• Verhaallijn

    In Londen opent er een nieuwe High School zijn deuren, Londen High. Meteen stromen de leerlingen binnen. Ook Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik, Harry Styles en Louis Tomlinson. Samen met hun nieuwe vrienden ontstaat er vriendschap, drama, liefde, plezier: A Standard High School-Story.


    Rollen:

    Jongens:

    Louis William Tomlinson - Whisperings
    Harry Edward Styles - Fluitsma
    Zayn Javadd Malik - Gereserveerd door Kendizzle
    Liam James Payne - Kendizzle
    Niall James Horan - Taundriel
    Rowan Jason McScott -Taundriel
    -

    Meisjes:
    - Frankie Noah Calloway - Whisperings
    - Rosalie Allen - CrazyGirlxx
    - Brianna Jade Aurélie Tomlinson - Junipher
    - Alexandrya Irina Martin - Benzema
    -
    -
    -

    Regels:

    • Minimaal een post van minstens 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar. Het liefst meer, maar minimaal 150.
    • Max. 3 personages per persoon
    • Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van anderen.
    • Hou het een beetje realistisch, bijvoorbeeld geen relatie binnen twee dagen.
    • Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    • Geen Mary-Sue's / Gary Stue's
    • 16+ is toegestaan! maar houd het netjes.
    • Namen van leraren en lesroosters kunnen worden verzonnen tijdens de RPG, maar het is wel de bedoeling dat iedereen zich aan die namen en roosters houdt.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan.

    Vakken:

    Biologie
    Wiskunde
    Engels
    Duits
    Nederlands
    Spaans
    Chinees
    Statistieken
    Aardrijkskunde
    Muziek
    Drama
    Geschiedenis
    Gym


    De School

    Lokalen, maar dan ingericht naar het vak wat daar gegeven wordt.
    Gangen + Kluisjes
    Aula + podium voor optredens
    Administratie
    Computerlab

    Invullijstje:

    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vak(ken):
    Slechtste vak(ken):
    Extra:



    Veel plezier!

    Wanneer iemand anders dit idee ook heeft: ik heb niks gestolen! Als iemand het hier op Quizlet ziet staan, kan het bij mij melden, dan vraag ik een mod om er een slotje op te zetten!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 22:31 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik zou Zayn er wel bij willen (:


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Ik zou Zayn er wel bij willen (:


    YEEAAAHHH

    Als iedereen zijn personage(s) voor morgenavond invult, kunnen we morgen (of zelfs vanavond misschien) beginnen!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Uhm ik begin ziek en zit op mijn tablet ik kan de rollen wel invullen maar dan wel zonder foto's erbij. Dan zet ik die er later bij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Zayn Jawaad Malik.
    Eventuele bijnaam: Zaynie, DJ Malik, Bradford Badboy.
    Leeftijd: 18, 12 Januari.
    Nationaliteit: Pakistans, Brits. Bradford.
    Innerlijk: Zayn is de typische type jongen die altijd en overal in de problemen zit. Hij heeft schijt aan de regels, en spijbelt nogal vaak. Hij rook, rookt af en toe joints, en drinkt soms. Hij doet dus kort om alles wat niet mag. Puur om maar, maakt niet uit op welke manier, aandacht te krijgen, want thuis krijgt hij het niet. Zijn vader heeft een ontzettende hekel aan hem, daarom leeft hij bijna helemaal op straat. Echter is dit alleen maar om stoer te lijken, zodat ze hem niets doen, want onder die stoere jongen die alles doet wat niet mag, zit een ontzettend lieve, leuke, en eerlijke jongen.
    Uiterlijk: Zayn heeft zwart haar wat hij meestal in een kuif heeft. Hij heeft donkerbruine ogen, die omlijst zijn met lange wimpers. Hij heeft een getinte huid, en heeft een aantal tattoos. Ook heeft hij gaatjes in zijn oren.


    Beste vak(ken): Engels, Spaans, Gym.
    Slechtste vak(ken): Geschiedenis, aardrijkskunde, statistieken.
    Extra: X.


    How far is far

    Taundriel schreef:
    Uhm ik begin ziek en zit op mijn tablet ik kan de rollen wel invullen maar dan wel zonder foto's erbij. Dan zet ik die er later bij.


