• ik ben dus bezig met een verhaal, het komt voorlopig nog niet online, maar ik ben er al wel druk mee bezig.
    het verhaal gaat eigenlijk om een soort game waarbij Harry en de hoofdpersoon (ik noem haar even HP) een soort grappenwedstrijd houden, ik heb al behoorlijk wat grappen maar nu wil ik van jullie weten wat jullie de perfecte grap vinden!
    en misschien kan ik hem wel gebruiken in mijn verhaal ;)

    liefs mij!

    Ik heb ooit mijn ouders eens een paar dagen laten geloven dat ik zwanger was.
    Achteraf gezien was dat toch niet zo grappig aangezien ik dagenlang genegeerd werd...


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik wil ooit een vriendin van mij die hele fan is van one direction voor de grap houden en dan doen alsof ik ze heb gezien of een m&g met ze heb gewonnen.
    Misschien kun je dat ook doen maar one direction veranderen in iemand anders?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Wat ik grapppig vind, vinden andere mensen juist totaal niet grappig. Dus aan mij zal je niks hebben, vrees ik.


    -

    Herrera schreef:
    Wat ik grapppig vind, vinden andere mensen juist totaal niet grappig. Dus aan mij zal je niks hebben, vrees ik.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    dankjewel allemaal!

    Bedoel je grappen als in 'pranks' of als in 'moppen'?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Herrera schreef:
    Wat ik grapppig vind, vinden andere mensen juist totaal niet grappig. Dus aan mij zal je niks hebben, vrees ik.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    - Bijvoorbeeld dat als het valentijnsdag is dat je een kaart naar iemand stuurt, anoniem, en aan een ander iemand ook, en dan ontmoeten ze elkaar ergens dichtbij je huis, je kijkt uit het raam en dan staan ze daar zo awkward samen... Whahaha
    - Iemand aanlijnen en hem constant "slaaf" noemen
    - Doen alsof je je geheugen kwijt bent
    - Doen alsof je geesten ziet
    - Volhouden dat je een roze olifant ziet

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 11:27 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }