• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Ik voel me goed! (:


    26 - 02 - '16

    Tuurlijk joh. Is dat zó belangrijk voor je dat je niet eens meer fatsoenlijk mee kan werken met een opdracht? Zó belangrijk dat je mij negeert? Maakt het uit. Jij bent het toch niet eens waard om mijn vriendin te zijn. Hol maar lekker weg naar die vriendjes van je. Negeer me maar, dan ben ik van je af.


    I dress to kill, but tastefully

    Haha, omg, deze film. Facking genius. Moet echt janken d'r van :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is zo verwarrend. Ik wil zekerheid, zo snel mogelijk. :c


    :)

    Ik wil m'n username veranderen D:


    26 - 02 - '16

    Ga verdomme niet tegen mij zeggen dat "je het zelf serieus kunt maken", want ik ben nota bene de enige die serieus op de trainingen. Zak toch in de stront, stomme trut.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    It has been solved. And very, very good. Gelukkig maar, al die fuzz eromheen was onnodig.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:05 ]


    Tijd voor koffie.

    Nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen, maar de ruzies tussen de rest van hen komen me goed uit.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    BAM! 0.18 Bitcoins erbij, happy me ^^ Mocht wel eens na al dat eten dat ik heb gekocht met Bitcoins ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nu al een week ofzo last van hoofdpijn. En omg, ik heb vanmiddag zonder sjaal buiten gefietst terwijl ik een hele lage uitsnede (Hoe noem je dat) in mijn jas heb. Dat word keelpijn + verkouden, jankjank.

    Wat moet ik hier nou weer mee. :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Damn, 1,50 voor maar 100 filters. Thanks dad -,-"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kom op, nog even 8 bladzijdes.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:40 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat duitsland ons buurland is : oké. Kan ik me leven. Dat ze hun lelijke platte kuttaal door onze strot douwen? NEE. GEWOON NEE.


    I dress to kill, but tastefully

    Waarom kun je ineens nooit meer iets doen zonder duizenden problemen te creëren?


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef