• Omdat het laatste bericht van het vorige topic van vorig jaar was, en ik geen nieuwe topic gevonden had, open ik het maar. Sorry als er toch een derde topic is. Dan kijk ik er overheen en mag deze gesloten worden.

    Laatste bericht:

    Patholoog schreef:
    Eh, ik denk het wel, dus ik ga over de streep.

    Ga over de streep als je pissed bent nu.


    Uitleg voor de mensen die het spel niet kennen
    Er is een denkbeeldige streep en er wordt bijvoorbeeld gezegd; ga over de streep als je honger hebt. Als je honger hebt op het moment dat je het leest, typ je 'Ik ga over de streep'. Zo niet, dan ga je niet over de streep. Je bedenkt zelf ook iets wat iemand kan hebben of zijn, hier doe je 'Ga over de streep als...' voor.

    Voorbeeldgesprek:
    Q1: Ga over de streep als je van ijsjes houdt.
    Q2: Ik ga over de streep. Ga over de streep als je een broodje gegeten hebt vandaag.
    Q2: Niet over de streep. Ga over de streep als je ooit een vriend(innet)je hebt gehad.
    ... enzovoorts.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 16:47 ]


    Some people are art and do art at the same time

    gaat niet over de streep

    Ga over de streep als je vriendinnen zich gedragen als digibeten...


    ©1998

    Wat is een digibeet? Ahhh... Heb het opgezocht, euhm... Gaat over de streep.
    Ga over de streep als je je irriteert aan je haar.
    Ja sorry weer lichaam(:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gaat over de streep.

    Ga over de streep als je het gevoel hebt dat je elk moment ziek kunt worden.


    :)

    Blijven staan

    Ga over de streep als je vind dat het leven oneerlijk is


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gaat direct over de streep.

    Ga over de streep als je moe bent, maar eigenlijk niet wilt slapen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Blijft staan.

    Ga over de streep als je nu nog aan het leren bent, maar het gewoon wil opgeven en wil stoppen met zoveel met school bezig te zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blijft staan.

    Ga over de streep als een van je ouders in het ziekenhuis ligt / gelegen heeft


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Blijft staan.

    Ga over de streep als er contact verbroken is zonder reden met een goeie vriend of vriendin van je.

    Over de streep

    Ga over de streep als je dingen te snel wilt maar er eigeblijk toch nog niet klaar voor bent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gaat niet over de streep.

    Ga over de streep als je zin hebt in iets om te eten.


    :)

    Blijft staan.

    Ga over de streep als de droomwereld beter is dan de echte.

    Gaat niet over de streep. (Mijn droomwereld is namelijk vol van al m'n angsten en dingen die ik niet fijn vind)

    Ga over de streep als je jezelf regelmatig in slaap huilt.


    26 - 02 - '16

    Gaat over de streep

    Ga over de streep als je ouders gescheiden zijn


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Blijft staan. Mijn ouders zijn gelukkig al 30 mooie jaren getrouwd. (:

    Ga over de streep als je je alleen voelt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gaat over de streep.

    Ga over de streep als alles opeens tegenzit.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.