toch ook,' zegt ze sarcastisch.
    'Daar heb je een punt, maar ik kwam eigenlijk voor Vanessa, ik heb iemand nodig die een beetje sterk is om de kasten te verslepen.'
    'Ja is goed joh,' antwoord Vanessa. Samen lopen we naar binnen.

    [Er zijn eigenlijk best wel weinig gasten, zal ik even fietsbandposten?]


    ©1998

    Lola

    Nadat Ethan me had geholpen met het metselding te verplaatsen, bleef hij nog helpen met metselen. Waar ik hem dankbaar voor was.
    "Zullen we het wat leuker maken?" Vroeg ik vrolijk aan Ethan. Hij keek me heel even aan, waar ik de blik niet van kon plaatsen.
    "Ja is goed." Antwoorde hij uiteindelijk. Ik glimlachte vrolijk en zette de muziek van mijn IPod aan, het geluid op zijn hardst. Ik lachte weer en bewoog mee op de muziek en begon mee te zingen. Ethan keek me lachend aan en deed uiteindelijk ook mee. Ondertussen waren we ook nog aan het metselen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 3:02 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    vanessa

    "Is goed joh," zeg ik tegen Ash. "De buitenmuur wordt trouwens leuk zo, alleen had ik het natuurlijk veel beter gekund!" roep ik naar Nina terwijl ik achter Ash aan naar binnen loop. Ik kijk net op tijd achterom om te zien dat Nina haar tong naar me uitsteekt.

    "Oké', dus ik dacht: als we deze kast nou hierheen schuiven," Ash wijst me aan wat ze bedoeld. "Dan past hier precies het bed. Tenminste, de tweepersoonsbedden zijn 1.60 bij 2 meter, toch?" Ik loop naar het spikspinter (spiksplinter? spiksplinter?? whatever) nieuwe bed dat we pas hebben ingekocht en kijk op het label. "Het is 1.70 bij 2," vertel ik, terwijl ik een moeilijk gezicht trek. "Oh, meen je dat nou?! Kut!" Roept Ash. "Nou ja, misschien kunnen we de kast een stukje verder naar de hoek duwen en dan zou het bed net moeten passen, toch?" "Ik denk het," mompel ik. Bij Ash lijk ik altijd net iets minder zeker van mijn zaak dan bij ieder ander. Misschien omdat het net zo'n brutale bitch is als ik zelf ben.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (Hallo, ik heb het topic ook eindelijk gevonden :P Sorry ik had het een beetje druk.)

    Lizzy

    Ik gaap als de taxi chaffeur me eindelijk afzet bij de school. Ik was de laaste paar dagen weg geweest, en kon nu eindelijk mee helpen aan de bouw. De taxi-man keek me een beetje raar aan, waarschijnlijk omdat ik in een kort broekje en mijn bikini liep, maar ik glimlachte naar hem en gaf hem het geld. "Hey, bedankt he' zei ik en toen stapte ik uit, mijn tas met me meeslepend. Ik liep naar de voordeur en belde aan, maar kreeg geen antwoord. Ik hoorde stemmen en liep af op het geluid, naar de buitenmuur. Daar begroette ik Nina, en zag dat Ashley en Vanessa net naar binnen liepen. "Hey girl!" zeg ik en geef haar een knuffel.

    Naamswijziging
    DutchAlpha---> AIpha
    de L is een hoofdletter i


    ©1998

    Ethan

    Samen met Lola zong ik mee met de muziek. De sfeer was goed en met een glimlach op mijn gezicht, leg ik nog een paar tegeltjes neer. 'Zullen we even een korte pauze nemen?' Vroeg ik aan Lola. Ze keek een beetje verstoord op naar me terwijl ze nog steeds mee zong met de muziek. Nu wat zachter. Uiteindelijk knikte ze. 'Na jou.' Momelde ik toen we voor het trappetje stonden. Ik wachte tot ze boven was en klom ook naar boven. 'Zullen we over een kwartiertje weer verder gaan.' Vroeg ze me. Ik knikte en ze liep de trap op naar de woonkamer. Toen ze uit het zicht was, begon ik ook naar binnen te lopen.


    You shall not pass!

    Lola

    Ik plofte op de bank, waardoor ik nu de hele bank bezet hield. Ik sloot even men ogen en zuchtte. Ik hoorde Ethan na een tijdje binnenkomen.
    "Wil je ook wat drinken?" Vroeg hij. Ik opende één oog en keek hem even aan.
    "Cola, graag." Zei ik dan ook. Ik ben echt verslaafd aan cola. Eigenlijk zou niemand aan mij hoeven vragen wat ik wil drinken, als er cola in huis is.
    "Dat was te verwachten." grinikte hij. Ik keek hem even quasi-beledigd aan.


    look out for the apple! He's watching you...

    Ethan

    Snel schenk ik wat cola voor ons beiden in. 'Graag gedaan' zei ik terwijl ik op de stoel tegenover haar ga zitten. 'Bedankt'. Met een glimlach kijkt ze me aan om vervolgens een slok cola te nemen.


    You shall not pass!

    Lola

    "Aaah." Zuchtte ik nadat ik een slok had genomen. Hier had ik nou echt zin in. Ik ging nu weer liggen. Niet even later hoorde ik de stem van een sportjournalist door de kamer gallen. Ik kreunde.
    "O sorry, ik kan de tv wel uitzetten als je wilt." Zei hij snel.
    "Nee hoeft niet joh. Zolang het maar geen sportkanaal is." Antwoorde ik. Snel daarna hoorde ik ook een andere stem door de kamer gallen. Ik genoot even van het liggen, totdat ik opeens iets op mijn maag voelde springen.
    "Oef." Kwam er dan ook uit mijn mond. Ik deed mijn ogen open en zag Zoey op mijn buik liggen.
    "Hey meissie, waar kom jij nu zo vandaan?" Vroeg ik aan haar terwijl ik achter haar oor krabte.
    "Ze was bij mij." Nina stond met een glimlach in de deuropening.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:35 ]


    look out for the apple! He's watching you...

    BrownZeta schreef:
    Lola

    "Het meissie, waar kom jij nu zo vandaan?" Vroeg ik aan haar terwijl ik achter zijn oor krabte.


    Fascinerend, is het een het?


    ©1998

    AIpha schreef:
    (...)

    Fascinerend, is het een het?


    -__-' ik heb t al veranderd :)


    look out for the apple! He's watching you...

    Nina

    Ik was druk bezig met het opruimen van de verfspullen, maar na een tijdje had ik er geen zin meer in en gooide ik alles maar snel onder het afdakje waar het droog zou staan.
    Ik liep naar binnen en zocht ashley, wanneerik haar vind vraag ik haar: 'Heei, heb je nog een klusje? Een muur die ik kan schilderen?' vraga ik, aangezien zij het beste een beeld voor zich had wat hier uiteindelijk van terecht moest komen


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!