• Verhaallijn

    In Londen opent er een nieuwe High School zijn deuren, Londen High. Meteen stromen de leerlingen binnen. Ook Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik, Harry Styles en Louis Tomlinson. Samen met hun nieuwe vrienden ontstaat er vriendschap, drama, liefde, plezier: A Standard High School-Story.


    Rollen:

    Jongens:

    Louis William Tomlinson - Whisperings
    Harry Edward Styles - Fluitsma
    Zayn Javadd Malik - Gereserveerd door Kendizzle
    Liam James Payne - Kendizzle
    Niall James Horan - Taundriel
    Rowan Jason McScott -Taundriel
    -

    Meisjes:
    - Frankie Noah Calloway - Whisperings
    - Rosalie Allen - CrazyGirlxx
    - Brianna Jade Aurélie Tomlinson - Junipher
    - Alexandrya Irina Martin - Benzema
    -
    -
    -

    Regels:

    • Minimaal een post van minstens 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar. Het liefst meer, maar minimaal 150.
    • Max. 3 personages per persoon
    • Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van anderen.
    • Hou het een beetje realistisch, bijvoorbeeld geen relatie binnen twee dagen.
    • Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    • Geen Mary-Sue's / Gary Stue's
    • 16+ is toegestaan! maar houd het netjes.
    • Namen van leraren en lesroosters kunnen worden verzonnen tijdens de RPG, maar het is wel de bedoeling dat iedereen zich aan die namen en roosters houdt.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan.

    Vakken:

    Biologie
    Wiskunde
    Engels
    Duits
    Nederlands
    Spaans
    Chinees
    Statistieken
    Aardrijkskunde
    Muziek
    Drama
    Geschiedenis
    Gym


    De School

    Lokalen, maar dan ingericht naar het vak wat daar gegeven wordt.
    Gangen + Kluisjes
    Aula + podium voor optredens
    Administratie
    Computerlab

    Invullijstje:

    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vak(ken):
    Slechtste vak(ken):
    Extra:



    Veel plezier!

    Wanneer iemand anders dit idee ook heeft: ik heb niks gestolen! Als iemand het hier op Quizlet ziet staan, kan het bij mij melden, dan vraag ik een mod om er een slotje op te zetten!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 22:31 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Ghehe ^^


    Een verassing dat je Liam sexy Payne weer eens neemt, dat is ook nieuw. ^-^


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Een verassing dat je Liam sexy Payne weer eens neemt, dat is ook nieuw. ^-^

    Ja, ik dacht laat ik een keer iets anders doen : p


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Ja, ik dacht laat ik een keer iets anders doen : p


    Dat had ik nou niet verwacht. Ik raak helemaal in de war. *-*


    Reality's overrated.

    Ik vraag me af wie het aan gaat durfen met Brianna 'om te gaan' als ik haar af heb. Hihi.

    -Brianna is niet geadopteerd btw. -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 22:15 ]


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    Ik vraag me af wie het aan gaat durfen met Brianna 'om te gaan' als ik haar af heb. Hihi.

    Vast wel ^^


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Vast wel ^^


    Nou. Haha. Ik wens die persoon alvast geluk.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Nou. Haha. Ik wens die persoon alvast geluk.

    Haha, hij geeft gewoon niet op xd


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Haha, hij geeft gewoon niet op xd


    Haha. Ik heb zulke leuke ideetjes met haar. Hmm.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Haha. Ik heb zulke leuke ideetjes met haar. Hmm.


    :|


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa


    Naam: Frankie Noah Calloway
    Eventuele bijnaam: Frank, Franksie
    Leeftijd: Ze is 16 lentes jong
    Nationaliteit: Brits, Londen
    Innerlijk: Frankie is een vrolijk meisje, totaal niet verlegen en erg direct. Wanneer ze iets wilt bereiken zal ze er alles aan doen tot ze het heeft bereikt, erg ambitieus dus. Iedereen kent Frankie, zo niet, dan zal ze er wel voor zorgen. Het meisje bemoeit zich graag met dingen, dat irriteert sommige mensen wel. Dan is ze overenthousiast en gedraagt ze zich volwassener dan dat ze eigenlijk is. Qua verliefdheid is Frankie echt niet degene die je zoekt. Ze is nog nooit verliefd geweest, ze weet ook niet hoe dat voelt. Ze zal het altijd proberen te negeren, maar als het écht toeslaat, is het menens.
    Onder dat lieve, komische meisje zit eigenlijk een zacht meisje. Frankie is erg gevoelig, en de zakdoeken mogen worden gepakt wanneer er een tranentrekker op tv komt.
    Uiterlijk:


