• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Okay, nu gaat het me zeker niet meer lukken om mijn haar nog te kammen...

    Practically looks like this:


    help

    AAAH waarom zijn bijna alle verhalen in de top van 1D??? Is dat miss iets wat je moet hebben om in de top te komen (oke k weet das niet waar want er staan ook andere in de top, maar dan nog) Is er niet een beetje te veel van 1D????

    Newa schreef:
    AAAH waarom zijn bijna alle verhalen in de top van 1D??? Is dat miss iets wat je moet hebben om in de top te komen (oke k weet das niet waar want er staan ook andere in de top, maar dan nog) Is er niet een beetje te veel van 1D????
    Ja, net als er teveel vraagtekens in jou bericht aan. De top is al eens aangepast zodat het op een andere manier stories kiest, maar goed, dat helpt amper (zoals je kunt zien).

    Daarbij, waarom zou het je boeien of je in de top komt? Je schrijft toch voor jezelf?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hou toch op met zeiken, en ga weg, echt weg, gewoon weg, het is echt fucking irritant.

    Newa schreef:
    AAAH waarom zijn bijna alle verhalen in de top van 1D??? Is dat miss iets wat je moet hebben om in de top te komen (oke k weet das niet waar want er staan ook andere in de top, maar dan nog) Is er niet een beetje te veel van 1D????


    precies


    I dress to kill, but tastefully

    ik heb level 109 van candycrush eindelijk gehaald!!!! en de tfios trailer is zooo perfect ik moest gewoon huilen!!!


    Life isn't about waiting till the storm i past, it's about learning how to dance in the rain.

    Jammer dat een goede dat een goede dag zomaar kan veranderen in een minder goede dag. :c


    26 - 02 - '16

    en ik kreeg net ineens €20 van mn moeder, als extraatje , thnx mam!!


    Life isn't about waiting till the storm i past, it's about learning how to dance in the rain.

    Echt goede verhalen is nogal schaars zeg. Ik wil echt niet keer op keer lezen hoe depressief iemand is en het als sneeuw voor de zon verschijnt als haar idool komt opdagen. -.-

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:40 ]


    -

    lnfinity schreef:
    Echt goede verhalen is nogal schaars zeg. Ik wil echt niet keer op keer lezen hoe depressief iemand is en het als sneeuw voor de zon verschijnt als haar idool komt opdagen. -.-


    Precies en het is nogal onrealistisch ook..


    26 - 02 - '16

    Eigenlijk ben ik best wel trots over dit personage.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Precies en het is nogal onrealistisch ook..

    Echt eh? Ze doen alsof zelfverminking wel duidellijk maakt hoe ongelukkig iemand is. Yeah right, dat is niet eens het top van de ijsberg.


    -

    Ik mis je, ik mis ons.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Allriiiiight then.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Laat dit verschrikkelijke gevoel alsjeblieft verdwijnen, maar dat gebeurt toch niet. Het komt toch nooit goed.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it