    Maakt niet uit (;


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Kendizzzzle schreef:
    Naam: Zayn Jawaad Malik.
    Eventuele bijnaam: Zaynie, DJ Malik, Bradford Badboy.
    Leeftijd: 18, 12 Januari.
    Nationaliteit: Pakistans, Brits. Bradford.
    Innerlijk: Zayn is de typische type jongen die altijd en overal in de problemen zit. Hij heeft schijt aan de regels, en spijbelt nogal vaak. Hij rook, rookt af en toe joints, en drinkt soms. Hij doet dus kort om alles wat niet mag. Puur om maar, maakt niet uit op welke manier, aandacht te krijgen, want thuis krijgt hij het niet. Zijn vader heeft een ontzettende hekel aan hem, daarom leeft hij bijna helemaal op straat. Echter is dit alleen maar om stoer te lijken, zodat ze hem niets doen, want onder die stoere jongen die alles doet wat niet mag, zit een ontzettend lieve, leuke, en eerlijke jongen.
    Uiterlijk: Zayn heeft zwart haar wat hij meestal in een kuif heeft. Hij heeft donkerbruine ogen, die omlijst zijn met lange wimpers. Hij heeft een getinte huid, en heeft een aantal tattoos. Ook heeft hij gaatjes in zijn oren.


    Beste vak(ken): Engels, Spaans, Gym.
    Slechtste vak(ken): Geschiedenis, aardrijkskunde, statistieken.
    Extra: X.


    Frankie mag 'm wel (;

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 17:35 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Allemaal badboys and girls here. Het zou leuk zijn als Niall juist zo'n verschrikkelijke cutiepie is. Ghehe. Wat hij ook is.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    Allemaal badboys and girls here. Het zou leuk zijn als Niall juist zo'n verschrikkelijke cutiepie is. Ghehe. Wat hij ook is.


    Haha ja hoor


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam:
    Niall James Horan
    Eventuele bijnaam:
    Nialler, Ni
    Leeftijd:
    20
    Nationaliteit:
    Iers
    Innerlijk:
    Niall is een lieve jongen die niemand expres pijn doet. Hij is de stille jongen achterin de klas, die als je hem kent, juist helemaal vrolijk en druk is. Hij houdt heel erg veel van zingen en gitaarspelen, maar durft dat niet in het openbaar. Hij kan er niet tegen als iemand gepest wordt en helpt mensen dan ook graag. Daardoor kan hij soms heel erg boos op iemand zijn zonder dat diegene hem iets aangedaan heeft, enkel omdat diegene iemand anders iets aangedaan heeft. Hij is een goede vriend, maar laat zich iets teveel meeslepen in andermans gevoelens. Ook is hij te verlegen om op mensen af te stappen, waardoor hij meestal alleen is. Dat vindt hij niet erg, hij kan er mee leven en dan kan hij rustig nadenken.
    Uiterlijk:






    Beste vak(ken):
    Muziek en Drama
    Slechtste vak(ken):
    Gym en Wiskunde
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 20:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam:
    Rowan Jason McScott
    Eventuele bijnaam:
    Row
    Leeftijd:
    17
    Nationaliteit:
    Brits
    Innerlijk:
    Veel mensen mogen Rowan niet. Hij is in vele opzichten een nerd, waaronder ook dat hij erg slim is. Hij is best wel eenzaam aangezien hij niet zo sociaal is en vrienden maken erg moeilijk vindt. Daarom zit hij eigenlijk altijd alleen een boek te lezen of huiswerk te maken. Hij wordt regelmatig gepest, hoewel hij dat niet toegeeft. Zijn ouders maken zich zorgen om hem omdat hij zich de laatste tijd alleen maar eenzamer gedraagt. Hij blijft ontkennen dat er iets met hem is. Op school doet hij het erg goed en haalt hij hoge cijfers. Hoewel hij het geheim houdt, is hij een hele goede schrijver. Hij houdt in het geheim een dagboek bij om alles van te gebeurt op te kunnen schrijven. Natuurlijk is hij bang dat mensen van school zijn dagboek te pakken krijgen dus houdt hij het ontzettend geheim.
    Uiterlijk:




    Beste vak(ken):
    Geschiedenis en Wiskunde
    Slechtste vak(ken):
    Gym
    Extra:
    Hij is bi

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 20:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Yes! Ik ga Benzema nog een gb'tje sturen. Dan kunnen we misschien vanavond al beginnen!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zal ik het topic anders alvast openen?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa



    Naam:
    Alexandrya Irina Martin.

    Eventuele bijnaam:
    Alexa of Alex.

    Leeftijd:
    18.

    Nationaliteit:
    Brits met een vleugje Russisch.

    Innerlijk:
    Alexandrya is een meisje dat vooral bekend staat om haar sarcastische en bijdehante opmerkingen. In vele lessen is ze er ook gewoon niet. Of ze is eruit gestuurd of ze is niet eens komen opdagen. Alexandrya plant het spijbelen zowat nooit, als ze er opeens geen zin meer in heeft gaat ze gewoon niet. Alexandrya weet dat ze veel kan maken, zowel bij haar vrienden en familie als bij de leraren op school. Daarom doet ze ook rustig veel dingen die niet door de beugel kunnen. Ze spijbelt, drinkt, rookt, gebruikt soms drugs en heeft er geen moeite mee om soms wat klappen uit te delen. Ze weet dat ze er toch meestal mee weg komt. Alexandrya kan namelijk heel goed de dingen zo draaien, dat ze met de meeste dingen weg komt.
    Je kan het eigenlijk niet echt een talent noemen, maar ja. Als Alexandrya een talent heeft dan is het wel liegen. Ze wordt zowat nooit gepakt en tot nu toe heeft niemand ontdekt hoe je het aan haar kan zien. Alexandrya weet dit natuurlijk ook, dus ze maakt er maar al te graag gebruik van. Achter deze harde laag zit echter een klein hart. Als je bevriend met haar bent weet je zeker dat er iemand achter je staat die voor je op zal komen. Alexandrya kan je wel een flirt noemen, ze vind het zelf altijd wel vermakelijk. Tot slot kan je haar niet echt ijdel noemen, ze kijkt namelijk niet echt elke 10 seconden in de spiegel. Ze heeft er wel een grote hekel aan als ze er slecht of onverzorgd uit ziet, dus dit zal ze meteen proberen te verhelpen als ze het merkt.

    Uiterlijk:
    Alexandrya heeft van zichzelf bruine lokken, maar ze houdt ervan om te switchen tussen bruin en blond haar. Soms wil ze eens gek doen, dan doet ze er een hele andere kleur in. Ze heeft donkerbruine ogen, omringt met lange krullende wimpers. Alexandrya's huidskleur is gewoon blank, maar ze zorgt er eigenlijk altijd voor dat ze een tintje heeft. Van zonnen tot een spray tan. Zolang ze een kleurtje krijgt vind ze het best. Alexandrya maakt zich altijd op met een dikke laag mascara met wat oogpotlood en eyeliner. Als ze er zin in heeft doet ze haar lippen er ook nog bij. Haar ogen maakt ze echt iedere dag op. Het is een gewoonte geworden en ze vind zichzelf niet mooi zonder. Alexandrya's kledingstijl kan je niet in met woord beschrijven. Ze draagt van alles en nog wat. Van leggings met een oversized sweater tot strakke jurkjes met hoge hakken. Wel is ze een groot fan van leren jasjes en combat boots. Alexandrya heeft over haar lichaam niet veel te klagen. Ze is slank met de nodige vrouwelijke vormen. Wel vind ze zichzelf met haar 1.66 te klein, maar dat weet ze soms te verbergen met hakken. Tot slot is ze een groot fan van tattoo's en piercings. Ze heeft een navelpiercing en in elk oor 4 gaatjes. Ook heeft ze een aantal tattoo's. Eentje die haar passie voor reizen aantoont. Eentje die staat voor de vrijheid die ze heeft. Deze op haar zij omdat het een van haar favoriete quotes is. Deze op haar vinger die staat voor haar sterrenbeeld. Verder heeft ze nog een paar tattoo's die ze heeft laten zetten in een paar wilde buien. Zoals de sterretjes op haar vinger. Het woord 'Rebel' op haar onderlip en deze op haar bovenbeen

    Beste vak(ken):
    Alexandrya is erg goed in talen en in gym. Ze haalt altijd hoge cijfers voor de talen zonder het echt intensief te leren. Meestal kijkt ze het een paar keer door en dan onthoud ze het. Door de vele sporten waar ze op heeft gezeten is het ook een toptalent met gym. Verder staat ze gemiddeld een zes voor economie, wat ze goed genoeg vind.

    Slechtste vak(ken):
    Alexandrya is een regelrechte ramp met wiskunde. Je kan het haar zo vaak uitleggen als je wil, maar echt begrijpen doet ze het niet. In die jaren dat ze wiskunde heeft, heeft ze misschien maar vijf hoofdstukken gesnapt. Ook voor natuurkunde en scheikunde moet je niet bij haar zijn. Van natuurkunde snapt ze niet veel en met scheikunde willen ze haar niet al te veel dingen laten doen. Verder staat ze net een voldoende voor geschiedenis. Ze vind het best interessant, maar het meeste blijft gewoon niet bij haar hangen.

    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 18:01 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Zullen we morgen dan beginnen?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik wil beginnen :)


    Spoiler alert: you will save yourself