    Frankie heeft een vrolijke, dikke bos haren, waar ze het liefst niks mee doet. Alhoewel ze altijd wel in is voor een klein vlechtje of knotje. Het is erg klitterig, maar wanneer je het goed uitkamt is Frankie's haar prachtig. De ogen van het meisje zijn groen, met een tintje bruin. Ze zijn omhuld met lange, zwarte wimpers. Frankie is niet de dunste, gewoon wat stevig gebouwd, maar dik is ze zeer zeker niet. Met haar 1:57 komt Frankie niet echt boven de rest uit, maar ze draagt geen hakken om het te verbergen, ze is trots op haar lengte. Het meisje gaat erg met de trend mee, ze draagt dan ook altijd leuke kleding. Van make-up is Frankie geen fan, toch kan een klein beetje oog-make-up geen kwaad. Dit zijn trouwens Frankie's vingers. Ze bijt nagels. Extreem.
    Frankie heeft ook een bril. Eerst vond ze het verschrikkelijk, maar nu ze nerd-brillen heeft ontdekt, ziet ze het meer als een soort accessoire.
    Beste vak(ken): Geschiedenis en muziek. Frankie is dol op muziek schrijven en heeft daarbij ook een enorme passie voor zingen. Verder schrijft ze mooie geschiedenisopstellen, die af en toe een beetje over de top kunnen gaan.
    Slechtste vak(ken): Chinees, maar van haar ouders moet ze het vak blijven volgen.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 22:53 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    :|


    Vind je d'r niet cute? ; 3


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Vind je d'r niet cute? ; 3


    Ach ze is perféct!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Whisperings schreef:
    (...)

    Ach ze is perféct!


    Vond ik nou ook.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Haha. Ik heb zulke leuke ideetjes met haar. Hmm.

    Ghehehe


    How far is far

    Junipher schreef:
    Naam: Brianna Jade Aurélie Tomlinson.
    Eventuele bijnaam: Meestal noemen mensen haar Bree, anders de afkorting en mannelijke variant van haar naam, Brian. Ook word ze wel eens Blue genoemd. Naar de kleur van haar ogen. Natuurlijk is daar ook nog Tomlinson, gewoon haar achternaam dus, of Tommo. De laatste bijnaam is Little Boo, een verwijzing dat ze het jongere zusje is van Louis. Ze heeft een hekel aan die bijnaam.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit: Brits.
    Innerlijk: Brianna is simpel gezegd compleet doorgeslagen, iets beters kan je er niet van maken. Louis maakt zich meer dan terecht zorgen om zijn zusje. Het meisje is zo het pad kwijt dat ze eigenlijk hulp nodig heeft, iedereen weet het, maar niemand durft het haar te zeggen. Nee, Brianna is niet gek in haar hoofd. Het zijn andere dingen. Brianna is een losbol, haar leven bestaat uit (illegale) feesten, seks, veel roken, drugs en een overvloed aan drank. Vooral dit laatste houd haar in haar greep, ze vind eigenlijk alles een reden on de flessen uit de kast te halen en heeft dan ook altijd wel iets mee. Nu zou je, je afvragen hoe dat met schopl gaat. Slecht. Het is niet eens geweest dat Brianna aangeschoten op school aankwam, soms zelfs iets meer dan dat en een enkele keer compleet lazerus. Ze is van haar vorige school afgetrapt en haar ouders hopen dat ze hier een nieuwe start kan maken, al valt het hen op de één of andere manier toch het minst op, het zou kunnen dat ze het ontkennen, maar het komt ook omdat Brianna het op de één of andere manier redelijk voor ze weet te verbergen. Het is dan ook altijd diep in de nacht als ze wegglipt, als ze terugkomt is het met geen mogelijkheid een optie meer zelf de trap op te komen. Dat het een keer mis moet gaan is iets waar Brianna niet graag aan denkt. Ze heeft een zeer pessimistische kijk op het leven en vind dat ze er wat van moet maken voor het voorbij is. Onder invloed word ze giechelig, druk, maar dit is erg verraderijk, normaal is ze al erg opvliegend en met een paar glazen op eord dit alleen maar erger, des te meer alcohol er door haar aderen vloeit des te gevaarlijker ze word, voor haarzelf en de samenleving.
    Gewoonlijk hoord Brianna een niet alledaags meisje te zijn, maar wel beschermend richting haar geliefden, al hecht ze niet snel waarde aan iets of iemand. Brianna is niet iemand waar je, je project mee zou willen doen. Nou is het al de vraag of ze op school komt, en onder welke toestand, waarschijnlijk zal ze het voor je verpesten en og je zonder kleerscheuren uit de strijd komt... dqt is zeldzaam. Brianna is een pester, geen meelooptype en ook niet iemand die ade zwaktsten uit de kudde pikt. Maar als je haar in de weg zit zal ze dit laten merken ook. De meeste mensen koesteren dan ook een zekere angst tegenover haar.
    Seks ziet Brianna als iets gewoons, iets alledaags. Niet iets speciaals wat je deelt met een geliefde. Ze geniet ervan jongens in te pakken, ze week te maken, met ze naar bed te gaan en ze daarna gewoon weer te verlaten. Dit is heel normaal voor haar, als een spelletje. Binnem een relatie zal ze sekset een ander ook niet als vreemdgaan zien, nou is ze sowieso niet echt het type leuk vriendinnetje, maar dit maakt het idee alleen al, al helemaal alsof het een stom grapje is.
    Eigenlijk weet niemand goed wie Brianna is, ze was altijd een druk meisje met een slechte concentratieboog rn een erg koppige houding ja, maar hoe ze echt hoort te zijn? Wat haar ware aard is? Of ze nou een goed of slecht hart heeft? Niemand weet het, zelfs zij niet.
    Uiterlijk:




    Kaya Scondelario.
    Het enige waarin Brianna op haar broer ljkt is de kleur van haar grote ogen. De aquakleurige kijkers zijn mogelijk nog sprankelender en feller. Ze spreken boekdelen, zijn een prachtige kleur en er zitten verschillende zeekleurige tinten in. Ze zijn omringt door lange, gekrulde wimpers. Haar ogen trekken de aandacht in haar gezicht. Hoewel ze eigenlijk een lief, knap gezicht heeft gaat deze nogal ten onder aan de sarcastische uitdrukkingen en zeer zware oogmake-up. Haar lokken zijn erg donkerbruin, in sommig licht meer zwart. De lokken vallen iets over haar schouders en dragen een slag. Meestal draagt ze haar haren of los - gestijld, gekruld of gewoon -of in één of twee vlechten. Je zou zeggem dat twee vlechten kinderlikk zou staan, maar dat is bij haar zeker niet het geval. Brianna heeft een blanke huid met een paar sproetjes op haar neus, die een beetje wipt, en wangen. Ze heeft vrij volle, roze lippen. Haar lichaam is goed gevormd. Vrij lang en slank, al misschien iets hoekig.
    Over haar lichaam heeft Brianna een aantal tattoeages versprijd, één op de zijkant van haar hand, een tekst op haar rug, op haar zij en een kruisje achter haar oor. Ook heeft ze een navelpiercing en rechts vier gaatjes, waaronder één normale en drie boven en links zeven anderen. Haar kledingstijl is donker, veel leer, stevige laarzen, niet teveel poespas.
    Beste vak(ken): Engels, haar vocabulaire rijkt erg ver, al laat ze dit vaak niet merken. Ook zal ze discussies altijd winnen.
    Slechtste vak(ken): Ze is niet erg goed in talen, behalve Spaans. Toch heeft ze ook hier moeite mee. Beeldende vorming is ook niks voor haar, al is ze aanwezig in de les, ze heeft het geduld niet om iets in elkaar te zetten. In een brok klei slaat ze slechts haar vuist en geeft ze een gekke naam.
    Extra: Brianna is een echte roker. Het is niet zo dat ze af en toe een sigaret opsteekt, maar je zal haar bijna altijd tegenkomen met een sigaret in haar hand of tussen haar lippen. Ze rookt niet alleen sigaretten, maar ook wiet. Dit is niet de enige drugs die ze regelmatig gebruikt, ze heeft bijna alles weleens uitegeprobeerd. Niets gaat haar tever. Al zijn de pillen, en vooral het spuiten, vaak als ze wel erg zwaar in haar zwarte gat is verzwolgen, of al erg ver heen is.
    Enkel en alleen tegen haar broer kijkt Brianna op, ze zou hem niet willen teleustellen en hij is dan ook de enige persoon naar wie ze luistert. Ze probeert er zfs voor hem te zijn, op.haar.eigen aparte manier. Al mislukt dit meestal. Brianna dwaalt steeds verder af, en het is de vraag of ze nog te redden.valt. Is het niet gewoon hopeloos?


    Volgens mij ben ik de helft vergeten en het is in ieder geval erg slecht, maar op het moment voel ik er niet veel voor haar nog uit te breiden. Ze is dus af.

    Iemand die zin heeft een poging te wagen met dit lieve meisje?


    Reality's overrated.