• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    Ik moet echt eens leren verder lezen in topics.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, maar ook al gaat het automatisch, dan kan je toch wel zo eerlijk zijn om je leeftijd in te vullen. Of ze zouden ervan moeten maken: Leeftijd onbekend of zoiets.


    26 - 02 - '16

    En toen ging er koffie over mijn 80 euro tekstboek. Wel kut.


    I am an idiot, I move.

    Ik kijk op TLC Secret Eaters en ik kan niet geloven dat die mensen echt denken dat ze weinig of gezond eten. x_x


    Your make-up is terrible

    RapunzeI schreef:
    Ja, maar ook al gaat het automatisch, dan kan je toch wel zo eerlijk zijn om je leeftijd in te vullen. Of ze zouden ervan moeten maken: Leeftijd onbekend of zoiets.
    Ze vullen geen leeftijd in, dus wordt er in de database het grootste getal mogelijk genomen. 255 in dit geval. Dat zal Rutger moeten aanpassen, maar het valt dus niet onder faken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omfg. Mijn ouders zijn zo retard af en toe.
    Eerst zeggen ze dat ik teveel achter m'n laptop zit en te weinig afspreek met vrienden. Dan wil ik met een goede vriend afspreken en zeggen ze ineens dat het niet kan. Retard much?!


    26 - 02 - '16

    Ik ken ze. Eerst zeuren dat je vaker het huis uit moet, maar als je eens uit wil gaan, moet je maar terug vliegen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ouders, eerst leren ze je om te lopen en te praten, vervolgens is het 'zit stil' en 'houd je mond'. Tenminste, als je nog een puber bent. Gelukkig ben ik voorbij die fase en kan ik normaal met mijn ouders praten, omdat ik nu lekker zelf mijn keuzes mag maken :'D

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 21:53 ]


    Life is hard and then we die

    Is dit nou een smiley die helemaal stuk gaat van het lachen, want zo gebruiken sommigen ze, of een geërgerde smiley -zo gebruik ik 'm-? :'D
    Deze:

    ><'

    Because I'm confused now everytime somebody uses it. :') hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bij mij ligt het aan de context maar meestal is het beledigend/sarcastisch bedoelt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is geërgerd, net zoals deze : -.- of -.-'
    maar mensen schijnen het niet te snappen.


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk zie ik er ook geen blije smiley in.... Maar anderen wel dus het zal wel aan mij liggen. Ik zie er alleen een geërgerde smiley in. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben vandaag mentaal gesloopt door het studeren. Vanaf één uur vanmiddag tot twaalf uur geleerd en ik kijk er gewoon scheel van. Welterusten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Goedemorgen iedereen ^^


    I am an idiot, I move.

    Hoewel ik verschrikkelijk tegen dit vak opzag, denk ik wel dat mijn examens eens zou kunnen lukken straks.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?