• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    Ugh, ik haat de nacht. Juist dan moet mijn brein me dingens laten herinneren die ik het liefst wilt vergeten. Fuck zeg. D:


    -

    Waarom was ik nou zou achterlijk weer laat te gaan slapen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Godverdomme. Ik heb er zoveel tijd en moeite in Frans luisteren gestoken en nu heb ik alsnog maar 11 punten. Ik heb echt geen motivatie meervoor school. Ben gewoon van een 7 naar een 5 gegaan en dat haal ik nooit meer op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh kom niet zo dicht bij serieus na gister ben ik zo klaar met je


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Misschien moet ik eens uit bed gaan. Ik wou dat ik de hele dag kon gaan tekenen maar helaas moet school dat weer verpesten door mij weer zo'n giga rot opdracht te laten maken.

    It's worth it. Totally. Hoop ik. Al maak ik me wel ergens zorgen over.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 11:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik mis die 'beste vriendin'-vriendschap.


    You are beautiful, you are love.

    Waarom wordt je boos op mij omdat ik niet weet hoe ik dr vraag moet beantwoorden, als je het zelf ook niet weet? Ik begin me steeds meer af te vragen wat je in godsnaam aan vriendinnen hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Argh, rotlaptop! Werk mee. Als je niet eens fatsoenlijk Photoshop en After effects tegelijk kan laten draaien, wat heb ik dan nog aan je? Nog even en ik gooi je uit het dichtstbijzijnde raam.

    Serieus, moet je echt op de voorste rijen zitten? en niet ergens achterin? ;x


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    I love my new physical Bitcoin! :9~

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    I love my new psychical Bitcoin! :9~


    Kan je nu gedachtenlezen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Kan je nu gedachtenlezen?
    Whut? Nee? Hoe kom je daarop? Hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Whut? Nee? Hoe kom je daarop? Hahaha.

    Omdat er psychical staat. *.* Maar je bedoelt vast physical? Haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil niet dat dat gaat gebeuren. Why why why. ):