• Het verschil tussen homo- en heteroseksualiteit is iedereen vandaag de dag duidelijk. Ook biseksualiteit is een fenomeen dat steeds bekender wordt, maar ken jij je net zo goed uit met andere termen? Win jij een hele taart, een stukje taart of alleen een leeg bord? Klik hier om het te testen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohh, helaas ik krijg geen cake. Nu ben ik best nieuwsgierig naar de juiste antwoorden eigenlijk.. c:
    Ik krijg binnenkort het vak 'gender', so that should be interesting.


    You are beautiful, you are love.

    Een stukje cake. Dat verwondert me ook niet, want ik ken er wel redelijk wat van, maar ik snapte niets van dat onderzoek van Alfred Kinsey. :'D

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 14:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Helaas, een leeg bord voor mij. ;p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een stukje cake. Ah, goed genoeg. Ik ben sowieso niet echt op de hoogte van de dingen op dat gebied.
    Goede quiz trouwens!

    Chocolata schreef:
    Een stukje cake. Dat verwondert me ook niet, want ik ken er wel redelijk wat van, maar ik snapte niets van dat onderzoek van Alfred Kinsey. :'D


    + Heel interessant.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Leeg bord, maar ik weet er ook maar weinig van. Interessante quiz (:


    Take risks and conquer your fears.

    Sunyata schreef:
    Ohh, helaas ik krijg geen cake. Nu ben ik best nieuwsgierig naar de juiste antwoorden eigenlijk.. c:.

    Chocolata schreef:
    Een stukje cake. Dat verwondert me ook niet, want ik ken er wel redelijk wat van, maar ik snapte niets van dat onderzoek van Alfred Kinsey. :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Een stukje cake. Ik heb de meeste gegokt of gewoon een logisch antwoord aangeduid ;p. Ik weet er inderdaad niet superveel van.


    Some people are art and do art at the same time

    Sunyata schreef:
    Ohh, helaas ik krijg geen cake. Nu ben ik best nieuwsgierig naar de juiste antwoorden eigenlijk.. c:
    Ik krijg binnenkort het vak 'gender', so that should be interesting.


    Ik weet niet of je de link onder de uitkomsten al had gezien, maar de antwoorden staan hier. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bak er niks van haha. Moet zeggen dat ik me daar ook eigenlijk nooit mee bezig heb gehouden of in heb verdiept.

    Kaa schreef:
    Helaas, een leeg bord voor mij. ;p


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Yay, een stukje cake haha.
    Ik weet ook inderdaad wel iets vanaf, maar lang niet alles. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Geen cake? Nawh. (kitty)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je de link onder de uitkomsten al had gezien, maar de antwoorden staan hier. :3

    Ah dankje, merk dat ik erg wakker ben vandaag.
    Wow, ik dacht echt dat 5 'transgender' was. Hoe dan ook, leerzame quiz! :Y)


    You are beautiful, you are love.