• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Ik wist bij economie gewoon een paar dingen die een van de beste leerlingen van de klas niet wist. I am kinda proud c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is ook altijd ineens uren aan één stuk door schrijven óf dagen niet schrijven bij mij hè. *sigh*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Damn, nu kan ik niet twitteren.


    -

    Ik haat je, ik haat je!
    Je bent zo'n enorme asshole. Ik ben blij dat ik van je af ben!!


    26 - 02 - '16

    Ik wil een doodskist :')


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    I hate you as much as monday.


    26 - 02 - '16

    Dat moment dat je zo aan het fangirlen bent, dat je moet gillen en huilen tegelijk. Oepsie :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Was het maar gewoon zo makkelijk om het je te vertellen..


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ursula schreef:
    Ik wil een doodskist :')


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Urgh, stop er gewoon eens mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heuj, ik ben echt blij met mijn nieuwe username!*O*
    Vraag me af hoe lang het nu gaat duren voor ik deze ook beu ben, lol.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cassia schreef:
    Heuj, ik ben echt blij met mijn nieuwe username!*O*
    Vraag me af hoe lang het nu gaat duren voor ik deze ook beu ben, lol.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mensen lijken steeds meer van hun persoonlijkheid te verliezen -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    Zeg dan gewoon meteen dat je niet met me gezien wilt worden.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 17:16 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eigenlijk heb ik door die 2 rpg's een aantal nieuwe vrienden gemaakt voor mijn gevoel. Ik voel mij eindelijk is gewaardeerd :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial