• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:41 ]


    Your make-up is terrible

    RapunzeI schreef:
    Ik haat van die fans die alles van hun idool goed gaan praten, slecht het ook is.
    Nu denk ik meteen aan Bieber.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 22:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik dacht even dat mijn buren weer in hun bubbelbad zaten. Gelukkig is het vals alarm. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chocolata schreef:
    (...)Nu denk ik meteen aan Bieber.


    Je bent niet de enige. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Weer oproer in het LJH-topic. Wat is er nu weer aan de hand? Pubers ook altijd met hun losgeslagen hormonen.
    Vanavond was de laatste aflevering van Broadchurch en ik ben echt in shock. Nooit gedacht dat diegene de moordenaar was.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hallo iedereen (:


    16 - 09 - '17

    Barnabas schreef:
    Weer oproer in het LJH-topic. Wat is er nu weer aan de hand? Pubers ook altijd met hun losgeslagen hormonen.
    Vanavond was de laatste aflevering van Broadchurch en ik ben echt in shock. Nooit gedacht dat diegene de moordenaar was.


    Huh, wat is er dan aan de hand in LJH? Heb ik iets gemist?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Huh, wat is er dan aan de hand in LJH? Heb ik iets gemist?

    Ik heb het even opgezocht en er blijkt wat aan de hand te zijn in een RPG. Gooooood.
    Ja, ik ben een enorme stalker. Mijn hoop om ooit privé-detective te worden, wordt in stand gehouden. :')

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 23:47 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb het even opgezocht en er blijkt wat aan de hand te zijn in een RPG. Gooooood.
    Ja, ik ben een enorme stalker. Mijn hoop om ooit privé-detective te worden, wordt in stand gehouden. :')


    Tell me about it!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Tell me about it!

    Het is het topic van Erieka, waar blijkbaar twee meisjes ruzie hebben en het ene meisje zich heeft teruggetrokken, omdat ze "niet met iemand in een RPG wil zitten die tegen haar liegt." En het LJH-topic is dan perfect om iemand nog een trap na te geven. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dit klinkt zó stalkerig, haha. Ik hou er alleen van om alles te weten en ik zal dan niet rusten voordat mijn nieuwsgierige monster-aard is gestild met (nuttige) informatie.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb het ook hoor. (cat) Nu ben ik benieuwd wat er gelogen was, aangezien ik al heb uitgevogeld tussen wie het was.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb het ook hoor. (cat) Nu ben ik benieuwd wat er gelogen was, aangezien ik al heb uitgevogeld tussen wie het was.

    Kun je Mitchell niet even vragen? :'D Was ik maar zo handig met computers.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Kun je Mitchell niet even vragen? :'D Was ik maar zo handig met computers.


    Wat zou hij moeten doen? Ik ben bang dat alleen mods verwijderde gb's kunnen zien (als die er zijn).


    Your make-up is terrible

    Ik ga slapen en morgen m'n leven wagen in Groningen. :') Eens kijken of ik de dag doorkom zonder onderuit te gaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat zou hij moeten doen? Ik ben bang dat alleen mods verwijderde gb's kunnen zien (als die er zijn).

    Hacken, haha. Zulke ruzies worden meestal per pb uitgevochten. Nee grapje, dat zou wat sneu voor die meisjes zijn. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"